;
coinex

ایلان ماسک: احتمالا توییتر 90 درصد کاربر فیک روزانه دارد

ایلان ماسک ادعا کرد، احتمال دارد بیش از 90 درصد کاربران توییتر غیر واقعی باشند و به همین دلیل خرید توییتر را متوقف کرد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات کاربران فیک روزانه توییتر آشنا شویم.

روز جمعه ایلان ماسک ثبت و نهایی کردن خرید توییتر را متوقف کرد و دلیل این تصمیم خود را امکان غیر واقعی بودن 90 درصد کاربران فعال روزانه در شبکه اجتماعی توییتر بیان کرد. با اعلام این آمار از طرف ایلان ماسک، تیم حقوقی شبکه اجتماعی توییتر مدعی شدند که وی قانون توافق عدم افشای اطلاعات شرکت توییتر را شکست.

کاربران فیک روزانه توییتر

برای روشن‌تر شدن ماجرای غیرواقعی بودن کاربران و راستی آزمایی ادعای توییتر، مبنی بر وجود کم‌تر از 5 درصد کاربران غلط و اسپم، ایلان ماسک از تیمش خواسته تا به صورت رندوم 100 نفر از کاربران توییتر را انتخاب و بررسی کنند و به این ترتیب مشخص کنند که آیا ادعای توییتر درست است یا خیر. وی از بقیه افراد نیز طلب کمک کرده تا بتواند بعد از روشن شدن ماجرا، نتایج خود را به اشتراک بگذارد.

کاربران فیک روزانه توییتر

ایلان ماسک، دلیل انتخاب 100 نفر کاربر به صورت رندوم را، استفاده توییتر از همین ارقام در محاسبه تعداد کاربران جعلی بیان کرده است. همچنین اشاره کرد، به غیر از این 100 نفر هرگونه تعداد دیگر نیز می‌تواند در این رندوم استفاده شود. مدیر عامل تسلا بعد از اعلام این آمار توسط ایلان ماسک، امروز صبح در توییتی اعلام کرده است که ایلان ماسک با افشای حجم نمونه آماری استفاده شده توسط شرکت توییتر، اسرار این شرکت را بر خلاف توافق طرفین افشا کرده است.

آمار کاربران اصلی و فعال روزانه فقط از جهت وجود سرویس‌های تبلیغاتی حائز اهمیت است. بسیاری از افراد، بر این باورند که ایلان ماسک در حال وقت کشی است تا بتواند با این شگرد مبلغ قرارداد را کاهش دهد. به دنبال این باور امروز وی با ادعای اینکه بیش از 90 درصد کاربران غلط و اسپم هستند، این باور را در افراد بیش‌تر کرد.

کاربران فیک روزانه توییتر

ایلان ماسک در ادامه گفت: «خیلی عجیب است که محبوب‌ترین توییت‌های تاریخ توییتر فقط توسط حدود 2 درصد کاربران فعال روزانه لایک شده‌اند.»

با توجه به اینکه پیش‌تر مدیر عامل شرکت  Hindenburg Research ادعا کرده بود که با توجه به پایین‌تر بودن سهام توییتر ایلان ماسک، می‌توانست قرارداد این شرکت را با مبلغ کم‌تری معامله کند، اکنون به نظر می‌رسد ایلان ماسک در حال افزایش فشار برای پایین آوردن سهام این شرکت است تا بتواند به این وسیله در مذاکره با این شرکت برنده واقعی باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد کاربران فیک روزانه توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر