;
coinex

یک مدیر ارشد ایرانی توییتر اخراج شد

پاراگ آگراوال از اخراج مدیر ارشد ایرانی از توییتر به نام «کیوان بیک پور» به عنوان مدیر بخش مصرف کنندگان و رهبر تیم محصولات خبر داد.

بیک پور از سال 2015 به عنوان یکی از مدیران ارشد توییتر استخدام شده بود حال با داشتن هفت سال سابقه کار در توییتر، توسط مدیرعامل این شرکت اخراج شد. همزمان با اخراج شدن کیوان بیک پور، بروس فالک از دیگر مدیران توییتر در بخش درآمدها نیز اخراج شد.

اخراج مدیر ارشد ایرانی از توییتر

با آنکه هنوز قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک نهایی نشده است، «پاراگ آگراوال» به عنوان مدیر عامل فعلی این شرکت دست به تغییراتی در ساختار توییتر از جمله اخراج تیم مدیریتی این شرکت زده است. کیوان بیک پور نیز این موضوع را در توییتی منتشر کرده و اعلام کرده است که پاراگ آگراوال از او خواسته است به دلیل ایجاد تغییراتی در شرکت، توییتر را ترک کند. همچنین بروس فالک مدیرکل درآمد و رئیس بخش تجاری نیز در توییتر خود به ترک کار به درخواست آگراوال اعتراف کرده. البته گفتنیست که تا به الان توییت خود را حذف کرده است.

اخراج مدیر ارشد ایرانی از توییتر

آگراوال در بخشی از یادداشت مفصل خود به کارمندان این شبکه اجتماعی، نوشت:

«همزمان با آغاز همه‌گیری در سال 2020، تصمیم به سرمایه‌گذاری شدید شده بود تا باعث رشد چشمگیر کاربران و درآمد شویم و به عنوان یک شرکت، به مراحل اصلی که اعتماد به این اهداف را امکان پذیر می‌کند، دست پیدا نکردیم.»

«آدریان زامورا» سخنگوی توییتر نیز این تغییرات را تایید کرد و در بیانیه‌ای گفت:

می‌توانیم تایید کنیم که کیوان و بروس از توییتر خارج می‌شوند. «جی سالیوان» رئیس محصول و رئیس موقت بخش درآمد است. همچنین از این هفته، ما اکثر استخدام‌ها و موارد تکمیلی دیگر را به جز برای نقش‌های بسیار مهم متوقف می‌کنیم.

گفتنیست که بیک پور پس از تصاحب استارتاپش یعنی Periscope توسط توییتر در سال 2015، حدود 7 سال کارمند این شرکت بوده و در طی این مدت مسئولیت توسعه تغییرات توییتر را بر عهده داشته است. موضوع اخراج مدیر ارشد ایرانی از توییتر در حالیست که ایلان ماسک پس از خرید سهام 44 میلیاردی توییتر، وعده افزایش 5 برابری درآمد و استخدام 3600 کارمند جدید را داده بود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درمورد اخراج مدیر ارشد ایرانی از توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر