;
coinex

EA Sports رسما نام بازی FIFA را تغییر می‌دهد

کمپانی EA Sports رسما نام بازی FIFA را تغییر می‌دهد. پس از گذشت سه دهه، امسال با عرضه بازی FIFA 23 نام این عنوان نیز تغییر خواهد کرد.

بازی FIFA 23 امسال وارد بازار می‌شود، اما نام آن پس از این نسخه تغییر خواهد کرد. کمپانی EA قبلا گفته بود که در حال بررسی ایده تغییر نام این سری است و پس از گذشت سه دهه، این کمپانی اعلام کرده است که سری FIFA بعد از منتشر شدن بازی FIFA 23 رسما نام خود را به EA Sports FC تغییر خواهد داد.

اندرو ویلسون مدیر عامل EA گفته است که به جز حالت جام جهانی که آن هم چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد، تنها ارزشی که نام فیفا برای بازی ما دارد، فقط وجود چهار حرف بر روی کاور این عنوان است. فیفا یک نهاد بین‌المللی برای فدراسیون‌های فوتبال است، اما سال‌هاست درگیر جنجال‌هایی از جمله رسوایی‌های بزرگ اخلاقی بوده است. مشخص نیست که آیا فیفا مجوز خود را به سایر شرکت‌ها پس این تغییر نام در بازی EA خواهد داد یا خیر.

نام بازی FIFA به EA Sports FC تغییر خواهد کرد

کمپانی EA Sports اعلام کرد که این تغییر نام، پس از نسخه بعدی بازی FIFA صورت می‌گیرد و اطلاعات بیشتری در مورد اولین EA Sports FC در جولای 2023 ارائه خواهد شد. علیرغم لغو مجوز نام این بازی، EA Sports FC لایسنس بیش از 19000 بازیکن، 700 تیم، 100 استادیوم و 30 لیگ را حفظ خواهد کرد. EA تعدادی پیام حمایت نیز از سوی لیگ برتر انگلیس، لالیگا، بوندسلیگا و یوفا مبنی بر حمایت از این کمپانی و همکاری انحصاری با آن دریافت کرد.

EA Sports رسما نام بازی FIFA را تغییر می‌دهد

 

در راستای تغییر نام بازی FIFA و نگرانی برخی از بازیکنان مبنی بر تغییرات آینده آن و حذف شدن برخی از حالت‌های محبوب در آن، الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که در EA Sports FC تمامی حالت‌های بازی از جمله کریر مود، آلتیمیت تیم و ولتا حضور خواهند داشت. دیوید جکسون نایب رئیس EA Sports در صحبت با بی‌بی‌سی در رابطه با تفاوت میان سری بازی FIFA و EA Sports FC توضیح داد که بازیکنان فقط متوجه تغییر دو چیز خواهند شد و آن هم نام و محتوای ارائه شده برای جام جهانی است که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. خارج از آن تغییرات بسیار جزئی را در مورد ساختار اصلی این عنوان خواهند داشت.

با وجود تغییر نام این بازی، EA اعلام کرده است که می‌خواهد کامل‌ترین نسخه از این بازی را در آخرین عنوان خود که تحت نام FIFA 23 خواهد بود، ارائه دهند. فیفا بعدی شامل ویژگی‌ها، حالت‌های بازی گوناگون، محتوای جام جهانی که قرار است امسال در کشور قطر برگزار شود، باشگاه‌ها، لیگ‌ها، مسابقات و بازیکنان بیشتر از هر عنوان قبلی بازی FIFA خواهد بود. سازندگان در تلاش هستند تا بهترین و کامل‌ترین نسخه‌ای که تا به امروز از این عنوان ساخته شده را برای طرفداران فوتبال آماده کنند.

سری بازی FIFA یکی از موفق‌ترین فرنچایزها هم از نظر فروش و هم از نظر درآمد پس از فروش در طول تاریخ بوده است. دیدن این‌که تغییر نام برند این عنوان بر آینده آن چه تاثیری می‌گذارد هم هیجان انگیز است و هم نگران کننده.

بیشتر بخوانید:

اگر طرفدار سری بازی FIFA هستید لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در مورد تغییر نام این بازی و آینده آن در میان بگذارید.

منبع: IGN

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر