;
coinex

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 [19 عنوان جدید برتر]

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 موضوعی است که تکراتو در ادامه به آن پرداخته است. با معرفی جدیدترین سریال های زامبی محور سال 2022 همراه ما باشید.

فیلم‌ها در ژانرهای مختلف ساخته می‌شوند، زیرا افراد سلایق متفاوتی دارند. حتی در یک ژانر خاص مانند ترسناک نیز به مسائل مختلف پرداخته می‌شود تا برای علاقه مندان خسته کننده نباشد و آنها نیز از دیدن فیلم یا سریال مورد نظر لذت ببرند.

از اولین مسائلی که در فیلم‌های ترسناک به آن می‌پرداختند، زامبی بود. زامبی‌ها یا مردگان متحرک، انسان‌هایی هستند که چه مرده، چه زنده به وسیله ویروس خاصی تغییر یافته‌اند. آن‌ها مغز و فکر ندارند، فقط تشنه خون هستند. تنها راه کشتن زامبی‌ها متلاشی کردن مغز یا بریدن سر آن‌هاست.

بهترین فیلم های زامبی در سال 2022 بسیار جذاب هستند. اگر به سرال علاقه دارید سریال زامبی جدید انتخاب خوبی برای شماست.

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022


زامبی‌ها از اولین عناصر فیلم‌های ترسناک هستند. در فیلم‌ها و سریال‌های زامبی معمولا یا افراد در شهری پر از زامبی گیر می‌افتند یا با آزمایش‌های عجیبی زامبی تولید می‌کنند.

فیلم زامبی جدید 2022 چی ببینیم؟ با معرفی جدیدترین سریال های زامبی محور سال 2022 همراه ما باشید.

آخرالزمان زامبی (Zomblogalypse)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: هانا بانگارد، تونی هیپول، مایلز واتس

فیلم آخرالزمان زامبی یک اقتباس از مجموعه سریال اینترنتی است. داستان این فیلم، وضعیت سه بازمانده را بازگو می‌کند که مجبورند در یک فاجعه آخرالزمانی، به بقا بپردازند و جان خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

من زامبی هستم (iZombie)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: راب توماس و دیان روگریو

کل این سریال ترسناک زامبی برداشت نه‌چندان محکمی از سری کمیک‌هایی با همین نام است که توسط کریس رابرسون و مایکل آل‌رد  خلق شده‌اند، محسوب می‌شود.

وقایع سریال iZombie ماجراهای یک دکتر که تبدیل به زامبی شده است را با نام اولیویا لیو مور دنبال می‌کند. اولیویا مسئول آزمایشگاه پلیس سیاتل است که در حل پرونده‌های قتل همکاران خود را یاری می‌دهد.

مردگان متحرک (The Walking Dead)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • سازنده: فرانک دارابونت

The Walking Dead از جمله مجموعه‌های محبوب و شناخته‌شده‌تر با تم زامبی محسوب می‌شود. این سریال در مورد زامبی‌ها، براساس کتاب‌هایی کمیک با همین نام ساخته شده است و ماجرای آن در رابطه با مجموعه‌ای از افراد است که از حمله زامبی‌ها جان سالم به‌در برده‌اند و در حال تلاش برای زنده‌ ماندن هستند. تا کنون 10 فصل و 153 قسمت از سریال The Walking Dead عرضه شده است.

ریک گرایمز، معاون کلانتر مورد اصابت یک گلوله قرار می‌گیرد و به کما می‌رود. هنگامی که او از خواب بیدار می‌شود، خود را در یک آخرالزمان زامبی می‌بیند. او که هنوز نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد، تصمیم می‌گیرد تا خانواده خود را پیدا کند.

پس از پیدا کردن خانواده‌اش، به گروهی می‌پیوندند و رهبری آن را برعهده می‌گیرد. گروهی که ریک گرامیز به آن می‌پیوندد، سعی می‌کنند تا زنده بمانند، غذا پیدا کنند و مکانی برای زندگی بیابند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مورگان فریمن

آخرین از ما (The Last of Us)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: نیل دراکمن، کریگ مازین

جول و الی، زوجی که به دلیل سختی‌های وحشتناک جهانشان ارتباط محکمی با یکدیگر دارند، مجبورند دست به هرکاری بزنند تا زنده بمانند. آن‌ها مجبورند برای بقا از آمریکا در زمانی پس از شیوع ویروس وحشتناک زامبی، عبور کنند.

فیلم آخرین از ما یک اقتباس از یک بازی ویدیویی به همین نام است. بازی ویدیویی آخرین ما جزو بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ به شمار می‌رود و برنده جوایز متعددی نیز شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های خانوادگی جهان

رزیدنت اویل (Resident Evil)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: Paul W. S. Anderson

تقریبا پس از گذشت سه دهه از شیوع ویروس بیماری زامبی به نام T، اسرار شرکتی فاش می‌شود که در تولید این ویروس نقش داشته است. سریال رزیدنت اویل که از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 است، دقیقا همانند آخرین ما، از یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ اقتباس شده است. بنابراین اصلا بعید نیست که این سریال نیز بتواند بهترین سریال زامبی محور 2022 باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های موزیکال

تمام ما مرده‌ایم (All of Us Are Dead)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: Lee Jae-kyoo; Kim Nam-su

یکی دیگر از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 سریال تمام ما مرده‌ایم است. داستان این سریال در دبیرستانی در کره جنوبی می‌گذرد. به طور اتفاقی یک ویروس زامبی در این دبیرستان شیوع پیدا می‌کند و اکنون دانش‌آموزان مجبورند تا برای حفظ جان خود، با تمام توان فرار کنند. این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای 2022 است.

سپیده دم (Daybreak)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: Brad Peyton

سپیده دم یا دی برک، سریالی پسارستاخیزی کمدی درام محصول شبکه نتفلیکس Netflix است. این سریال که بر اساس رمانی گرافیکی نوشته برایان رالف ساخته شده است، داستان پسر دبیرستانی و مطرودی به نام جاش را روایت می‌کند که در شهر آخرالزمانی گلندیل کالیفرنیا به دنبال دوست گمشده‌اش می‌گردد.

جاش در تلاش برای زنده ماندن در میان گروهی از جنایتکاران دیوانه و موجوداتی زامبی مانند به نام Ghoulies و هر آنچه برایش تهدید محسوب می‌شود، به گروه دونفره‌ آنجلیکا و وسلی، قلدر سابق دبیرستانش می‌پیوندد؛ گروهی خرابکار و نخاله که اکنون به افرادی صلح‌ جو تبدیل شده‌اند.

پادشاهی (Kingdom)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: کیم سئونگ هون و پارک این-جه

سریال ترسناک کره ای امپراتوری محصول نت فلیکس که از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 بوده، در زمانی اتفاق می افتد که شایعات عجیبی در مورد شاه مریض کشور در سرتاسر امپراتوری پیچیده و ولیعد جوان پادشاهی تنها امید مردم برای مقابله با بیماری است که در تمام کشور پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

خیزش مردگان زنده (Rise of the Living Dead)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: جورج کامِرون رومرو

«خیزش مردگان زنده» از فیلم زامبی جدید 2022 است که بسیار جذاب است. برای اطمینان از بقای نژاد بشر در برابر M.A.D، تحقیقات Ryan Cartwright توجه حامیان ارتش ژنرال McNab را به خود جلب می‌کند. پول و قدرت او را به سمت نابسامان‌ترین وحشت در جهان سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی دنیا 

برف مرده 3 (Dead Snow 3)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: تامی ویرکولا

با توجه به گفته‌های کارگردان تامی ویرکولا، باید در انتظار یک فیلم زامبی محور نازی‌ها باشیم. به نظر می‌رسد سومین مجموعه‌ی برف مرده بسیار شبیه به قسمت اول آن باشد. این فیلم زامبی جدید 2022 بسیار جذاب است و طرفدارانی بسیار دارد.

مرثیه‌ی یک زامبی (Breathers: A Zombie’s Lament Movie)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

این فیلم زامبی جدید 2022 که از بهترین فیلم های زامبی در سال 2022 بوده، از کتابی به همین نام اقتباس گرفته شده که نویسنده‌ی آن اس. جی. براون است.

داستان این فیلم درباره‌ی مردی جوان است که پس از یک تصادف که دوست دخترش در آن کشته شد، زنده می‌ماند؛ وی تبدیل به یک زامبی شده و در انبار شراب والدین خود زندگی می‌کند. همینطور او در جلسات گروه حمایت از ارواح نیز شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

فیلم کارگردان توماس جی چرچیل ام (Thomas J. Churchill’s – M)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: توماس جی چرچیل

این فیلم که از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 بوده، دقیقا همان چیزی است که به نظر می‌رسد. در این فیلم مریلین مونرو که یه زن جذاب و خوشگل است، شروع به کشتن زامبی‌ها می‌کند. انتظار می‌رود اسم این فیلم مونرو زامبی کُش باشد که با اینکه مسخره به نظر می‌رسد، کاملا آن را توصیف می‌کند.

ارتش مردگان: لاس وگاس (Army of the Dead: Lost Vegas)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: زک اسنایدر

این فیلم از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 است. فیلم محبوب ارتش مردگان، در سال 2022 دارای یک اسپین آف خواهد شد. این اسپین آف ارتش مردگان: لاس وگاس نام دارد و داستان آن درباره شخصی به نام اسکات و خدمه او است که تمام تلاششان را برای نجات تمام کسانی که دوسشان دارند در روز های اول شیوع ویروس زامبی در لاس وگاس، انجام می‌دهند.

زمین را به ارث ببر (Inherit The Earth)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: مایک فلانگان

یک فاجعه آخرالزمانی رخ داده و ویروس مرگ بار زامبی‌ها در زمین شیوع یافته است. اکنون تنها یک دختر جوان بازمانده است که توسط ربات‌ها محافظت می‌شود. ربات‌هایی که در فیلم زمین را به ارث ببر می‌بینیم همانند دیگر ربات‌ها در فیلم‌های دیگر، خبیث نیستند و نقش یک منجی را در این فیلم دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

زامبی 86 (Zombie 86)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: چارلی پیسرنی

از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 در حال انتظار، زامبی‌ها ۸۶ است. فیلم Zombies 86 فیلمی آمریکایی بوده که قرار بود در سال 2021 منتشر شود اما به دلایل نامشخص انتشار آن عقب افتاد.

داستان این فیلم ترسناک زامبی 2022 درباره یک پیشخدمت رستوران و همکارانش است که باید در مقابل ویروس مرگبار و زامبی‌ها از خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی 2021

مرد پولادی (Steel-Man)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: مایک پالمر

فیلم زامبی 2022 مرد پولادی یک فیلم کمدی، ترسناک و اکشن است. این فیلم جز بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 محسوب می‌شود که بزودی منتشر خواهد شد.

داستان این اثر از فیلم‌های زامبی محور ترسناک 2022 درباره یک ابرقهرمان رسمی پیتسبرگ است که به سخنرانی سالانه کتاب کمیک خود رفته، است. ناگهان در جریان این مراسم اتفاقاتی می‌افتد که او مجبور به مبارزه با زامبی‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های نتفلیکس

مومیایی شکسپیر (Shakespeare’s Mummy)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: آدام باستر

از جدیدترین و بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 مومیایی شکسپیر است. این اثر محصول کشور آمریکاست. فیلم سینمایی زامبی 2022 مومیایی شکسپیر، درباره چند فرد است که پیک پیتزا هستند. یک شب وقتی می‌خواهند به یک مهمانی‌ پیتزا ببرند با دست یک مومیایی در کنار پیتزاها روبرو می‌شوند. این دست عجیب آن‌ها را به سوی اتفاقاتی عجیب درباره زامبی‌ها سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

زیر (Beneath)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: جین فالایز

یک نجات دهنده در اعماق دریا به دنبال هواپیمای سقوط کرده‌ای می‌گردد که گم شده است. در اعماق دریا به جای آن‌که هواپیما را پیدا کند، با موجودی هولناک روبرو می‌شود که حتی فکر کردن به آن ترسناک است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول در سال 2021

جنگل دست و دندان (The Forest of Hands and Teeth)

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

  • کارگردان: کیت میبرلی

چندی پیش خبرهایی حاکی از ساخت فیلم جنگل دست و دندان از بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 پخش شد. داستان فیلم زامبی 2022 جنگل دست و دندان درباره سال‌های آینده است.

نسل انسان‌ها به‌وسیله موجوداتی خون‌خوار که در حال نابودی آن هستند، در حال خطر است. مری با بازی (میسی ویلیامز) دختری است که آینده بشر و رد کردن انسان‌ها از جنگل دست و دندان، در دستان اوست.

سوالات متداول

در این مطلب به بررسی بهترین فیلم های زامبی در سال 2022 پرداختیم و جدیدترین سریال های زامبی محور سال 2022 را نیز معرفی کردیم. اگر به دنبال سریال زامبی جدید هستید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

بهترین فیلم های زامبی در سال 2022 کدام‌ها هستند؟

فیلم‌های زامبی 2022 در این مطلب معرفی شدند. شما می‌توانید از بین فیلم‌های معرفی شده در اینجا که هر کدام بسیار جذاب و دیدنی هستند یکی را انتخاب کرده و از دیدن آنها لذت ببرید. این فیلم‌ها داستانی متفاوت و هیجان انگیز دارند که شما با دیدن آنها سرگرم خواهید شد.

سریال زامبی جدید چی ببینیم؟

علاوه بر انواع فیلم‌های زامبی محور 2022 که در اینجا معرفی شدند، تعدادی از بهترین سریال‌های زامبی محور نیز معرفی و بررسی شدند. تمامی سریال‌ها جدید و جذاب هستند و شما می‌توانید همه یا هر کدام که دوست داشته باشید را برای تماشا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 چیست؟ لطفا نظراتخود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    عالی از نظر من ما هما مرده‌ایم خیلی بهتر از بقیس چون زامبی هاش سرعتی تر و باهوش ترن البته بعضیاشون حتما کسی ندیده بره ببینه

    پاسخ

    واقعا از پست عالیتون ممنون
    یعنی کم نزاشتین و به جای معرفی فیلم های معروف که همه میشناسن مثل همین والکینگ دد که در این لیست هم هست اکثر فیلمهایی که معرفی کردین من نمیشناختم برعکس بقیه سایتها که فقط فیلم های تکراری و معروف رو معرفی میکنن

    پاسخ