;
coinex

گزارش تصویری حضور اکسکوینو در نمایشگاه اینوتکس 2022

اکسکوینو شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات جامع در حوزه رمز ارز هاست که از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سالها نیز تلاش کرده تا بستری امن و مقرون به صرفه را برای معاملات رمز ارز ها ایجاد کند.

شرکت” اکسکوینو” به عنوان یکی از مراکز دانش بنیان در زمینه انجام فعالیت های مرتبط با رمزارزها با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری “اینوتکس” تسهیلات ویژه ای را به مناسبت نمایشگاه ارائه می دهد.

مجتبی سادات مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو در مورد چگونگی فعالیت این شرکت گفت: اکسکوینو شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات جامع در حوزه بلاکچین هاست که از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سالها نیز تلاش کرده تا بستری امن و مقرون به صرفه را برای معاملات رمز ارز ها ایجاد کند.

گزارش تصویری حضور اکسکوینو در نمایشگاه اینوتکس 2022

وی با اشاره حضور پر قدرت شرکت اکسکوینو نمایشگاه نوآوری و فناوری “اینوتکس” در مورد جزئیات ارائه خدمات ویژه در این ایام به بازدیدکنندگان گفت: برای کسانی که در ایام نمایشگاه اقدام به ثبت نام در سامانه کنند هدایای نقدی و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، به طوریکه علاوه بر اینکه پروسه احراز هویت و ثبت نام در همین مکان توسط کارشناسان انجام می شود با کدی که در زمان ثبت نام در نمایشگاه ارائه می شود علاوه بر ارائه هدایای فیزیکی، هدیه نقدی هم به ثبت نام کنندگان ارائه خواهد شد.

در ادامه با گزارش تصویری حضور این استارتاپ در نمایشگاه اینوتکس 2022 همراه باشید. برای نمایش تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

پایان خبر/

تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر