;
coinex

تاریخ انتشار بازی Hollow Knight: Silksong همچنان در هاله‌ای از ابهام

تاریخ انتشار بازی Hollow Knight: Silksong همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و Team Cherry هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نکرده است.

شوکیس Indie World نینتندو در روز چهارشنبه برگزار شد. در این نمایش شاهد معرفی بازی‌های مستقلی بودیم که برای سال 2022 و بعد از آن برنامه ریزی شده‌اند. اما این رویداد برای طرفداران Hollow Knight با ناامیدی به پایان رسید زیرا آخرین نسخه این بازی یعنی Hollow Knight: Silksong در این نمایش هم دیده نشد.

در آخرین شوکیس Indie World شاهد معرفی برخی از بازی‌های مستقل جدید و هیجان‌انگیز بودیم که از آن‌ها می‌توان به بازی Gunbrella، بازی We Are OFK، بازی Cult Of The Lamb و غافلگیری‌هایی نظیر انتشار نسخه دمو برای بازی Nerial’s Card Shark یاد کرد. اما متاسفانه هیچ خبری از آخرین عنوان تیم چری در این نمایش به‌چشم نخورد.

تاریخ انتشار بازی Hollow Knight: Silksong

اگر بخواهیم با دیدی باز و منطقی به آخرین نمایش نینتندو نگاه کنیم، باید بگوییم که هر انتظاری برای منتشر شدن خبری از بازی Hollow Knight: Silksong در نمایش دیروز نینتندو، مقداری دور از ذهن به‌نظر می‌رسید. بازی Hollow Knight: Silksong یک عنوان منحصر به‌فرد است که نسخه قبلی آن مورد توجه بسیار زیاد منتقدان و طرفداران قرار گرفت و به یک عنوان موفق تبدیل شد. با این‌که رویداد Indie World دیروز نینتندو به معرفی بازی‌های عالی پرداخت، اما نباید بیش از حد انتظار داشت که از این بازی در رویدادی که تاریخ پخش خود آن در 24 ساعت قبل فاش شده، خبری شود. نینتندو می‌خواهد آن جایگاهی که تیم چری لایق آن است را در اختیارشان قرار بدهد.

حضور بازی Hollow Knight: Silksong در آینده نزدیک در رویدادها

اگرچه ممکن است هیچ اطلاعاتی از بازی Hollow Knight: Silksong توسط Team Cherry وجود نداشته باشد، اما با نگاهی به آینده و برگزاری چندین رویداد بزرگ در ماه ژوئن که به‌عنوان بخشی از Summer Game Fest هستند می‌توان امیدوار بود که در نهایت از این بازی هم اطلاعات جدیدی منتشر شود.

با این‌که نمایشگاه E3 امسال لغو شد، اما هم‌چنان رویداد Gamescom در ماه آگوست برگزار می‌‌شود و انتظار می‌رود یک رویداد بسیار بزرگ باشد. در ماه دسامبر نیز The Game Awards 2022 برگزار می‌شود که نینتندو در گذشته از آن برای اطلاعیه‌های اصلی و مهم خود در مورد بازی‌های در حال ساخت استفاده کرده است.

تاریخ انتشار بازی Hollow Knight: Silksong در هاله‌ای از ابهام

البته همیشه این احتمال وجود دارد که تیم چری به زمان بیشتری برای توسعه نیاز داشته باشد. موفقیت نسخه اول Hollow Knight را نمی‌توان دست کم گرفت. این نوع موفقیت به این معنی است که تیم چری فرصت زیادی برای رشد به عنوان یک استودیو داشته و جاه طلبی خود را برای ساخت دنباله این بازی نیز افزایش داده است. حتی اگر منجر به تحمل فشارهای زیادی در مراحل مختلف توسعه شود.

عنوان Hollow Knight: Silksong یکی از مورد انتظارترین بازی‌‌های Metroidvania از Team Cherry است. در اوایل سال 2019 بود که این بازی معرفی شد، در حالیکه تیم چری تا به امروز در رابطه با توسعه این اثر به حد زیادی در سکوت خبری بوده است. اما باعث نمی‌شود که ما دیگر انتظار برای یک عنوان تحسین برانگیز را از سوی این کمپانی نداشته باشیم. طرفداران نسخه اصلی Hollow Knight همچنان به دنبال اخبار Silksong هستند و امیدوارند در رویدادهایی که نینتندو به‌نمایش می‌گذارد بالاخره سروکله این عنوان نیز پیدا شده و اطلاعات جدیدی از آن کسب کنند.

این را هم به‌یاد داشته باشید که Hollow Knight: Silksong در ابتدا فقط یک DLC بود؛ یک هدف برای اضافه کردن شخصیت دوم به بازی اصلی. اما با تغییر مسیر استودیو سازنده، این DLC تبدیل به یک اثر کامل شد. در نتیجه مدت زمان توسعه مورد نیاز برای ساخت یک دنباله کامل در مقابل یک DLC، بسیار متفاوت است. تیم چری بازی Hollow Knight: Silksong را زمانی که آماده شود منتشر خواهد کرد و نه یک روز زودتر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار بازی Hollow Knight: Silksong چیست؟ آیا نسخه اصلی بازی Hollow Knight را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر