;
coinex

علت حذف اپلیکیشن صرافی کوینکس از گوگل پلی چه بود؟ احتمال مسدود شدن سرمایه‌ها

اپلیکیشن صرافی کوینکس از گوگل پلی خذف شد. معاون فرهگی اجتماعی پلیس فتا در پی این اتفاق می‌گوید که احتمال مسدود شدن سرمایه به دلایل مختلف وجود دارد.

اپلیکیشن کوینکس بدون توضیح یا هیچ اعلام قبلی از گوگل پلی حذف شده است. کوینکس در این باره هنوز هیچ اطلاعیه‌ای منتشر نکرده و همچنین جزئیات خاصی در خصوص حذف این اپلیکیشن وجود ندارد. اما معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا توضیحانی در خصوص احتمال مسدود شدن سرمایه‌ها ارائه داده است.

حذف اپلیکیشن صرافی کوینکس و احتمال مسدود شدن سرمایه‌ها

سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا توضیح داد:

یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری که ایرانیان زیادی در آن سرمایه گذاری کرده اند و کیف پول درست کرده اند، شرکت صرافی کوینکس است. این شرکت به دلیل یک سری مشکلات فنی و امنیتی از گوگل پلی حذف شده است، اما سایت آن همچنان وجود دارد. این شرکت‌ها ممکن است هر لحظه به بهانه وجود تحریم‌ها دارایی و سرمایه شما را مسدود کنند.

علت حذف اپلیکیشن صرافی کوینکس از گوگل پلی چه بود؟ احتمال مسدود شدن سرمایه‌ها

سرهنگ پاشایی در خصوص حوزه رمزارزها توضیح داد که به علت نبود قوانین مشخصی در خصوص رمزارزها این حوزه برای سرکایه گذاری بسیار ریسک پذیر است. شاید سود سرشار کوتاه مدتی از این بازار ببرید، ولی مراجعه کنندگان زیادی به پلیس فتا می‌آیند که چند میلیارد متضرر شده اند.

او گفت: به خاطر تبلیغاتی که وجود دارد خیلی از افراد جذب بازار رمز ارز‌ها می‌شوند، ولی اطلاعات کافی و قانونی ندارند. تمام سرمایه خود را به این بازار‌ها وارد نکنید.

علت حذف اپلیکیشن صرافی کوینکس از گوگل پلی چه بود؟

در ابتدا باید بگوییم که علت اصلی این اتفاق هنوز روشن نیست زیرا خود صرافی کوینکس نیز در این خصوص هنوز اطلاعیه‌ای منتشر نکرده تا جزئیات ماجرا را توضیح دهد. مشخص نیست که این اپلیکیشن به درخواست خود صرافی کوینکس حذف شده است یا حتی فقط یک مشکل فنی بوده است. موقتی یا دائمی بودن حذف اپلیکیشن کوینکس نیز هنوز مشخص نیست.

نکته‌ای که وجود دارد این است که این اپلیکشین صرافی کوینکس تنها از گوگل پلی و در نتیجه برای کاربران سیستم‌عامل اندروید حذف شده و کاربران IOS می‌توانند اپلیکیشن صرافی کوینکس را از اپ‌استور تهیه کنند.

علت حذف اپلیکیشن صرافی کوینکس از گوگل پلی چه بود؟

نکته دیگر این که حتی کاربران اندروید هم می‌توانند اپ صرافی کوینکس را از طریق سایت کوینکس دانلود کنند؛ اما لینک قرارگرفته در سایت کوینکس به گوگل پلی، در نهایت منتهی به یک صفحه خالی می‌شود.

گفتنی است که اپ صرافی کوینکس در گوگل‌پلی در حاضر به هیچ وجه موجود نیست و نباید به اپ‌هایی که به این نام در گوگل‌پلی وجود دارند اعتماد کنند و برای دانلود آنها اقدام نکنند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره حذف اپلیکیشن کوینکس از گوگل‌پلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر