;
coinex

Google I/O 2022: گوگل طراحی پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو را به رخ کشید

گوگل در رویداد I/O 2022، مهم‌ترین دستگاه سخت‌افزاری هوشمند خود که همان گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو هستند را به نمایش گذاشت.

گوگل در واقع اولین طرح و تصاویر از این گوشی‌ها را به نمایش گذاشت و اعلام کرد گوشی‌های سری پیکسل 7 در پاییز امسال راه‌اندازی می‌شوند. گوگل در این رویداد هیچ اشاره‌ای به مشخصات و قابلیت‌های گوشی‌ها نکرده و تنها طرحی از آنها را به رخ کشیده است.

گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

مهم‌ترین تغییری که در گوشی‌های پیکسل ایجاد شده، نوار ماژول دوربین است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌‌کنید، ظاهر شیشه‌ای که در طراحی گوشی‌های فعلی این کمپانی وجود دارد، جای خود را به یک طراحی تماما آلومینیومی داده و روی آن، بریدگی‌هایی برای سنسورهای دوربین قرار گرفته است.

Google I/O 2022: گوگل طراحی پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو را به رخ کشید

گوگل پیش از این در توییتی اعلام کرده بود که پیکسل 7 در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز لیمویی به بازار می‌آید. پیکسل 7 پرو هم به جای رنگ‌بندی سبز لیمویی، در طیف دیگری از رنگ سبز عرضه می‌شود.

هر دو گوشی پیکسل 7 به اندروید 13 مجهز و نسل دوم پردازنده تنسور (Tensor) مجهز خواهند شد. گوگل به جزییاتی از تراشه جدید خود اشاره کرد و گفت که گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو با پردازنده جدید Google Tensor به ویژگی‌های کاربردی و قابلیت‌های شخصی‌سازی متعددی در بخش عکس‌ها، ویدیوها، امنیت و تشخیص گفتار مجهز می‌شوند.

Google I/O 2022: گوگل طراحی پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو را به رخ کشید

گوگل به هیچ جزییاتی از مشخصات این دو گوشی اشاره نکرده و تنها اعلام کرد که گوشی‌های خود را در پاییز امسال عرضه می‌کند. منظور از پاییز، احتمالا مهر ماه یا اوایل آبان است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از قیمت این گوشی‌ها در دست نیست؛ ولی با توجه به قیمت سری پیکسل 6 می‌توان پیش‌بینی کرد که با قیمت 599 و 899 دلار به فروش برسند.

گوگل در این رویداد همچنین از ساعت هوشمند Pixel Watch، گوگل پیکسل 6a، پیکسل بادز پرو و تبلت پیکسل رونمایی کرد.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر