;
coinex

بات‌ها در بازی Team Fortress 2 مشکلات جدی را به‌وجود آورده‌اند

وجود بیش از حد بات‌ها در بازی Team Fortress 2 مشکلات جدی را به‌وجود آورده است، تا حدی که بازیکنان به سختی وارد بازی می‌شوند و اصلا از این اتفاق راضی نیستند.

مشکل بات‌ها در بازی Team Fortress 2 به قدری شدید شده است که بازیکنان اصلا نمی‌توانند به راحتی بازی کنند و با کشته شدن مداوم و بوت شدن دوباره از سرورها مواجه می‌شوند.

مقابله با متقلب‌ها، هکرها و بات‌ها در هر بازی رقابتی آنلاینی کار بسیار دشواری است. به‌عنوان مثال بازی Call of Duty: Warzone یکی از بارزترین نمونه‌هایی است که روزانه پر از چیترها و هکرهای اسس که در این بازی باعث آزار و اذیت دیگران می‌شوند و بازی کردن را به کام طرفداران آن دشوار کرده‌اند و حالا نوبت به بازی Team Fortress 2 رسیده است.

این عنوان آنلاین رقابتی نزدیک به پانزده سال بوده که برای پی‌سی منتشر شده است. شاید فکر کنید که یک بازی که این همه سال از زمان عرضه آن می‌گذرد، هنوز هم بازیکنی دارد که وقت خود را برای آن سپری کند؟ جواب این سوال را می‌توان از تعداد بسیار بالا بازیکنان آنلاینی که در پلتفرم استیم مشغول تجربه آن هستند فهمید. اما این روزها بسیاری از آن‌ها اوقات خوشی را این بازی سپری نمی‌کنند و در فکر این هستند که این بازی را کنار بگذارند.

آیا بازی Team Fortress 2 پایان غم انگیزی خواهد داشت؟

از سال 2020 بازی Team Fortress 2 شاهد یک مشکل بزرگ بود که مربوط به بات‌ها می‌شود و مسلما به جای این که بهتر شود، بدتر شده است. کمپانی با سابقه Valve که این روزها سرگرم حواشی پخش کنسول دستی و جدید خود یعنی Steam Deck است، ابتدا مشکل بات‌ها را در سال 2020 برطرف کرد و تغییراتی را برای کمک به محدود کردن افرادی ایجاد کرد که می‌توانند به قابلیت‌های خاصی از بازی مانند چت صوتی دسترسی داشته باشند. اما پچ آپدیت‌ها و تغییرات اعمال شده بازی TF2 در آن زمان کافی نبودند و مشکل بات‌ها همچنان در این روزها نیز ادامه دارد. بازیکنان گزارش می‌دهند که نمی‌توانند بازی را روی سرورهای Valve انجام دهند، زیرا تعداد زیادی از بات‌ها به‌صورت خودکار حریفان را در لحظه‌ای که در خارج از پایگاه تیم‌شان هستند، اسنایپ می‌کنند.

اما موضوع فقط به این‌جا ختم نمی‌شود. بات‌ها اکنون از تاکتیک‌هایی استفاده می‌کنند که بتوانند خود را جای بازیکنان واقعی جا بزنند و آن‌ها را از سرور کیک کنند تا ربات‌های بیشتری را وارد بازی کنند. به این حملات کامنت‌های نفرت انگیز در چت صوتی و اسپم‌ها را هم اضافه کنید. تمام این مشکلات دست به دست هم داده تا بازیکنان بیش از حد از این عنوان خسته شده و به‌فکر کنار گذاشتن آن باشند.

بات‌ها در بازی Team Fortress 2 مشکلات جدی را به‌وجود آورده‌اند

مشکل به قدری بدتر شده است که یوتیوبر معروف این بازی یعنی SquimJim با انتشار ویدیویی در یوتیوب سعی کرده تا این مشکل بزرگ را به نحوی نشان دهد. طرفداران این بازی در تمامی رسانه‌های مربوطه شکایت خود را ثبت کرده و حتی به خود کمپانی Valve نیز ایمیل‌های بسیار زیادی فرستاده‌اند و امیدوار هستند که این کمپانی به این مشکلات توجه کند و برای رفع سریع‌تر آن اقدامی انجام دهد. اما متاسفانه، در زمان نوشتن این خبر، کمپانی Valve هیچ اظهار نظر رسمی در این مورد انجام نداده است.

بازی Team Fortress 2 از زمان انتشار خود به یک عنوان شوتر اول شخص آنلاین رقابتی محبوب تبدیل شد، به‌خصوص زمانی که رایگان (free-to-play) شد و تبدیل به تجربه تعداد زیادی از افراد شد که برای اولین بار به سمت این سبک از بازی روی آورده بودند. شخصیت های دوست داشتنی، طراحی و گرافیک خاص، گیم‌پلی اعتیادآور از ویژگی‌های بارز این عنوان است که آن را از بازی‌های هم رده خود متمایز کرده و طرفداران متعددی را برای خود پیدا کرده است. حتی با کاهش محتوا و به‌روز رسانی‌های جدید، TF2 همچنان دارای بازیکنان آنلاین بسیار زیادی در پلتفرم استیم است. اما این روزها در مرحله‌ای قرار دارد که اگر بازیکنان نتوانند بدون مشکلات متعدد بازی کنند، ممکن است بازی Team Fortress 2 پایان غم انگیزی داشته باشد. امیدواریم کمپانی Valve این مشکلات را به‌زودی برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

شما هم این مشکلات را در بازی Team Fortress 2 تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر