;
coinex

آمریکایی ها خرید ارز دیجیتال را از همسر خود پنهان می‌کنند

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که نیمی از آمریکایی ها خرید ارز دیجیتال را از همسر خود پنهان می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مطالعات اخیر نشان می‌دهد که از هر پنج آمریکایی‌ دو نفر خرید ارز دیجیتال را از شریک زندگی خود مخفی می‌کنند. این افراد معتقدند افشای خرید کریپتوکارنسی‌ها به روابط آن‌ها آسیب وارد می‌کند.

دلیل عدم افشای خرید ارز دیجیتال توسط آمریکایی ها

خلاصه‌ای از مطالعات اخیر در یک پست وبلاگی منتشر شده است. در این پست به طور مختصر به دلایلی که آمریکایی‌ها خرید رمزارزها را از همسران خود پنهان می‌کنند اشاره شده است. بیشتر افراد اعلام خرید ارزهای دیجیتال به همسران خود را امری بی‌اهمیت و جزئی تلقی می‌کنند. به نظر این افراد این موضوع ارتباطی به همسرانشان ندارد.

افرادی که صاحب فرزند هستند بیشتر از زوج‌های بدون فرزند خرید کریپتوکارنسی‌ها را از شریک خود پنهان می‌کنند. احساس خجالت و ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن از دیگر دلایل اصلی مخفی کاری این افراد به شمار می‌رود. این مطالعات همچنین نشان داد افراد در 9 بخش دیگر از جمله محصولات زیبایی، الکترونیکی، جواهرات و کفش نیز خریدهایشان را از شریک خود پنهان می‌کنند.

طبعات دروغ درباره سرمایه‌گذاری ها

خرید ارز دیجیتال

شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هر یک دلایل شخصی خود را برای پنهان سازی خرید ارز دیجیتال داشتند. دروغ گفتن در مورد مسائل مالی منجر به بی اعتمادی، بدهی،دعوا و مشکلات در رابطه خواهد شد. آمریکایی‌ها برای به حداقل رساندن خطر گرفتار شدن از تاکتیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

38.9 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از کارت اعتباری مخفی و جداگانه برای مخفی کاری استفاده می‌کنند. در موارد دیگر، پاسخ‌دهندگان از خدمات تحویل مرسوله درخواست می‌کنند خریدشان را پنهان کند. این دسته از افراد 41.1 درصد از کل شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند. 34 درصد از زنان نیز از همین تکنیک استفاده می‌کنند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد از هر 3 زن، 1 نفر راننده را قبل از ارسال مرسوله رهگیری می‌کند. از هر 4 مرد تنها 1 نفر از این تکنیک استفاده می‌کند. بر اساس یافته‌های نظرسنجی، مؤثرترین روشی که آمریکایی‌ها برای پنهان کردن خریدها استفاده می‌کنند، پاک کردن سابقه مرورگر خود است. حدود 45.7 درصد از پاسخ دهندگان به استفاده از این روش اعتراف کردند. درخواست تحویل ویژه یکی دیگر از روش‌های موثری است که برای تقلب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: news.bitcoin

نظر شما درباره پنهان‌کاری مالی زوج‌های آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر