;
coinex

گزارش تصویری اینوتکس 2022 ؛ اتفاقی مهم برای اکوسیستم نوآوری و فناوری

نمایشگاه  اینوتکس ۲۰۲۲ بعد از وقفه کرونایی، در پارک فناوری پردیس، برگزار شد. نمایشگاه اینوتکس اتفاقی مهم برای بسیاری از فعالین اکوسیستم نوآوری و فناوری است.

نمایشگاه اینوتکس 2022 برای فعالین اکوسیستم نواوری و فناوری اتفاقی مهم به شمار می‌رود. به صورت کلی اتفاق نمایشگاه برای صنایع و کسب و کارها باعث ایجاد تعامل و آشنایی زوایای مختلف آن اکوسیستم یا صنعت است. از سویی دیگر نمایشگاه‌ها مکانی برای عرضه و معرفی محصولات هستند. امسال نمایشگاه اینوتکس 2022 با استقبال بسیار خوبی روبرو بود. استارت‌آپ‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف نوآوری و فناوری در  نمایشگاه امسال شرکت داشتند. از طرفی نیز بعد از وقفه کرونایی که برای اینوتکس به وجود آمد، استقبال بازدید کنندگان نیز درخور توجه بود.

اینوتکس: زمانی برای تعامل اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری

اینوتکس 2022

 

نمایشگاه اینوتکس برای فعالین اکوسیستم نوآوری و فناوری اتفاق مهمی است. اعضای اکوسیستم در این نمایشگاه در جایگاه‌های متفاوتی بصورت غرفه‌دار، بازدید کننده، سخنران، پنلیست، منتور، سرمایه‌گذار و حضور پیدا می‌کنند.

اهمیت این موضوع نیز در ایجاد شبکه سازی و آشنایی و تعامل در بین این اعضاست. اتفاقی که امسال در نمایشگاه اینوتکس 2022 بسیار شاهد آن بودیم.

نشست‌های رویداد اینوتکس استیج

رویدادهای اینوتکس استیج در نمایشگاه اینوتکس 2022 از جمله رویدادهای جذاب و پربیننده امسال را ترتیب داد. رویکرد کلی اینوتکس استیج (تصویر کلان اکوسیستم استارت‌آپی ایران )

اینوتکس استیج با رویکرد کلی تصویر کلان اکوسیستم استارت‌آپی ایران

خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه

در نمایشگاه اینوتکس 2022 خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه نیز حضور داشت. در این غرفه نیز نشست‌هایی برگزار شد که قابل توجه بود.

حضور خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس 2022

از جمله این نشست‌ها حضور مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری رویداد همرسان ارائه شرکت‌های دانش بنیان حوزه مالی و تجاری در پاویون خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس 2022 بود.

حضور مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاویون خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه

رویداد جی فروم

از جمله رویدادهای خبرساز در حوزه اکوسیستم نوآوری و فناوری، رویدادها و پنل‌هایی بود که در استیج حکمرانی اینوتکس 2022 با عنوان جی فروم برگزار شد. دو پنل این رویداد بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

یکی از این پنل‌ها با عنوان طرح صیانت؛ محدودسازی یا تنظیم گری برگزار شد. در این پنل محمد کشوری از جناح مخالفان طرح صیانت و محمد مهذی حبیبی از موافقان طرح صیانت با یکدیگر مناظره کردند. در ابتدای این پنل میلاد دخانچی سخنرانی کوتاهی کرد و در ادامه نیز گرداننده مناظره بود. در آخر این مناظره نیز به پرسش خبرنگاران پاسخ داده شد.

پنل رویداد جی فروم با عنوان: طرح صیانت؛ محدود سازی یا تنظیم گری

پنل دیگر جی فروم که بسیار دیده شد پنلی بود که در حوزه صوت و تصویر فراگیر یا همان VODها برگزار شد. در این نشست حسن شانه‌ساز مدیر عامل نماوا به عنوان نماینده بخش خصوصی و سعید مقیسه از ساترا حضور داشتند.

حضور مقیسه از ساترا و مدیرهامل نماوا در رویداد جی فروم

محوطه نمایشگاه اینوتکس 2022

نمایشگاه اینوتکس 2022 محوطه‌ای را برای بازی در نظر گرفته بود که باعث ایجاد فضای پرانرژی‌تری در میانه دنیای تکنولوژی شد.

محوطه بازی نمایشگاه اینوتکس 2022

محوطه بازی اینوتکس 2022

محوطه بازی نمایشگاه اینوتکس 2022

محوطه ورودی نمایشگاه اینوتکس 2022

 

محوطه نمایشگاه اینوتکس 2022

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشگاه اینوتکس 2022 در حوزه اکوسیستم نوآوری و فناوری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر