;
coinex

قاتلان اتریوم ؛ دو رمزارزی که در بازار خونین این روزها صعود کردند

دو رمزارزی که به قاتلان اتریوم مشهور هستند، در 24 ساعت گذشته بهترین عملکرد را در بازار رمزارزها داشتند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو رمزارز با ما همراه باشید.

در 24 ساعت گذشته، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) در بین 10 رمزارز برتر بازار بهترین عملکرد را داشته‌اند. بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap کاردانو 11 درصد و سولانا 14 درصد در 24 ساعت گذشته رشد کرده است.

عملکرد قاتلان اتریوم در بازار خونین این روزها

یکی دیگر از ارزهایی که از آن به عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شود، آوالانچ (AVAX) است. این ارز در 24 ساعت گذشته 15 درصد رشد کرده است؛ با وجود رشد 15 درصدی، قیمت آوالانچ همچنان نسبت به هفته گذشته با  34.54 درصد افت مواجه شده است. علت افت قیمت شدید AVAX، وابستگی این رمزارز به Terra تلقی می‌شود.

سقوط حماسی یکی از برترین پروژه‌های ارز دیجیتال در اوایل هفته، صدها میلیارد دلار از بازار خارج کرد. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، تا سطح 25 هزار دلار سقوط کرد؛ البته این سقوط قیمتی تا حدی بهبود یافت و بیت کوین مجددا به سطح 30 هزار دلار بازگشت.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.28 تریلیون دلار است. بیت کوین و اتریوم به ترتیب 56.58 و 57.79 درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود در نوامبر گذشته ریزش داشته‌اند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: u.today

نظر شما درباره رمزارزهای کاردانو، سولانا و آواکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر