;
coinex

تترلند : یک پنجم معاملات ارز دیجیتال ایران USDT است

تترلند به عنوان بازار معاملات استیبل کوین تتر (USDT) اعلام کرد که نزدیک به ۱۹.۷۵٪ از حجم معاملات سکوهای تبادل رمزارزی آنلاین ایران مربوط به «تتر-تومان» است. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تری از گزارشات تترلند بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

تترلند با تحلیل و بررسی بازارهای مختلف داخلی در سال 1400، طبق گزارشی اعلام کرد که نزدیک به 3 درصد از معاملات ارزهای دیجیتال، در خارج از فضای سکوهای تبادل ارز دیجیتال صورت می‌گیرد و 43 درصد آن در بخش‌های معاملات بین افراد، واسطه‌ها، توزیع‌کنندگان، صرافی‌ها و یا بین سکوها، انجام می‌شود که بخش زیادی از این معاملات، در بستر ارز تتر یا همان USDT است.

در قسمتی از این گزارشات نیز به سهم 97 درصدی سکوهای تبادل رمزارز از تراکنش‌های کلی ارزهای دیجیتال اشاره شده که از این سهم، حدود 78 درصد آن به معاملات کاربر به کاربر اختصاص دارد و مابقی آن که 22 درصد است، مربوط به معاملات کاربر و صرافی است.

تترلند جزئیات معاملات استیبل کوین تتر (USDT) در سال 1400 را اعلام کرد

گزارشات حاکی از آن هستند که از کل معاملات انجام شده در سکوهای تبادل ارز دیجیتال در سال 1400 در ایران نزدیک به 21 درصد مربوط به معاملات رمزارز به رمزارز است و 79 درصد باقی‌مانده آن به معاملات رمزارز با تومان اختصاص دارد.

اگر بخواهیم تبادلات رمزارز با تومان را مبنای مقایسه معاملات استیبل کوین تتر (USDT) با دیگر رمزارزها قرار دهیم، باید بگوییم که قریب به 75 درصد معاملات در برابر تومان، برای ارزهای دیگر است و 25 درصد به رمزارز تتر اختصاص دارد. می‌توان گفت در مجموع: ۱۹.۷۵٪ از حجم معاملات سکوهای تبادل رمزارزی آنلاین ایران مربوط به «تتر-تومان» است. در ادامه، توضیحات بیان شده را در نمودار پایین با هم مشاهده خواهیم کرد:

در رابطه با معاملات استیبل کوین تتر (USDT) در سال 1400 باید بگوییم که 93 درصد از کاربران در این سال، تتر خریداری کرده‌اند و 35.7 درصد از آنان این رمزارز را فروخته‌اند. همچنین 28.7 درصد نیز هم خرید داشته‌اند و هم اقدام به فروش کرده‌اند. گفتنیست که تتر در 4 سال اخیر با آنکه همیشه با نوسانات بازار درگیر بوده است، اما به طور کلی سیر صعودی داشته و در حال حاضر قیمت هر واحد از آن به 31,410 دلار می‌رسد.

معاملات استیبل کوین تتر (USDT)معاملات استیبل کوین تتر (USDT)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درمورد معاملات استیبل کوین تتر (USDT) در سال 1400 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر