;
coinex

آیا دو کوان بنیانگذار شبکه Terra کلاهبردار است؟

دو کوان، بنیانگذار شبکه Terra در کارنامه کاری خود، چندین پروژه استیبل کوین شکست خورده مشابه با UST دارد. با ما همراه باشید.

ترا با ریزش شدید قیمتی خود کل بازار رمزارزها را شوکه کرد. قیمت رمزارز لونا به 0.00003877 دلار رسید. دو کوان، صاحب رمزارز لونا در گذشته نیز با استیبل کوین BAC تجربه‌ ناموفق مشابه‌ای را تجربه کرده است.

لونا در حال حاضر از رتبه 10ام برترین ارزهای دیجیتال به رتبه 230ام سقوط کرده و در آستانه تبدیل شدن به پروژه‌ای شکست خورده است. جداشدن پشتوانه دلاری از جمله دلایل اصلی سقوط لونا به شمار می‌رود.

دو کوان بنیانگذار شبکه Terra کیست؟

دو کوان، مالک کره‌ای استیبل کوین و ارز دیجیتال محبوب ترا لونا است. او می‌بایست مسئولیت سقوط شدید قیمت Terra را بپذیرد. استیبل کوین شبکه ترا قبل از ریزش اخیر همواره 1 دلار قیمت داشت.

رمزارز لونا نقش پشتوانه مالی را برای معادل سازی UST با دلار آمریکا ایفا می‌کرد. با بالا رفتن قیمت UST از 1 دلار، مقداری ارز دیجیتال LUNA سوزانده و به جای آن UST ضرب می‌شود.

در روزهای اخیر قیمت دلار ترا از معادل 1 دلاری جدا شده و سقوط کرد؛ در پی این جدایی ربات‌های الگوریتمی برای حفظ ارزش UST اقدام به ضرب لونا کردند. این عمل عرضه کل رمزارز لونا را به شدت افزایش داد و در نتیجه قیمت این ارز کاهش شدیدی را تجربه کرد.

دیگر استیبل کوین ناموفق دو کوان

دو کوان در کارنامه کاری خود، استیبل کوین شکست خورده دیگری نیز دارد. او از نام مستعار ریک سانچز برای انتشار استیبل کوینی الگورتیمی به نام Basis Cash (BAC) استفاده کرد. این استیبل کوین قصد داشت از دلار به عنوان پشتوانه خود استفاده کند.

استیبل کوین شکست خورده BAC تا مدت‌های طولانی به بازار کریپتوکارنسی‌ها راه پیدا نکرد. این ارز در آن زمان با قیمت زیر 1 دلار معامله می‌شد. عدم موفقیت BAC در رسیدن به قیمت ثابت 1 دلاری، سرمایه‌گذاران را ناامید ساخت. BAC یک پروژه استیبل کوین ناموفق با ردپای 54.4 میلیون دلاری است.

این ارز در زمان اجرای آزمایشی به خوبی تست نشد و پروژه به دلیل ریسک بیش از حد تعطیل شد. استیبل کوین BAC قرار بود به عنوان یک وسیله مبادله به شکل مبادله نقدی، اوراق قرضه و سهام پایه مورد استفاده قرار گیرد. دو کوان قصد داشت توکن‌های BAC را به عنوان ارز زمین‌های کشاورزی BAC-DAI عرضه کند. او همچنین این ارز شکست خورده را وارد فضای دیفای کرد.

بنیانگذار شبکه Terra علی‌رغم تجربه ناموفق خود در انتشار استیبل کوین BAC به فعالیت خود ادامه داد. او رمزارز ترا را به لیست ده رمزارز برتر بازار رساند. گاهی اوقات یک سفر موفق با فراز و نشیب‌های زیادی همراه خواهد بود. پشتکار و ثبات رمز موفقیت در این مسیر است. دو کوان در آینده از استراتژی‌های خود برای بازگشت به دوران اوج استفاده خواهد کرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: analyticsinsight

نظر شما درباره دو کوان بنیانگذار شبکه Terra چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چون رمزارزلونا ریزش کردکه نمیشه گفت که آقای کوان کلاه بردارهستش بایداندیشید ومشکل روحل کردمن هم ازاین ارزلونادارم ومنتظرم ببینم نتیجه چی میشه امسال من زیادهستن خودباینس وخیلی سرمایه گزارهای قدردیگه ولی لونااحیا خوادشد ولی توکن سوزی راه کاراول هست درست میشه من امیدوارم آدم به امیدزنده هست انشالاه جبران خسارتها میشه

    پاسخ