;
coinex

سه بازی بزرگ از Ubisoft تا مارس 2023 منتشر خواهد شد

ناشر بازی‌های ویدیویی Ubisoft قصد دارد سه بازی بزرگ را از هم اکنون تا پایان مارس 2023 منتشر کند. این عناوین همه از IPهای جدید این کمپانی هستند.

یوبی‌سافت یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدیویی در صنعت ویدیو گیم است که نسخه‌های پرفروشی مانند فرنچایزهای Assassin’s Creed و Tom Clancy را تولید می‌کند و همچنین جز آن دسته از ناشرانی است که به سراغ IPهای جدید نیز می‌رود و آن‌ها را آزمایش می‌کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر این‌که یوبیسافت ممکن است در آینده‌ای نزدیک خریداری شود، اما باید دید که آیا واقعا این اتفاق خواهد افتاد یا فقط در حد شایعه باقی خواهند ماند. در حالیکه طرفداران منتظر اطلاعات بیشتر در مورد آینده این ناشر بزرگ هستند، این شرکت جزئیات سه بازی بزرگ خود را ارائه کرده است که قصد دارد آن‌ها را تا 31 مارس سال 2023 منتشر کند.

همان‌طور که در آخرین گزارش مالی Ubisoft مشخص شد، این شرکت به طور خاص سه بازی در حال توسعه دارد که قرار است تا پایان ماه مارس آینده عرضه شوند. با فرض براینکه هیچ تاخیر یا مشکل دیگری در مراحل ساخت و تولید به‌وجود نیاید، طرفداران یوبیسافت می‌توانند منتظر بازی‌‌های Avatar: Frontiers of Pandora ،Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Skull & Bones در سال آینده باشند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora از Ubisoft

برای افرادی که ممکن است این بازی‌ها را نشناسند باید گفت که Avatar: Frontiers of Pandora یک عنوان جهان باز است که در دنیای آواتار کارگردان با سابقه یعنی آقای جیمز کامرون اتفاق می‌افتد. انتظار می‌رود این اثر تا پایان سال 2022 منتشر شود. بازی Avatar: Frontiers of Pandora توسط استودیوی The Division Massive Entertainment در حال توسعه است و داستانی مستقل را روایت می‌کند. در این عنوان بازیکن نقش یکی از افراد پوست آبی Na’vi را که در فیلم هم دیده می‌شود را برعهده می‌گیرد. دنباله فیلم مورد انتظار آواتار نیز قرار است در دسامبر 2022 اکران شود، بنابراین به‌نظر می‌رسد که طرفداران این فرنچایز امسال قرار است منتظر اتفاقات هیجان انگیزی باشند.

سه بازی بزرگ از Ubisoft تا مارس 2023 منتشر خواهد شد

بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope

بازی بعدی Mario + Rabbids: Sparks of Hope است که یک عنوان در سبک استراتژیک و به‌صورت انحصاری برای Nintendo Switch در حال توسعه است و دنباله‌ای بر بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle خواهد بود. زمانی‌که اولین نسخه از این عنوان توسط Ubisoft منتشر شد، با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان روبه‌رو شد. دنباله این عنوان شامل برخی تغییرات عمده در گیم‌پلی می‌شود و همچنین دارای شخصیت‌های جدید نیز خواهد بود. بنابراین طرفداران این فرنچایز خوش ساخت منتظر هستند که ببینند آیا دنباله بازی محبوبشان مانند نسخه‌ قبلی خود می‌تواند نظرشان را جلب کند و مورد استقبال منتقدان نیز قرار بگیرد یا خیر. به‌نظر می‌رسد که همانند بازی Avatar: Frontiers of Pandora، عنوان Mario + Rabbids: Sparks of Hope تا پایان سال 2022 منتشر شود.

سه بازی بزرگ از Ubisoft تا مارس 2023 منتشر خواهد شد

بازی Skull & Bones

بازی سوم Skull & Bones است که ممکن است توسط یوبیسافت در سه ماهه اول سال 2023 منتشر شود. اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان در نظر گرفته نشده است. پنج سال پیش بود که بازی Skull & Bones توسط این کمپانی معرفی شد. اما در طول این سال‌ها با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد. اما آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که درنهایت این بازی دوباره در مسیر توسعه قرار گرفته است و یوبیسافت معتقد است که این اثر تا قبل از ۳۱ مارس ۲۰۲۳ آماده عرضه خواهد شد. در Skull & Bones بیشتر وقت بازیکنان در دریا می‌گذرد و آن‌ها زمان زیادی را صرف نبردهای خونین در آن می‌کنند. بازیکنان می‌توانند راه خود را در پیش گرفته و با توجه به روش‌های مختلفی که برای رویارویی با دشمن در این بازی در نظر گرفته شده از جمله حملات به قلعه‌ها و شهرک‌ها، حمله به کشتی‌های NPCها و بازیکن‌های دیگر و رویدادهای جهانی بزرگ‌تر مانند مقابله با یک تاجر بزرگ، بازی خود را پیش ببرند.

سه بازی بزرگ از Ubisoft تا مارس 2023 منتشر خواهد شد

ممکن است این شرکت یکی از رویدادهای Ubisoft Forward خود را در تابستان امسال در حوالی Summer Game Fest برگزار کند، اما تا آن زمان باید منتظر اخباری باشیم که از این بازی‌ها منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عناوین جدید یوبیسافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر