;
coinex

سریال نیوکمپ با بازی بهرام افشاری و امیرجعفری ساخت می‌شود

سریال نیوکمپ با بازی بهرام افشاری، امیر جعفری، ترلان پروانه و سیامک انصاری در مرحله پیش تولید است. در ادامه به جزئیات بیش‌تر این خبر که به تازگی منتشر شده است می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

کمال تبریزی، پس از ساخت سریال «ابله» که نتوانست آن طور که باید مخاطبان را به خود جذب کند، حال بر روی دومین تجربه خود در پخش نمایش‌خانگی با نام نیوکمپ کار می‌کند. گفته می‌شود که او در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر در نقش‌های مختلف این سریال بوده؛ اما می‌توان گفت حضور بازیگرانی همچون بهرام افشاری، امیر جعفری، ترلان پروانه و سیامک انصاری در نقش‌آفرینی در این فیلم قطعی است. گفتنیست که بهرام افشاری و امیر جعفری، با بازی در فیلم سگ بند ثابت کرده‌اند که می‌توانند در کنار هم همکاری خوب و درخشانی را داشته باشند. سگ بند در حال حاضر در مرحله اکران در سینماهای کشور است و همچنین رکورد فوق‌العاده‌ای را در فروش برای خود ثبت کرده است.

جزئیات منتشر شده از سریال نیوکمپ

اگر بخواهیم به طور خلاصه به داستان این فیلم کمدی اجتماعی بپردازیم، باید بگوییم که درواقع این فیلم داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شر‌ط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی 90 دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه 91 بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

سریال نیوکمپ

گفتنیست که سریال نیوکمپ با سرمایه شخصی تهیه می‌شود که پس از اتمام فیلم‌برداری این سریال، به یکی از پلتفرم‌های پخش فیلم واگذار خواهد شد. همچنین هنوز اطلاعات دقیقی از زمان اکران و دیگر عوامل این سریال منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سریال نیوکمپ و بازیگران آن چیست؟ به نظر شما این سریال به عنوان دومین تجربه کمال تبریزی، در بخش نمایش خانگی می‌تواند موفق باشد یا خیر. نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تکرار نتیجه پس زدگی ناموفق

    پاسخ