;
coinex

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس [28 فیلم دلهره‌آور Netflix]

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس موضوعی است که در ادامه تکراتو به آن پرداخته است. اگر مایل به دیدن ترسناک ترین فیلم های نتفلیکس هستید، همراه ما باشید.

علاقه مندان به فیلم و سریال بسیار زیادند و در بین هستند کسانی که علاقه بسیاری به فیلم‌های ترسناک دارند. ژانر ترسناک همواره یکی از ژانرهای موردعلاقه انسان‌ها در سینما بوده است و تاکنون فیلم‌های زیادی در این ژانر ساخته شده‌اند. تماشای فیلم‌های ترسناک به تخلیه احساساتی مانند ترس و وحشت کمک می‌کند.

اگر شما هم از دوستداران و عاشقان فیلم‌های ترسناک هستید با معرفی ترسناک ترین فیلم های نتفلیکس در ادامه با ما همراه باشید. شبکه نتفلیکس، شبکه ای موفق در ساخت فیلم و سریال است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. در ادامه فیلم های ترسناک Netflix معرفی شده‌اند.

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

فیلم ترسناک همواره در میان طرفداران جایگاه ویژه‌ای داشته است.از طرفی دیگر نتفلکیس نیز، محبوب‌ترین شبکه‌ی استریم فیلم و سریال به شمار می‌رود که ما قصد داریم در ادامه ترسناک ترین فیلم های نتفلیکس این شبکه پرطرفدار را معرفی کنیم. شما همچنین می‌توانید بهترین فیلم های ترسناک 2022 و بهترین فیلم های ترسناک جهان را مشاهده کنید.

آسمان سرخ خونی (Blood Red Sky)

  • سال انتشار : 2021
  • کارگردان: بنجامین ماز

آسمان سرخ خونی از جمله فیلم های ترسناک Netflix است. این فیلم از آثار ترسناکی مانند قطار به بوسان و از غروب تا سپیده دم الهام گرفته تا یک تریلر کلاستروفوبیک و پرمخاطب را در یک محیط محدود، همراه با خطر، ارائه دهد.

خون آشام‌ها، تروریست‌ها، سقوط احتمالی هواپیما و حتی نور خورشید همه با هم کمک می‌کنند تا یک فضای خوف انگیز را به نمایش بگذارند. نشان دادن تلاش‌هایی که یک مادر برای محافظت از فرزندش در برابر خطر، حتی زمانی که خطر او را هم تهدید می‌کند، قطعا عواطف مخاطبان را جریحه دار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 2021

هیپنوتیزم (Hypnotic)

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: سوزان کوته مت انجل

از جمله بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس می‌توان هیپنوتیزم را نام برد. این فیلم هیجانی آمریکایی از فیلم‌های جدید است.

داستان این فیلم درباره زنی است که برای آرامش زندگی و ارتقاع احوالات نزد روانشناسی می‌رود تا با هیپنوتیزم به او کمک کند اما این هیپنوتیزم برای او عواقب خوبی نخواهد داشت. به‌جای آن‌که احوالاتش بهتر شود درگیر بازی ذهنی خواهد شد که چیزی جز تیره‌تر شدن زندگی برایش ندارد.

فیلم عواقب (Aftermath)

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: پیتر وینتر

از دیگر فیلم های ترسناک Netflix می‌توان به فیلم عواقب اشاره کرد. عواقب فیلمی آمریکایی و با حضور بازیگران کم‌تر دیده شده است. داستان این فیلم از  فیلم های دلهره آور نتفلیکس درباره یک زوج است که ازدواج آن‌ها با مشکلاتی مواجه شده است.

آن‌ها دیگر گرمای رابطه سابق را ندارد. پس برای نجات زندگی خود تصمیم می‌گیرند به خانه رویاهایشان نقل مکان کنند. در ابتدا همه چیز معمولی است تا این‌که اتفاقاتی مرموز و آزاردهنده می‌افتد. این اتفاقات سبب می‌شود آن‌ها پیشینه خانه را جست و جو کنند و متوجه شوند که این خانه سابقه و تاریخی وحشتناک دارد.

تمام حقیقت (The Whole Truth)

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: ویسیت ساساناتینگ

از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس می‌توان به تمام حقیقت اشاره کرد. این فیلم به زبان تایلندی ساخته شده است. داستان این اثر از برترین فیلم های ژانر ترسناک نتفلیکس، درباره یک خواهر و برادر است که در حین کارهای خود به حفره‌ای در دیوار خانه مادربزرگشان دست‌ می‌یابند.

این حفره در ابتدا مسئله‌ای پیش پا افتاده و ساده به‌نظر می‌آید اما وقتی بیشتر راجع به آن اطلاعات کسب می‌کنند می‌فهمند که در واقع حفره مورد نظر رازهای پنهانی از خانواده را در خود پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: دیوید بلو گارسیا

کشتار با اره برقی در تگزاس ترسناک ترین فیلم 2022 نتفلیکس است که بسیار پر سر و صدا بود. کشتار با اره برقی در تگزاس از اولین بار پخش خود تا حال حاضر همیشه از فیلم‌های معروف مورد بحث بوده است.

در این فیلم شهر که پس از حمله این قتل در حال بازسازی است باری دیگر با قاتل بی‌رحم تگزاس سر و کله می‌زند. مردی که انسان‌ها را با اره برقی می‌کشد و  از پوست آن‌ها وسایل درست می‌کند. او همیشه ماسکی از پوست انسان بر سر خود دارد. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2022 دانست.

کتاب‌های شبانه (Nightbooks)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال انتشار: 2021
  • ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ: David Yarovesky

فیلم کتابهای شبانه با بازی کریستن ریتر در نقش جادوگری به نام ناتاچا، پسر جوانی به نام الکس (وینسلو فگلی) همراه است. این پسر استعداد عجیبی در نوشتن داستان‌های ترسناک دارد. روزی آسانسور بلوک آپارتمانی، او را به طبقه‌ای مرموز می‌برد، ناتاچا همان جادوگر فیلم او را به دام می‌اندازد و هر شب از اون داستان ترسناک جدیدی را طلب می‌کند.

ارتش مردگان (Army of the Dead)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: زک اسنایدر
  • بازیگران: دیو باتیستا، تیگ نوتارو، آنا دلارگوئرا، الا پورنل

زک اسنایدر با Army of the Dead به ژانر زامبی بازمی‌گردد. در حالی که Dawn of the Dead دونده‌های سریع مرده را به ما نشان می‌دهد، Army of the Dead زامبی‌های آلفای فوق‌العاده باهوش و قوی را معرفی می‌کند که بر لاس‌وگاس نابود شده حکومت می‌کنند.

در این فیلم که از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس است، گروهی از مزدوران وارد شهر می‌شوند تا قبل از اینکه یک بمب اتمی وگاس را از روی نقشه پاک کند، یک گاوصندوق تقریباً غیرقابل نفوذ را بشکنند. این فیلم را می‌توان در دسته ترسناک ترین فیلم های 2021 نیز قرار داد.

شیطان کوچک (Little Evil)

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: الی کریگ

زمانی که گری آدام اسکات با زن رویاهایش، سامانتا (اوانجلین لیلی) آشنا می شود و با او ازدواج می کند، متوجه می شود که او ناپدری شیطانی کوچک است.

این فیلم را در فهرست بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس قرار می‌دهیم، زیرا یک فیلم  فوق‌العاده در زیر ژانر ترسناک ماوراء طبیعی است، که تجسم شیطان را با ایده‌های تازه‌تر و رونمایی عجیب و غریب از یک موجود ماورایی ادغام می‌کند. این فیلم با انبوهی از لحظات ترسناک شما را با خود همراه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

آیین (The Ritual)

  • کارگردان: دیوید بروکنر
  • سال پخش: ۲۰۱۷

فیلم «آیین» که از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس است، درباره گروهی بوده که برای تعطیلات به کوه می‌روند اما در آنجا با روح جنگل روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را تعقیب می‌کند. این فیلم را دیوید بروکنر کارگردانی کرده است و راف اسپال، آرشر علی و رابرت جیمز کولیر در آن بازی کرده‌اند.

خیابان ترس: قسمت اول 1994 (Fear Street: Part One-1994)

  • کارگردان: Leigh Janiak
  • سال پخش: ۲۰۲۱

سه‌گانه خیابان ترس بر اساس کتاب‌های نویسنده معروف آمریکایی آر. ال. استاین ساخته شده است و در دسته فیلم‌های اسلشر قرار دارد. داستان آن درباره راز قتل‌هایی است که شهر شیدی‌سید را بهم می‌ریزد. نوجوانان این شهر با یک نیروی اهریمنی روبه‌رو می‌شوند که با این قتل‌ها در ارتباط است.

این فیلم در ژانر ترسناک معمایی است و نوجوانان مخاطب اصلی آن هستند. پخش‌کننده اصلی این مجموعه سرویس نتفلیکس است و هر ۳ سری آن در سال ۲۰۲۱ منتشر شد..

سکوت (Hush)

  • کارگردان: مایک فلانگن
  • سال پخش: ۲۰۱۶

«سکوت» فیلم دلهره‌آوری است درباره نویسنده ناشنوایی که برای نوشتن رمانش به جنگل پناه برده است و با آمدن قاتلی نقاب‌دار باید برای زندگی‌اش بجنگد.

مایک فلانگن کارگردان و نویسنده این فیلم ترسناک است. کیت سیگل، مایکل تروکو و جان گالاگر جونیور از بازیگران آن هستند. بازی خوب کیت سیگل در نقش نویسنده‌ای کر و لال که تمام راه‌های فرار را بر روی خود بسته می‌بیند و نفس ما را هم در این مسیر می‌گیرد بار ضعف‌های فیلمنامه و پایان‌بندی آن را به دوش کشیده است.

جعبه پرنده (Bird Box)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال پخش: ۲۰۱۸
  • کارگردان: سوزان بیر

سوزان بیر، کارگردان مینی سریال موفق «فروپاشی» سال ۲۰۱۸ به سراغ ژانر ترسناک رفته است. «جعبه پرنده» فیلمی آخرالزمانی است که تلاش برای بقا را نشان می‌دهد آن‌هم در زمانی که موجوداتی فرازمینی و نامرئی، زمین را تسخیر کرده‌اند و هرکس بیرون از خانه‌اش را نگاه کند بلافاصله خود را می‌کشد.

این فیلم شبیه به درام ترسناک «یک مکان ساکت» که در همان سال ۲۰۱۸ اکران شد. هر دو فیلم مناسب و متناسب با روزگار دوران کرونا هستند.

خانه او (His House)

  • کارگردان: رمی ویکس
  • سال پخش: ۲۰۲۰

فیلم «خانه او» که از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس است، درباره پناهندگانی است که از سودان جنوبی فرار کرده و تلاش می‌کنند تا در انگلیس زندگی خود را ادامه دهند. کارگردان با ساخت فیلمی در ژانر ترسناک و در دسته فیلم‌های جن و روح، سعی کرده نگاهی به مشکلات پناهندگان و بحران مهاجرت بیندازد.

این اولین فیلم بلند رمی ویکس است که توسط نتفلیکس پخش شد. درامی روان‌شناختی که توانست برنده جایزه بفتا اولین فیلم کارگردان در سال ۲۰۲۱ شود.

احضار روح 2 (The Conjuring 2)

  • کارگردان: جیمز وان
  • سال پخش: ۲۰۱۶

مجموعه فیلم «احضار روح» از آن دست فیلم‌هایی است که برای هرکسی آشنا است چه برسد به آن‌‌هایی که دیوانه‌وار پیگیر فیلم‌های ترسناک هستند. داستان این فیلم که از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس است، درباره مادری بوده که با چهار فرزندش در خانه‌ای که توسط ارواح تسخیرشده زندگی می‌کند. جیمز وان کارگردان این فیلم، سری فیلم‌های ترسناک و معروف «اره» را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

کشتن گوزن مقدس (The Killing of a Sacred Deer)

  • سال پخش: ۲۰۱۷
  • کارگردان: یورگوس لانتی‌موس

داستان فیلم «کشتن گوزن مقدس» درباره پزشکی است که باید انتخاب کند کدام یک از اعضای خانواده‌اش قربانی شود.

این درام توانست در جشنواره کن سال ۲۰۱۷ برنده جایزه بهترین فیلمنامه شود. یورگوس لانتی‌موس، کارگردان فیلم‌های موفق «دندان نیش» و «خرچنگ» فیلمنامه این درام درخشان و عجیب را نوشته و کارگردانی کرده است.

زیر سایه (Under the Shadow)

  • سال پخش: ۲۰۱۶
  • کارگردان: بابک انوری
  • بازیگران: نرگس رشیدی، آوین منشادی، بابی نادری، ری هراتیان، آرش مرندی

فیلم «زیر سایه» را بابک انوری فیلمساز ایرانی بریتانیایی نوشته و کارگردانی کرده است. این اولین فیلم بلند اوست که در دسته فیلم‌های ترسناک با موضوع جن قرار می‌گیرد و به زبان فارسی است.

داستان این درام در اوج جنگ ایران و عراق اتفاق می‌افتد و درباره دختری است که در اثر اصابت یک موشک به خانه‌شان دچار مشکلات روحی می‌شود. این درام محصول مشترک قطر، اردن و انگلستان بوده و از جمله فیلم‌هایی بوده که شبکه نتفلیکس آن را خریداری کرده است.

بابک انوری برای این فیلم در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه بفتای بهترین فیلم اول یک کارگردان شد. نرگس رشیدی، آوین منشادی و بابی نادری از بازیگران آن هستند.

فرستاده (Apostle)

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: Gareth Evans

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس است، در سال 1905 در لندن می‌گذرد. توماس ریچاردسون (دن استیونز) وقتی می‌فهمد خواهرش ناپدید شده و یک فرقه پشت این آدم ربایی است دست به کار می‌شود. این فیلم که با تمام برهنگی خود نشان می‌دهد که اعتقادات مسموم تا چه حد می‌تواند سبب انحراف شود، با روایت شاعرانه گرت ایوانز روبرو می‌شود و یک جشن بصری پدیدار خواهد شد.

فراموش شده (Forgotten)

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: Hang jun-Jang

داستان فیلم فراموش شده در مورد مردی است که علاقه زیادی به برادر بزرگترش دارد و ناپدید شدن یکباره او باعث شوکه شدنش می‌شود. وقتی برادر بزرگتر او حافظه خود را از دست می‌دهد و 19 روز پس از این ناپدید شدن مرموزش به عنوان یک مرد کاملا متفاوت ظاهر می‌شود، او تصمیم می گیرد حقیقت این ناپدید شدن مرموز را دنبال کند.

پرستار بچه (The Babysitter)

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: جوزف مک گینتی نیکول

داستان فیلم پرستار بچه درباره یک پرستار بچه است که همراه با دوستانش تصمیم به یک جنایت بزرگ می‌گیرند. خط داستانی فیلم پرستار بچه با تعداد بسیار زیادی از آثار ساخته شده در ژانر وحشت متفاوت است. اینطور می‌توان گفت که نمونه‌های مشابه این فیلم تابه‌حال اصلا ساخته نشده یا بسیار کم ساخته‌ شده‌اند.

فیلم با ترکیب ژانرها و استفاده از ژانر کمدی در کنار ژانر وحشت، باعث ایجاد لحظات خنده‌دار بسیاری نیز شده و به سرگرم‌کننده بودن فیلم اضافه کرده است.

کالیبر (Calibre)

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان:Matt Palmer

داستان این فیلم درباره دو دوست است که برای شکار به مناطق مرتفع اسکاتلند می‌روند و از کودکی یکدیگر را می‌شناسند. روز بعد، بعد از اینکه دو دوست کل شب را سرگرم بودند، خسته به شکار می‌روند و در نتیجه یک اشتباه بزرگ که هنگام شکار مرتکب شدند، کابوسی بی پایان و پر از تنش آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

شکسته (Fractured)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان:Brad Anderson

اگر کوچکترین کنجکاوی در مورد تنش‌های روانشناختی و نحوه واکنش ذهن انسان به حوادث تجربه شده دارید، این فیلم برای شما مناسب است.

ری مونرو (سام ورتینگون) به همراه همسرش جوآن (لیلی ربه) و دخترش پری (لوسی کاپری) راهی مینیاپولیس می‌شوند. در طی این سفر دلپذیر، حادثه‌ای رخ می‌دهد و خانواده راهی بیمارستان می‌شوند. ری که نمی‌تواند در بیمارستان خانواده خود را پیدا کند، دچار سردرگمی می شود و دنبال حقیقت است.

تسخیر شدگی خانه هیل (The Haunting Of Hill House)

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: Mike Flanagan

اگر داستان های طولانی مدت را دوست دارید، این مجموعه برای شما مناسب است! اگرچه صحنه‌های واقعا ترسناکی دارد اما با عناصر درامی که در آن وجود دارد تجربه کاملا متفاوتی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

پس از یک فاجعه، 5 خواهر و برادر که با هم بزرگ شده و از هم جدا شده‌اند، در خانه‌ای که در آن بزرگ شده‌اند دور هم جمع می‌شوند و در این خانه باید با مشکلات گذشته روبرو شوند. در صحنه‌هایی از این فیلم که از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس است، از ترس در جای خودتان میخکوب می‌شوید.

پلتفرم (The Platform)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: Galder Gaztelu-Urrutia
  • بازیگران: الکساندرا ماسانگ کی، ایوان ماساگوئه، آنتونیا سان خوان، زوریون اگولیور

نمونه‌ای دیگر از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس ، فیلم پلتفرم بوده که به کارگردانی گالدر گازتلوا وروتیا در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم به زبان اسپانیایی ساخته شده و داستان این فیلم ترسناک نتفلیکس، به زندانی مرتبط می‌شود که شبیه یک سازه عمودی طراحی شده است. در هر طبقه از این زندان دو نفر در یک سلول نگه‌داری می‌شوند و تا زمانی که هیچکدام کشته نشوند، مدت زمان حبس خود را با یکدیگر می‌گذرانند.

قرار گرفتن در هر طبقه از این زندان بستگی به جرمی دارد که زندانیان به آن مرتکب شده‌اند. در این زندان قطعه مربع شکلی وجود دارد که هر روز غذاهای بسیار زیادی روی آن قرار می‌گیرد و از طبقه اول به باقی طبقات منتقل می‌شود. این قطعه مربعی بزرگ که میز غذا محسوب می‌شود، برای چند دقیقه در هر طبقه متوقف می‌شود و سپس به طبقه بعدی می‌رود.

بااین‌حال اتفاق دردناکی که سوژه اصلی فیلمنامه است، میل سیری ناپذیر بشر و امیال حیوانی اوست که غذا را به اندازه نیاز خود برنمی‌دارد و آنچنان در مصرف غذا حیف و میل می‌کند که چیزی به طبقات پایین‌تر از او نمی‌رسد و آن‌ها را به کام مرگ می‌کشاند. پلتفرم را می‌توان از ترسناک ترین فیلم های نتفلیکس دانست؛ چرا که لایه‌های تاریک و پنهان انسانیت را به تصویر می‌کشد.

من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌ کنم (I’m Thinking of Ending Things)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان:Charlie Kaufman
  • بازیگران: جسی باکلی، جسی پلمونس، دیوید تیولیس، تونی کولت

من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌‌ کنم یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک چارلی کافمن بوده که در سال 2020 ساخته شده است. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون جسی باکلی، جسی پلمونس، دیوید تیولیس، تونی کولت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم ترسناک نتفلیکس درباره زن جوانی است که برای آشنایی با پدر و مادر نامزدش همراه با او به سفری جاده‌ای راهی می‌شود. آن‌ها برای رسیدن به مزرعه دورافتاده‌ای که مقصدشان است، باید ساعت‌های طولانی را در مسیری ترسناک و برفی طی کنند.

این زن جوان در مسیر رسیدن به مزرعه در ذهن خود در حال پایان دادن به رابطه‌اش با نامزدش است و در حال کلنجار رفتن با خود است تا این موضوع را چگونه به او بگوید. داستان فیلم با رسیدن این زوج به مزرعه و وضعیت عجیب خانه و خانواده پسر، ناخوشایندتر و عجیب‌تر می‌شود.

به صداها گوش نکن (Don’t Listen)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: Angel Gómez Hernández
  • بازیگران: آنا فرناندز گارسیا، لوکاس بلس، رودولفو سانچو، بلن فابرا

داستان فیلم اسپانیایی به صداها گوش نکن، مربوط به یک خانواده است که پس از نقل مکان به یک خانه جدید، با رازهای ترسناکی که در آن خانه وجود دارد روبرو می‌شوند. فیلم به صداها گوش نکن که از ترسناک ترین فیلم های Netflix است، مانند اکثر فیلم‌های ترسناک، فرمول آشنایی دارد که شامل یک خانه جن‌زده و خانواده‌ای است که برای شروع زندگی جدید به آن‌جا نقل مکان کرده‌اند.

اما نکته جداکننده این فیلم با فیلم‌های ترسناک دیگر، وجود خلاقیت در بخش ترساندن مخاطب به وسیله صداست. ترس از صدا و قدرت طراحی صدا در این فیلم باعث ضربه شدید به مخاطب و ترس‌های ناگهانی در او می‌شود و در این مسیر مخاطب بی آنکه تصاویری از خونریزی و تنش‌های جسمی و دیگر سکانس‌های اذیت‌کننده را تماشا کند، ترسش به وسیله صداهایی که وجود دارد عمق می‌گیرد. به طور کلی می‌توان این فیلم جذاب را در زمره بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس قرار داد.

هشتگ زنده (#Alive)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: Il Cho
  • بازیگران: پارک شین هه، یو آ این، لی هیون ووک، جین سو یو

یکی از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس کره‌ای فیلم هشتگ زنده بوده که به کارگردانی ایل چو در سال 2020 ساخته شده است. در این فیلم جذاب بازیگران محبوبی همچون پارک شین هه، یو آ این، لی هیون ووک، جین سو یو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم ترسناک نتفلیکس درباره همه‌گیری یک ویروس میان مردم است که آن‌ها را تبدیل به زامبی و موجوداتی بدون عقل، منطق و عاطفه می‌کند. در این میان جوانی که زیاد علاقه به بیرون رفتن و بودن در اجتماع نداشت، به صورت ناخواسته از آلوده شدن به این ویروس جان سالم به در برده و حالا در خانه خود گرفتار شده است و باید برای بقا و زنده ماندنش تلاش کند.

یادگار (Relic)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: Natalie Erika James
  • بازیگران: بلا هیتکوت، امیلی مورتیمر، رابین نوین، کریس بانتون

فیلم یادگار اولین اثر ناتالی اریکا جیمز بوده که در سال 2020 ساخته شده است. داستان این فیلم ترسناک نتفلیکس از ناپدید شدن مادربزرگی شروع می‌شود که در خانه‌ای ترسناک و پر از اشیای قدیمی و پژمرده، به تنهایی زندگی می‌کند و دچار زوال عقل است. نوه این خانواده به همراه مادرش در جست‌وجوی یافتن مادربزرگ است. او در این مسیر به رازهای وحشتناکی درباره مادربزرگ و یادگاری که قرار است از مادربزرگ به مادرش و سپس به او منتقل شود، می‌رسد.

زنی پشت پنجره (The Woman in the Window)

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: Joe Wright
  • بازیگران: امی آدامز، جولیان مور، گری اولدمن، وایت راسل

فیلم پرستاره زنی پشت پنجره، داستان زنی به نام آنا است که نقشش را امی آدامز (Amy Adams) بازی می‌کند. آنا به اختلال کلاستروفوبیا مبتلاست و میلی برای خارج شدن از خانه ندارد. او که پیش از آن زنی اجتماعی و حتی پزشک بود، روزی زندگیش با دیدن قتلی پشت پنجره خانه‌اش دگرگون می‌شود و توانایی خارج شدن از منزلش را از دست می‌دهد.

شاید بتوان فیلم زنی پشت پنجره را برداشتی امروزی‌ و نوین از فیلم پنجره پشتی دانست که جو رایت آن را کارگردانی کرده است. در کارنامه این کارگردان آثار تاریخی و مهمی مانند تاوان و غرور و تعصب وجود دارند که در زمان خود بسیار درخشیده‌اند.

سوالات متداول

ترسناک ترین فیلم های نتفلیکس کدام‌ها هستند؟

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. اگر به فیلم و سریال ترسناک و دلهره آور علاقه دارید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین‌ها را شناسایی کرده و به تماشای آنها بنشینید. از بین فیلم‌های معرفی شده شما می‌توانید براساس سلیقه خود بهترین را برای تماشا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر