;
coinex

جزئیات جدیدی از برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور منتشر شد

عادل فردوسی پور بعد از تهیه کنندگی برنامه «فوتبال 120»، این بار در فضای مجازی با برنامه «فوتبال 360»، اتفاقات داخلی و خارجی فوتبال را مورد بررسی قرار می‌دهد. با این خبر همراه تکراتو باشید تا با جزئیات برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور آشنا شویم.

مدتی قبل ویدئویی از مصاحبه عادل فردوسی پور پخش شد که در این ویدئو، فردوسی پور از برنامه «فوتبال 360» صحبت کرد که توسط خود و تیمش که در برنامه 90 فعالیت داشتند، ساخته شده است. این برنامه بعد از تعطیلی برنامه 90 فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور ، کسب خواهیم کرد.

برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور

طبق گزارشات، برنامه«فوتبال 360»، تمام اتفاقات رخ داده در طول روز را که در قالب یک ویدئو، اینفوگرافیک، پادکست و یا عکس منتشر می‌شود، مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. بررسی‌هایی که از ابعاد مختلف یک موضوع توسط این برنامه انجام می‌شود، موجب می‌شود تا کاربران به عمق و اصل ماجرا پی ببرند.

برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور

از دیگر بخش‌های لذت‌بخش این برنامه، می‌توان به آنالیز و بررسی مسابقات لیگ اروپا توسط عادل فرودوسی پور و به نریشن حمید محمدی اشاره کرد.

در این برنامه شاهد استفاده گزارشگران از  اصطلاح «توی دروازه» هستیم که جذابیت خاصی را به برنامه بخشیده است. بخش “ترین‌ها” که در برنامه نود، بررسی می‎شد و محبوبیت زیادی داشت، در برنامه فوتبال 360، با فرمول جدیدتری اجرا خواهد شد.

برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور

دست اندرکاران برنامه «فوتبال 360» محتواها را جذاب‌تر و بهتر از برنامه‌های مشابه اجرا می‌کنند. دلیل این جذابیت این است که سازندگان این برنامه دارای یک پیشینه قوی هستند و سابقه طولانی در اجرای «برنامه نود» دارند. این سابقه، برای مخاطبان نیز جذابیت زیادی دارد.

برنامه «فوتبال 360» در آیتم‌های بسیار کوتاه تولید شده و حتی نقد و بررسی آن هم کوتاه است، که قبلا این روال را در«برنامه نود» نیز شاهد بودیم. اکنون برنامه «فوتبال 120» هم به این اصول پایبند است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام، خسته نباشید واقعا بسیار خرسندیم که جناب استاد فوتبال عادل خان دوباره به قاب تلوزیون برمیگردد چون همگان میدانند برنامه 90 چقدر جذاب، پرمحتوا و طرفدار داشت و شک نکنید خیلیها مثل بنده خوشحال خواهند شد که دوباره جناب فردوسی پور را در تفسیر ورزشی فوتبال ببینند، آرزوی موفقیت برای عادل خان

    پاسخ