;
coinex

از Bayonetta 3 عنوان مورد انتظار و انحصاری نینتندو چه خبر؟

از Bayonetta 3 عنوان مورد انتظار و انحصاری نینتندو چه خبر؟  آیا همچنان قرار است در سال میلادی 2022 برای نینتندو سوییچ عرضه شود؟ برای آگاهی از جزئیات با ما همراه باشید.

بازی Bayonetta 3 قسمت بعدی مجموعه اکشن ماجراجویی است که توسط Hideki Kamiya به‌عنوان کارگردان و PlatinumGames به‌عنوان توسعه دهنده، مدت زمان زیادی است که در حال ساخت قرار دارد. این عنوان ابتدا در The Game Awards 2017 معرفی شد و سرانجام در سال گذشته ویدیویی از گیم‌پلی آن نمایش داده شد و با اعلام تاریخ انتشار خود در سال 2022 طرفداران را هیجان زده کرد. حال نینتندو در گزارش مالی خود برای سال مالی منتهی به مارس 2022 تاکید کرد که این عنوان همچنان در سال جاری منتشر خواهد شد.

نام Bayonetta 3 در بخش آثار معرفی شده به‌همراه عناوینی مانند Monster Hunter Rise: Sunbreak ،Mario Strikers: Battle League ،Xenoblade Chronicles 3 و Splatton 3 ثبت شده است. این تنها عنوانی نیست که تاریخ انتشار دقیقی ندارد. در کنار این بازی عنوان Pokemon Scarlet and Violet نیز برای انتشار در زمانی نامعلوم در سال 2022 برنامه ریزی شده است.

Bayonetta 3 مورد انتظارترین بازی سال 2022

Bayonetta 3 داستان و اتفاقات Bayonetta 2 را دنبال می‌کند و در عین حال رازهای جدیدی را برای کشف شدن توسط شخصیت اصلی داستان در خود جای داده است. سری Bayonetta از زمان عرضه اولین نسخه خود تا به امروز به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است. نسخه اصلی بر روی پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 عرضه شد، و در ادامه Bayonetta 2 برای Wii U منتشر شد. همچنین بعدها پورت بسیار قدرتمندی از این بازی برای پی‌سی با پشتیبانی از 4K روانه بازار شد. با موفقیت این بازی نینتندو آن را برای سوییچ هم عرضه کرد. و در نهایت هم به‌مناسبت دهمین سالگرد آن، نسخه بازسازی شده Bayonetta برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار شد.

از Bayonetta 3 عنوان مورد انتظار و انحصاری نینتندو چه خبر؟

حال عنوان Bayonetta 3 به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال تبدیل شده است. خوشبختانه، طرفدارانی که مشتاقانه می‌خواهند یک‌بار دیگر در نقش جادوگر Umbra بازی کنند، نیازی به صبر بیش از حد ندارند. در ماه سپتامبر، نینتندو تایید کرد که Bayonetta 3 قرار است در مقطعی در سال 2022 عرضه شود. کمپانی PlatinumGames در این چند سال اخیر با عناوینی مانند Astral Chain و World of Demons طرفداران را سرگرم کرده است. اما آن‌ها شرکت کوچکی نیستند و مدت زمان زیادی است که روی Bayonetta 3 کار می‌کنند. به احتمال زیاد، با توجه به نشانه‌هایی که اخیرا از این بازی می‌بینیم و عادت نینتندو که پروژه‌های خود مانند Metroid Dread را چند ماه قبل از انتشار رونمایی می‌کند، باید منتظر تاریخ انتشار دقیق Bayonetta 3 در ماه‌های آتی باشیم.

شاید نینتندو قصد دارد تا در رویداد نینتندو دایرکت بعدی تاریخ انتشار دقیق این عنوان مورد انتظار را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

شما هم تجربه بازی کردن سری Bayonetta را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt و vg247

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر