;
coinex

گلکسی Z Fold 4 با وزن‌ کمتر و تجربه کاربری بهینه‌تر طراحی می‌شود؛ ادعای جدید Ice Universe

گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 دو گوشی مهم سامسونگ هستند که احتمالا در اواسط یا اواخر مرداد ماه رونمایی می‌شوند. اهمیت این دو گوشی باعث شده که شایعات پیرامون آنها، هر روز داغ‌تر شود و اطلاعات بیشتری از آنها به بیرون درز کند؛ مثل ادعای جدید آیس یونیورس.

این افشاگر معروف اعلام کرده که سامسونگ، گوشی گلکسی Z Fold 4 را به شکلی طراحی می‌کند که وزن آن نسبت به نسل قبلی سبک‌تر شود و به کمتر از 260 گرم برسد. این یکی از عواملی است که تجربه کاربری بهتری را به همراه می‌آورد.

طراحی گلکسی Z Fold 4

تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ فاش شده که هیچ‌کدام از آنها توسط سامسونگ تایید نشده‌‌اند. در حال حاضر می‌دانیم که زد فولد 4 سبک‌تر از نسل قبلی خواهد بود. روز گذشته خبری هم درباره ابعاد نمایشگر این گوشی منتشر شد که کمی کوتاه‌تر و پهن‌تر از گلکسی زد فولد 3 است.

گلکسی Z Fold 4 با وزن‌ کمتر و تجربه کاربری بهینه‌تر طراحی می‌شود؛ ادعای جدید Ice Universe

همچنین می‌دانیم که گوشی‌های تاشوی سامسونگ از لولای بهتری برخوردار می‌شوند که مقاومت و دوام بیشتری دارد. تغییرات کلی در سبک طراحی این گوشی‌ها ممکن است به طراحی سبک‌‌تر آنها کمک کند.

یکی دیگر از عواملی که به کمتر شدن وزن گلکسی زد فولد 4 کمک می‌کند، این است که فریم آلومینیومی حذف شود و به جای آن از پلاستیک استفاده شود؛ هرچند که بعید به نظر می‌رسد. چراکه ممکن است ظاهر لوکس و شیکی نداشته باشد. در هر صورت، باید منتظر اخبار بیشتر باشیم و امیدوار بمانیم که سامسونگ بتواند تمام انتظارات از یک گوشی تاشوی پرچمدار را برآورده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر