;
coinex

نخستین تیزر سریال Resident Evil لایواکشن مورد انتظار نتفلیکس را تماشا کنید

نخستین تیزر سریال Resident Evil نوید اثری درخور بازی‌های محبوب Resident Evil را می‌دهد. یکی دیگر از ماجراحویی‌های نتفلیکس در جهان بازی‌ها را تماشا نمایید.

ظاهرا نتفلیکس عاشق اقتباس از بازی‌های ویدیویی شده است. دو نمونه موفق اقتباس‌های نتفلیکس Arcane و The Witcher می‌باشد. حال بعد موفقیت دو سریال مذکور، نتفلیکس سراغ اقتباسی تلویزیونی از بازی محبوب Resident Evil است. این مجموعه بازی‌ها که از اواخر دهه نود در صنعت سرگرمی قد علم کرده، تا امروز چندین نسخه بازی راهی بازار شده و سود خوبی نصیب کمپانی بازی‌سازی کاپکام کرده است.

اوایل قرن 21 نیز، چند اقتباس سینمایی از بازی Resident Evil روانه بازی شد. در این نسخه، میلا ژوویچ نقش اصلی را بازی می‌کرد. هر چند مخاطبین از نسخه سینمایی استقبال کردند؛ اما نزد منتقدان، هیچوقت جدی گرفته نشد.

ناگفته نماند، نتفلیکس سال گذشته نسخه سینمایی Resident Evil  با نام «به راکون‌سیتی خوش آمدید» را روانه بازار کرد؛ اما باز هم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و در میان مخاطبین هم جایگاه بالایی به دست نیاورد. حال در جدیدترین تلاش، نتفلیکس، نخستین تیزر سریال Resident Evil  را منتشر کرده است.

از نخستین تیزر سریال Resident Evil چه می‌فهمیم؟

چیزی که در نخستین تیزر سریال Resident Evil به چشم می‌آید؛ فضای متفاوت نسبت به دیگر نسخه‌های ساخته شده است. همچنین این سریال، عنوان فرعی ندارد و فقط با نام Resident Evil عرضه خواهد شد.

نخستین تیزر سریال Resident Evil

طرفداران می‌توانند امیدوار باشند، هنوز زامبی‌ها را در راکون‌سیتی خواهند دید؛ اما صبر کنید، اینجا راکون سیتی نسخه بازی نیست. نتفلیکس با استفاده از خاطره خوب فیلم ارتش مردگان، راکون‌سیتی جدیدی به مخاطبانش نشان می‌دهد. شخصیت‌های بیلی و جید با نوید یک زندگی زیبا به شهر راکون جدید آورده می‌شوند. با این حال، خیلی سریع به لطف حضور آمبرلا، همه چیز از بین می‌رود.

به نظر می رسد برداشتی کاملاً آینده‌نگرانه از مجموعه بازی‌های Resident Evil را مخاطبین ببینند. لندن در سال 2036 جایی است که حداقل برخی بخش‌های سریال را شامل می‌شود و قهرمانان داستان با انبوهی از زامبی‌ها و شاید موجودات عجیب‌الخلقه (مانند موش‌های جهش یافته) روبرو خواهند شد.

سریال Resident Evil در تاریخ 14 جولای 2022 (23 تیر 1401) بر روی استریم نتفلیکس قابل دسترس می‌گردد. همراه تکراتو به دیدن نخستین تیزر سریال Resident Evil بنشینید:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر