;
coinex

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M22 و A31 منتشر شد

شرکت سامسونگ، آپدیت اندروید 12 را برای گوشی گلکسی M22 و A31 عرضه کرد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات مربوط به آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M22 و A31، بیشتر آشنا شویم.


شرکت سامسونگ به طور منظم آپدیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد، اما از آن‌جایی که این شرکت، محصولات متنوعی دارد، معمولا چند ماه طول می‌کشد تا آپدیت نهایی برای گوشی‌های مختلف عرضه شود.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M22 و A31

آپدیت اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A31، با نسخه فریمور A315FXXU1DVD8 در اختیار کاربران کشور روسیه قرار گرفته است و به زودی برای سایر کاربران در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. همانطور که می‌دانید، گوشی گلکسی A31 جزو جدیدترین گوشی‌های سامسونگ است که طراحی زیبایی دارد. این گوشی با قیمت مناسبی که دارد، جزو گوشی‌های میان رده سامسونگ به شمار می‌آید.

آپدیت اندروید 12 آپدیت جدید اندروید ۱۲ برای گوشی گلکسی M22، به همراه رابط کاربری One UI 4.1 نیز عرضه شد. به دلیل اینکه در گوشی M22، از نسخه خام ONE UI استفاده شده است، توانایی اجرای قابلیت‌های مختلف در دستگاه‌های رده بالا را نخواهد داشت.

آپدیت اندروید 12 گلکسی M22، با شماره ورژن M225FVXXU4BFD8 عرضه شد. این آپدیت، در حال حاضر در کشورهای عمارت، عربستان فعال است، اما سایر کاربران در کشورهای دیگر هم به زودی، این آپدیت را در اختیار خواهند داشت.

اندروید 12

از خصوصیات بارز گلکسی M22، می‌توان به وجود نمایش‌گر ۶.۴ اینچی امولد با وضوح تصویر اچ دی پلاس اشاره کرد. این گوشی دارای دوربین ۴۸ مگا پیکسلی است و یک دوربین ۸ مگا پیکسلی اولتراواید و دو ماژول ۲ مگا پیکسلی دارد که بیشتر برای تصویر برداری ماکرو و تشخیص عمق استفاده می‌شوند. پردازش این گوشی بر عهده تراشه هیلو G80 است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M22 و A31 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    سلام.بچه‌ها من بروزرسانی که کردم این ورژن رو متاسفانه مشکل برای صدای گوشیم پیش اومده.کسی میدونه چرا؟😐😐

    پاسخ

    من اندروید ۱۲ رو دو روز پیش گرفتم

    پاسخ

    چرا برای a32 هنوز نیومده؟ کی میاد؟

    پاسخ

    گفتن برای a32 4g و 5g اومده و اما برای من فعلا هیچ اپدیتی نیومده… فکر میکنم به دلیل رام ها و شرکت های مختلف باشه باید صبر کنیم

    پاسخ

    برای A22 4gکی میاد ؟

    پاسخ

    برایm32 کی میاد

    پاسخ