;
coinex

تماشا کنید: رندر گلکسی Z Flip 4 از ضخامت بیشتر این گوشی نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد

به احتمال زیاد ضخامت گلکسی زد فیلیپ 4 نسبت به ضخامت گلکسی زد فیلیپ 3 بیشتر شده است. با این خبر همراه ما باشید تا با رندر گلکسی Z Flip 4 آشنا شویم.

رندر جدیدی که از گلکسی زد فولد 4 سامسونگ منتشر شده است، طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. طبق این رندر، این‌گونه احتمال می‌رود که ضخامت این گوشی نسبت به مدل قبلی خود بیشتر بوده و افزایش یافته است.

رندر گلکسی Z Flip 4

با توجه به ویدیو جدیدی که منتشر شده،‌ می‌توان گفت این رندر گلکسی زد فلیپ 4، نشان دهنده طراحی بعدی سری زد فلیپ به صورت تاشو است. این رندر، غول فناوری کره جنوبی نام می‌گیرد.

گلکسی Z Flip 4

با توجه به گزارشات GSMArena، بین گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فلیپ 4 تفاوت عمده‌ای وجود ندارد؛ ولی طبق همین گزارش، احتمالا ضخامت گلکسی زد فلیپ 4 بیشتر از سری قبلی باشد. اگر بخواهیم ضخامت این دو سری گوشی سامسونگ را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که ضخامت گلکسی زد فلیپ 3، برابر 6.9 میلی متر است، در حالی که احتمالا ضخامت گلکسی زد فلیپ 4 برابر، 7.9 میلی‌متر شود.

انتظار می‌رود این سری گلکسی مانند سری قبلی خود، صفحه نمایش 6.7 اینچی داشته باشد؛ اما در برخی منابع این‌گونه گزارش شده است که گلکسی زد فلیپ 4، از صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی زد فلیپ 3 برخوردار خواهد بود.

رندر گلکسی Z Flip 4

طبق شایعات شنیده شده، گلکسی زد فلیپ 4 از تراشه Snapdragon 8 Gen1 Plus استفاده خواهد کرد. احتمالا گوشی گلکسی زد فلیپ 4، دارای باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی زد فلیپ 3 خواهد بود.

هم اکنون هیچ اطلاعاتی مبنی بر جزئیات بیشتر در مورد گلکسی Z Flip 4 در دسترس نیست، اما با توجه به نزدیک‌تر شدن تاریخ عرضه و رونمایی گوشی‌های تاشوی سامسونگ، این انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری را در طی روزهای آینده منتشر شود.

ویدیوی رندر گلکسی Z Flip 4 را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندر گلکسی Z Flip 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر