;
coinex

پلیر معروف: Modern Warfare 2 نا امید کننده است

یک بازیکن شناخته شده ادعا کرده است که Modern Warfare 2 نا امید کننده خواهد بود. با ما همراه باشید تا متوجه شویم به چه دلیل مدعی چنین چیزی شده است.

یک بازیکن حرفه‌ای و شناخته شده بازی Call of Duty ادعا می‌کند که منابع آن معتقدند که Call of Duty: Modern Warfare 2 نا امید کننده ظاهر خواهد شد.

بازی Call of Duty: Vanguard پرفروش‌ترین عنوان سال 2021 بود، اما آمار فروش آن در مقایسه با بازی‌های قبلی سری Call of Duty به‌شدت نا امیدکننده بود. به لطف بازخوردهای منفی به Call of Duty: Vanguard اکتیویژن تمام زمان خود را بر روی Modern Warfare 2 قرار داده است و بازاریابی این بازی را از ماه‌ها قبل از انتشار Vanguard و Black Ops Cold War شروع کرده است.

کمپانی Activision هنوز اطلاعات زیادی در مورد Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر نکرده است. اما تایید کرده که این بازی در Infinity Ward در حال توسعه قرار دارد و دنباله مستقیم عنوان Call of Duty: Modern Warfare است که در سال 2019 روانه بازار شد. همچنین در کنار داستان اصلی بازی یک تجربه جدید از حالت بتل رویال Warzone نیز در حال ساخت قرار دارد. تاکنون هیچ گیم‌پلی از بازی نمایش داده نشده و طرفداران فقط لوگوی جدید Modern Warfare 2 را دیده‌اند. با وجود همه این اتفاقات، یکی از طرفداران Call of Duty که بازیکن حرفه‌ای این فرنچایز است، ظاهرا خبرهای بدی در مورد نسخه جدید شنیده است.

آیا Modern Warfare 2 نا امید کننده خواهد بود؟

آقای داگ مارتین (Doug Martin) که همه او را با نام سنسور (Censor) می‌شناسند یک بازیکن حرفه‌ای Call of Duty است. او ادعا کرده است که منابع او گفته‌اند که Modern Warfare 2 به‌شدت نا امید کننده و بد خواهد بود. سنسور گفت که این اطلاعات از منابعی به‌دست آمده است که او به آن‌ها اعتماد دارد، اما هویت آن‌ها را فاش نکرد. اما با این وجود، سنسور گفته که نسبت به نسخه بعدی Call of Duty تقریبا خوش‌بین است، بنابراین طرفداران باید منتظر رونمایی رسمی از این بازی باشند تا بتوانند خودشان تصمیم بگیرند.

یک بازیکن شناخته شده ادعا کرده است که Modern Warfare 2 نا امید کننده خواهد بود

با توجه به ادعای سنسور، برخی از حرفه‌ای‌ها و استریمرهای Call of Duty حرف او را نادیده گرفته و گفتند که وی از هیچ چیز خبر ندارد. بنابراین نمی‌توان گفت که ادعاهای او چقدر درست از آب در خواهد آمد. به هر ترتیب، طرفداران شاید مجبور نباشند بیشتر از این منتظر بمانند و شایعات متعددی که پیرامون Modern Warfare 2 منتشر می‌شود را گوش دهند. طبق آخرین اخبار بدست آمده، ممکن است رونمایی رسمی از این عنوان ظرف چند هفته آینده اتفاق بیفتد. برخی از اینسایدرها معتقدند که اولین تریلر از این عنوان در پایان ماه می منتشر می‌شود، در حالیکه برخی دیگر ادعا می‌کنند که در اوایل ژوئن این اتفاق خواهد افتاد.

همچنین در مورد بخش مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز تصور می‌شود که در اواخر تابستان امسال خبری از آن فاش شود و افراد مطلع از آن به ماه آگوست به‌عنوان زمانی برای تاریخ رونمایی اشاره می‌کنند. اگر این اتفاق رقم بخورد، می‌توانیم شاهد آن باشیم که چقدر تمام شایعاتی که در مورد بخش چند نفره Modern Warfare 2 پخش شده بود درست از آب در خواهد آمد. یکی از بزرگترین شایعات در مورد بخش چند نفره Modern Warfare 2 حالتی است که به بازی Escape from Tarkov شباهت خواهد داشت و نام آن DMZ خواهد بود.

امیدواریم هرچه زودتر از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی شود و خیال همگان را از تمامی شایعات راحت کند. در حال حاضر این اثر شوتر اول شخص در دست توسعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamerant

شما هم همانند دیگر طرفداران این بازی منتشر نسخه جدید این عنوان هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر