;
coinex

جک دورسی می‌گوید مطمئن است بیت کوین رشد می‌کند

جک دورسی مدیر عامل سابق توییتر اعتقادی به ادامه ریزش بیت کوین ندارد. او در توییتر از دلایل صعودی بودن روند آتی بیت کوین صحبت کرد. با ما همراه باشید.

بیت کوین در روزهای گذشته روند نزولی شدیدی را آغاز کرده است. بازار رمزارزها تحت تأثیر اخباری چون افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو و ریزش شدید لونا سیر نزولی به خود گرفته است. جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر علی‌رغم ریزش‌های اخیر دیدگاهی صعودی به بازار رمزارزها دارد.

پاسخ جک دورسی به انتقادهای توییتری

جک دورسی به توییت Tom Philpott، نویسنده بخش “Military Update” خبرگزاری US media و نویسنده چندین کتاب غیرداستانی واکنش نشان داد. فیلپات نسبت به عملکرد جک دورسی انتقاد کرده بود. به عقیده او، جک به جای اینکه درباره ریزش اخیر بیت کوین اظهار نظر کند مشغول توییت زدن درباره آخرین کنسرت و آلبوم کندریک لامار، خواننده رپ معروف آمریکایی است.

دورسی در پاسخ گفت که در حال حاضر توجهی به سقوط قیمت بیت کوین ندارد. او مطمئن است که قیمت بیت کوین در بلندمدت دوباره افزایش خواهد یافت. دلیل اعتماد به نفس و قاطعیت جک دورسی، پذیرش گسترده و رو به رو رشد جوامع از بیت کوین است.

ریزش سنگین قیمت بیت کوین

بیت کوین و کل بازار رمزارزها در ماه اخیر با افت شدیدی مواجه شده‌اند. این ریزش با خبر افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو در 4 می آغاز شد. فدرال رزرو در این روز بزرگترین افزایش نرخ بهره در 22 سال گذشته را اعلام کرد. پس از این خبر قیمت از ناحیه 39 هزار دلار به 31 هزار دلار رسید.

ریزش بازار رمزارزها درست به دلیلی اتفاق افتاد  که هیچ کس انتظارش را نداشت. سقوط ارزهای UST و LUNA شوکی بزرگ به بازار وارد کرد. استیبل کوین الگوریتمی UST ارتباط خود با دلار آمریکا را از دست داد. در حال حاضر این ارز با قیمت 0.2264 دلار معامله می‌شود. قیمت UST نسبت به 24 ساعت گذشته 32 درصد افت کرده است.

قیمت توکن بومی لونا نیز در حال حاضر نزدیک به 0 است (0.0004774 دلار). این توکن 1185 درد از صبح گذشته کاهش یافته است. بلاک چین ترا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: utoday

نظر شما درباره اظهارات جک دورسی در زمینه با آینده بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر