;
coinex

اسکین روبوکاپ در بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت

اسکین افسر افسانه‌ای سایبورگ روبوکاپ در بازی Fortnite با انواع و اقسام آیتم‌های تزئینی متنوع برای طرفداران این مجموعه در دسترس قرار گرفت.

عنوان Fortnite از آن دسته از بازی‌هایی بوده که دارای بیشترین کراس اور است و از این کار نیز لذت می‌برد. در واقع اصرار صاحبان این اثر بر نمایش شخصیت‌ها و آیتم‌های دیگر بازی‌ها، فیلم‌ها و رسانه‌های مدرن، آن را به یک بازی ویدیویی با تنوعی بسیار بالا تبدیل کرده است.

به‌طور قطع رویکرد فورتنایت به این کراس اورها برای بازی بسیار سودآور و مناسب بوده است. زیرا این یک بازی مدرن و رایگان بوده که در آن همه چیز قابل خرید خواهد بود و شما می‌تواند با یک کیسه پول یک شخصیت قابل بازی برای خود بخرید. آخرین کراس اور این بازی تا به امروز، اسکین شخصیت محبوب افسانه‌ای یعنی روبوکاپ بوده که با انواع و اقسام آیتم‌های تزئینی متنوع به فروشگاه این بازی اضافه شده است.

اضافه شدن اسکین Robocop به بازی Fortnite

با توجه به رویداد اخیر Fortnite که به اضافه شدن کراس اورهای جنگ ستارگان ختم شد، به‌نظر می‌رسد عرضه اسکین Robocop بیشتر یک اقدام مستقل باشد تا یک رویداد بازاریابی بزرگ. طراحی دهه هشتادی Robocop که از روبات ED-209 الهام گرفته شده است و استفاده از پای قطع شده همین روبات به عنوان کوله پشتی که به کلنگ نیز تبدیل می‌شود، همه از ویژگی‌های اسکین جدید اضافه شده به بازی فورتنایت است.

شاید اضافه شدن اسکین روبوکاپ به بازی با توجه به این‌که در حال حاضر فهرست بزرگی از شخصیت‌های Marvel و DC در Fortnite وجود دارد، مقداری دور از ذهن به‌نظر برسد. اما اپیک گیمز همیشه از همکاری با کمپانی‌های دیگر که منجر به این اتفاقات می‌شود، استقبال کرده و این امر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

اسکین روبوکاپ در بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت

Robocop به عنوان یک کراس اور در سال 2022 ممکن است کمی قدیمی به‌نظر برسد، اما Fortnite قبلا هم یک کراس اور از Terminator در این برهه از زمان داشته است. با وجود این‌که اکثر بازیکنان فورتنایت بیشتر جوانانی هستند که شاید اصلا این شخصیت‌ها را نشناسند اما زمانی که یک کراس اور کلاسیک قدیمی به این بازی اضافه می‌شود و در کانون توجه قرار می‌گیرد، به آن احترام می‌گذارند. البته لازم به ذکر است که یک نسخه از بازی Robocop به‌نام Robocop: Rogue City برای سال 2023 در نظر گرفته شده است و انتظارات زیادی برای آن وجود دارد.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اندروید و از طریق سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس برای iOS در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر انتشار این دو بازی مورد انتظار از سوی مایکروسافت هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر