;
coinex

بازی Call of Duty: Mobile به‌زودی میزبان نقشه کلاسیک جدیدی می‌شود

توسعه‌دهندگان این عنوان هم اکنون تایید کرده‌اند که بازی Call of Duty: Mobile به‌زودی میزبان نقشه کلاسیک جدیدی می‌شود که مورد علاقه طرفداران خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

بازی Call of Duty: Mobile از زمان انتشار خود به صورت آهسته و پیوسته به نقطه‌ای پیش رفت که می‌توان آن را یکی از بهترین و موفق‌ترین نسخه‌ها از این فرنچایز هم از نظر گیم‌پلی و هم محتوا در نظر گرفت. این اثر محتوای گسترده‌ای از نسخه‌های کلاسیک و مورد توجه سری Call of Duty را در خود جای داده که تعداد زیادی از آن‌ها قبلا بر روی کنسول‌های خانگی بودند، و به‌نظر می‌رسد که این امر در آینده نیز ادامه داشته باشد. این بازی شوتر اول شخص آنلاین با حالت‌های مختلف نظیر Team Deathmatch و حالت پر طرفدار بتل رویال، رویدادهای مختلف مناسبتی، شخصیت‌های دوست داشتنی، گیم‌پلی به‌شدت اعتیادآور، طراحی و گرافیک بسیار خوب برای پلتفرم موبایل و پشتیبانی قدرتمند تیم سازنده توانست از همان روز اول طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند و باعث شود که روزانه تعداد زیادی از افراد مشغول بازی کردن این اثر شوند.

یکی دیگر از امتیازات مهم برای طرفداران Call of Duty: Mobile این است که توسعه دهندگان با انجمنی در ساب ردیت بازی تعامل دارند که به‌صورت رسمی نیز پشتیبانی می‌شود. این انجمن می‌توانید اخباری را پیدا کنید که مربوط به محتواهایی است که ممکن است در آینده برای این بازی منتشر شود. به‌طور مثال هم‌اکنون یکی از توسعه‌دهندگان این اثر گزارش داده است که تیم سازنده یک نقشه کلاسیک دیگر از COD در دست توسعه دارد که از نسخه‌های قبلی این فرنچایز آمده است.

اضافه شدن یک نقشه کلاسیک جدید به بازی بازی Call of Duty: Mobile

به‌نظر می‌رسد که یکی دیگر از نقشه‌های چندنفره کلاسیک و پرطرفدار که از نسخه‌های گذشته COD است به بازی Call of Duty: Mobile راه پیدا خواهد کرد. همچنین توسعه‌دهنده‌ای که این خبر را منتشر کرد، گفته است که این نقشه از یکی از نسخه‌ها با بیش از 10 سال قدمت گرفته شده است، و قرار است به‌زودی برای این بازی در دسترس قرار بگیرد.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که این خبر لزوما ایده اضافه کردن نقشه معروف Verdansk از نسخه Warzone را به Call of Duty: Mobile از بین نمی‌برد. طبق گفته توسعه‌دهنده، به احتمال خیلی زیاد نقشه کلاسیک جدید تا چند هفته و حتی ماه آینده منتشر نخواهد شد و این خود می‌تواند نشانی از اضافه شدن نقشه Verdansk در همین زمان به این بازی باشد. این‌را هم در نظر داشته باشید که ایده Verdansk هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است و حتی ممکن است به این زودی‌ها به نسخه موبایلی این فرنچایز محبوب اضافه نشود.

بازی Call of Duty: Mobile به‌زودی میزبان نقشه کلاسیک جدیدی می‌شود

بازی Call of Duty: Mobile احترام زیادی برای محتوای کلاسیک این مجموعه قدیمی و پرطرفدار قائل است، از مراحل مورد علاقه طرفداران گرفته تا تمام سلاح‌های کلاسیکی که به آن اضافه شده‌اند. این خبر که نقشه کلاسیک مورد نظر  بیش از 10 سال از عمر آن می‌گذرد، به این معنی است که باید به نقشه‌های نسخه Ghost یا حتی قبل‌تر از آن فکر کرد.

این روزها بازی Call of Duty: Mobile به‌عنوان یک اثر موفق و پر فروش از لحاظ خریدهای درون برنامه‌ای برای پلتفرم‌های iOS و Android در نظر گرفته می‌شود. در حالیکه وضعیت این فرنچایز در کنسول‌های خانگی و پی‌سی چندان وضع خوبی ندارد. شایعات زیادی از نسخه بعدی این فرنچایز یعنی Modern Warfare 2 به‌گوش می‌رسد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر یک خبر رسمی از این عنوان هستند و مشتاقانه امیدوارند که نسخه جدید به خوبی Modern Warfare 2019 باشد. اما در آن سوی میدان برخی گفته‌اند که Modern Warfare 2 با آنچه که دیده‌اند متفاوت است و نا امید کننده ظاهر خواهد شد. برای آگاهی کامل از این خبر می‌توانید این مطلب (پلیر معروف: Modern Warfare 2 نا امید کننده است) را در تکراتو بخوانید. با تمام این تفاسیر این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌یک از این‌ اخبار و شایعه‌ها در حال حاضر از سوی سازنده‌ها تایید نشده‌اند، بنابراین ارزش صبر کردن را دارد.

بیشتر بخوانید:

شما هم طرفدار نسخه موبایل این عنوان محبوب هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر