;
coinex

ایلان ماسک تصمیم خود برای اکانت مسدودشده ترامپ را اعلام کرد

ایلان ماسک به تازگی بیان کرد که مسدودیت حساب کاربری دونالد ترامپ را لغو  می‌کند. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات لغو مسدودیت اکانت ترامپ توسط ایلان ماسک آشنا شویم.

رییس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ در توییت‌های خود، قوانین استفاده از توییتر را به صورت مکرر نقض می‌کرد و به همین دلیل، این پلتفرم اجتماعی در اوایل سال 2021، حساب کاربری او را مسدود کرد. ایلان ماسک اظهار کرد زمانی که قرارداد خود را به طور رسمی با توییتر تکمیل کند، مسدودیت حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر را به طور کامل لغو خواهد کرد.

لغو مسدودیت اکانت ترامپ توسط ایلان ماسک

‌ایلان ماسک در مصاحبه ویدیویی با فایننشال تایمز در مورد مسائل مربوط به صنعت خودرو، بیان کرد که مسدودی ترامپ در توییتر را لغو خواهد کرد. او در ادامه سخنانش گفت: «باور دارم که مسدودسازی دسترسی دونالد ترامپ درست نبوده است. فکر می‌کنم این اقدام اشتباه بوده. این کار حس بیگانگی را در کشور افزایش داد و باعث نشد دونالد ترامپ تریبون خود را از دست بدهد. فکر می‌کنم تصمیم توییتر از نظر اخلاقی یک تصمیم بد و فوق‌العاده احمقانه بود.»

لغو مسدودیت ترامپ توسط ایلان ماسک

‌بنیانگذار و مدیر عامل قبلی شبکه توییتر، جک دورسی، طی هفته‌های قبل این موضوع را مطرح کرد و این گونه گفت: «مسدودسازی دائمی افراد شکستی از سمت ماست و فایده‌ای ندارد.»

البته ناگفته نماند که دونالد ترامپ در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود که هرگز قصد بازگشت به شبکه اجتماعی توییتر را ندارد و فقط در شبکه اجتماعی خود (Truth social) فعالیت خواهد کرد.

‌ایلان ماسک همچنین اظهار کرد که کارمندان توییتر، بیش از حد به سمت جناح چپ گرایش دارند. ایلان ماسک دلیل این اتفاق را، قرار گیری ساختمان شرکت در سمت سان‌فرانسیسکو توصیف کرد. «توییتر باید تعادل بیشتری پیدا کند. این شرکت در حال حاضر به سمت جناح چپ سوگیری دارد.»

ایلان ماسک خریداری این شبکه اجتماعی را اتمام شده نمی‌داند. او در این راستا بیان کرد، خرید نهایی این شبکه اجتماعی در دو الی سه ماه آینده انجام خواهد شد. اخیرا یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ادعا کرد که ایلان ماسک می‌تواند توییتر را با قیمت پایین‌تر بخرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لغو مسدودیت اکانت ترامپ توسط ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر