;
coinex

دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر [با ترافیک نیم بها]

اگر به دنبال لحظاتی شاد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر را از دست ندهید. برای دانلود این مجموعه دوست داشتنی با ما همراه باشید.

همانطور که چند فصل از این مجموعه دوست داشتنی منتشر شده  و توانسته است طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی ساخته شده است و با این اثر، علیخانی ثابت کرد می‌تواند در ساخت برنامه‌های کمدی نیز موفق عمل کند.

این مجموعه به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی از شبکه فیلیمو پخش می‌شود. در این رئالیتی شو، دو بازیگر ثابت سیامک انصاری و علی لک پوریان حضور دارند و دیگر بازیگران در هر فصل عوض می‌شوند.

جالب است بدانید جوکر با اقتباس از یک نمایش خارجی موفق ساخته شده است. تاکنون پنج فصل از این مجموعه دوست داشتنی به اکران درآمده و توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند. در ادامه برای دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر

همانطور که می‌دانید مجموعه جوکر ایرانی یک رئالیتی‌شو با قوانین خاص خود است که در آن بازیگران باید با تمام نمک داشته و نداشته خود بقیه را بخندانند؛ اما خودشان نخندند. درصورتی که یکبار لبخند بزنند و یا بخندند، کارت زرد می‌گیرند و درصورت تکرار مجدد، از بازی اخراج می‌شوند.

در فصل‌های قبل دیدیم که  این رقابت با تعداد هشت نفر و در یک اتاق نشیمن بزرگ، به مدت شش ساعت انجام می‌شود. اما گویا قوانین این بازی در فینال تغییر کرده و سخت‌تر شده است.

در فینال قرار است در کنار این هشت نفر یک جوکر در تمام زمان بازی با بازیکنان باشد و با خندیدن و کارهای جالب بازیکنان را به خنده‌وادار کند. جوکر این فصل رضا شفیعی جم است.

میهمانانی که توانسته‌اند به فصل جدید جوکر راه یابیند، آقایان هومن حاج عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان هستند.

در قسمت قبل دیدم یوسف تیموری با تلاش‌های بسیار بیژن بنفشه خواه و عباس جمشیدی را از بازی حذف کرد. به نظر شما در قسمت جدید کدام یکی از بازیکنان از بازی حذف می‌شود؟

در واقع، مهمانان فصل ششم برنامه جوکر ترکیبی از نفرات فصل‌های گذشته این مجموعه هستند، که یا کم خندیده‌اند و یا بیشتر دیگران را خندانده‌اند. دو فصل شش و هفت جوکر، فصل‌های ویژه این برنامه هستند و در پنج قسمت، مهمان خانه‌های مردم خواهند بود. زمان پخش سریال کمدی جوکر در پلتفرم فیلیمو، دوشنبه‌های هر هفته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت اول فصل ششم جوکر

دانلود قسمت دوم فصل ششم جوکر

دانلود قسمت سوم فصل ششم جوکر

دانلود قسمت 4 فصل ششم جوکر

دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر
دانلود جوکر فصل 6 قسمت چهارم / دانلود فصل 6 جوکر سیامک انصاری قسمت 4 / دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر

برای دانلود فصل 6 قسمت 4 جوکر از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت 4 فصل ششم جوکر با کیفیت 480p: لینک

دانلود فصل 6 قسمت 4 جوکر با کیفیت 720p: لینک

دانلود جوکر فصل ششم قسمت چهارم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود جوکر فصل 6 قسمت چهارم همه کیفیت‌ها به صورت انتخابی: لینک

عوامل رئالیتی شو جوکر

دانلود قسمت اول فصل ششم جوکر
دانلود فصل 6 جوکر سیامک انصاری قسمت 4 / قسمت چهارم فینال جوکر / قسمت جدید جوکر
  • مجری: سیامک انصاری
  • کارگردان: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی
  • فصل‌ها: تاکنون 5 فصل
  • مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه
  • شبکه اصلی: شبکه نمایش خانگی
  • پخش کننده: فیلیمو

مطالب زیر در تکراتو را از دست ندهید:

.

نظر شما در خصوص فصل ششم جوکر چیست؟ به نظر شما کدام بازیگر این فصل برنده می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر