;
coinex

اطلاعات تازه‌ای از تاریخ رونمایی شیائومی Redmi Note 11T منتشر شد

یکی از مدیران ارشد اجرایی شیائومی اخیرا پستی را در حساب شخصی خود در پلتفرم ویبو منتشر کرده که هیجان برای رونمایی شیائومی Redmi Note 11T و Redmi Note 11T Pro را بیشتر می‌کند.

ردمی خود را برای راه‌اندازی گوشی‌های سری ردمی نوت 11 آماده می‌کند که احتمالا شامل دو گوشی ردمی نوت 11 تی و 11 تی پرو خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق راه‌اندازی این گوشی‌ها در دست نیست؛‌ اما پوستر قبلی ردمی تایید می‌کند که در یکی از روزهای همین ماه، از گوشی‌های سری ردمی نوت 11 رونمایی می‌شود.

تاریخ رونمایی شیائومی Redmi Note 11T

لو ویبینگ (Lu Weibing)، یکی از مدیران ارشد اجرایی شیائومی در حساب کاربری شخصی خود در وب‌سایت ویبو، پیامی را با عنوان «در حال آزمایش» پست کرد. در این پست هیچ اشاره‌ای به اسم ‌گوشی‌های سری ردمی نوت 11 نشده؛ اما بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد که این متن با یک گوشی «Note 11T Android» نوشته شده و به اشتراک گذاشته شده است.

اطلاعات تازه‌ای از تاریخ رونمایی شیائومی Redmi Note 11T منتشر شد

این کمپانی در هفته‌های اخیر با انتشار پوستری رسمی، از راه‌اندازی گوشی‌های شیائومی Redmi Note 11T و Redmi Note  11T Pro خبر داده بود. شیائومی ردمی همچنین مدعی شده که گوشی‌های جدید از عملکرد قدرتمند‌ و تجربه کاربری بهینه‌تری برخوردار هستند و از تکنولوژی‌های شتاب‌دهنده‌ رده‌بالایی بهره می‌برند که باعث می‌شود این گوشی‌های ردمی، تجربه‌ای مشابه گوشی‌های پرچمدار را ارائه‌ دهند.

گفته می‌شود گوشی شیائومی ردمی نوت 11 تی پرو از پنل نمایشگر LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز برخوردار می‌شود و پردازش آن را یک تراشه دایمنسیتی 8000 بر عهده خواهد داشت. اگر این خبر درست باشد، ردمی نوت 11 تی پرو اولین گوشی کمپانی Redmi خواهد بود که به چنین تراشه‌ای مجهز می‌شود.

تراشه مدیاتک دامنسیتی 8000 با تکنولوژی 5 نانومتری و توسط کمپانی TSMC تولید شده است. این تراشه از چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 تشکیل شده که قدرت فرکانس آن را به 2.75 گیگاهرتز می‌رساند.

انتظار می‌رود که ردمی نوت 11 تی از یک باتری 4980 میلی‌آمپرساعتی و تکنولوژی شارژ سریع 67 واتی برخوردار شود. برای نسخه پرو هم احتمالا یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعت با سیستم شارژ 120 وات در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر