;
coinex

معرفی بازی جدید Devolver Digital به نام Gunbrella

معرفی بازی جدید Devolver Digital به نام Gunbrella که قرار است یک تجربه پیکسل آرتی با دنیایی پر از ماجراجویی و اکشن‌های نفس‌گیر باشد را در تکراتو بخوانید.

در نمایش Indie World نینتندو تعداد زیادی بازی جدید معرفی شد. تعدادی از آن‌ها عناوینی بودند که قبلا بر روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس قرار گرفته بودند که حال تایید شد که برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شوند. تعدادی نیز کاملا یک عنوان جدید بودند. در این بین یکی از بهترین ناشران این عرصه که قبلا هم بازی به‌شدت تحسین شده Katana ZERO را منتشر کرده بود یعنی Devolver Digital اعلام کرد که دوباره با Doinksoft روی بازی جدیدی به‌نام Gunbrella کار می‌کند.

بازی Gunbrella تجربه‌ای سریع و خشن

بازی Gunbrella بازیکنان را در نقش یک مرد جنگلی قرار می‌دهد که به دنبال انتقام در یک تجربه اکشن ماجراجویی پیکسلی با المان‌هایی از noir-punk است. بازیکن مجهز به اسلحه‌ای به‌نام Gunbrella است. این سلاح همان‌طور که انتظار می‌رود می‌تواند به یک چتر نیز تبدیل شود و به‌عنوان یک سپر جلوی شلیک گلوله‌های دشمن را بگیرد. این سلاح چندکاره حتی به بازیکنان قدرت بیشتری در هنگام پرش و سر خوردن نیز می‌دهد. این عنوان دارای مبارزات نفس‌گیر و درگیر کننده نیز خواهد بود که بازیکنان را در چالش‌های مختلف قرار خواهد داد.

این بازی پر است از موجودات عجیب و غریب که بخشی از دنیای Gunbrella را تشکیل داده‌اند. برخی از این شخصیت‌ها دشمن خواهند بود، در حالی که برخی دیگر از آن‌ها به بازیکن در تلاش برای انتقام مرد جنگلی کمک می‌کنند.

معرفی بازی جدید Devolver Digital به نام Gunbrella

به گفته توسعه دهنده این بازی که قبلا روی عناوینی مانند Demon Throttle و Gato Roboto کار کرده است، داستان بازی حول محور تحقیقات شخصیت اصلی بازیکن برای انتقام گرفتن است و در این حین درگیر گانگسترها، پلیس‌ها و فرقه‌ها خواهد شد. در بازی Gunbrella منابع برای ارتقا سلاح بازیکن نسبتا کمیاب خواهد بود، اگرچه سلاح گرم و چتر را می‌توان بهبود داد.

این بازی علاوه بر داشتن مبارزات هیجان‌انگیز و محیطی جذاب، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از مهارت‌های کارآگاهی خود استفاده کنند تا هم انتقام خود را بگیرند و هم با شخصیت‌های جانبی بازی در طول داستان ارتباط داشته و از آن‌ها حمایت کنند. مانند دیگر بازی‌های کارآگاهی موفق مانند Disco Elysium، انتخاب‌های بازیکن در این بازی تاثیرگذار خواهد بود.

بازی Gunbrella در تاریخی نامعلوم از سال 2023 برای پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamerant

شما هم به این سبک بازی علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر