;
coinex

تاریخ پخش فصل چهارم What We Do in the Shadows مشخص شد

تاریخ پخش فصل چهارم What We Do in the Shadows توسط شیکه FX اعلام شد تا این خون‌آشامان استاتن‌آیلند دوباره به قاب تلویزیون بازگردند.

سریال What We Do in the Shadows بر اساس فیلمی به همین نام که در سال ۲۰۱۳ توسط جمین کلمنت و تایکا وایتیتی ساخته شده است؛ می‌باشد. داستان نسخه سینمایی فیلم در مورد سوء استفاده‌های چندین هم اتاقی خون‌آشام در نیوزیلند است که با قلب و دندان نیش خود دنبال ماجراهای جدید می‌روند و در طول راه دوستان جدیدی پیدا می‌کنند. حال در نسخه تلویزیونی شبکه FX محیط سریال به منطقه شبح وار استاتن‌آیلند نیویورک منتقل شده است. این سریال شخصیت‌های جدیدی را دنبال می‌کند که در فیلم‌ نبودند؛ اما همچنان به روح اثر اصلی وفادار می‌ماند.

این سریال با دوربین رو دست، سبک بصری ماکومنتری را تقلید می‌کند و از طرفی بیننده را به یاد آثار ژانر وحشت مانند پارانورمال و اولین فیلم سم ریمی(کارگردان مردعنکبوتی) است. داستان نسخه تلویزیونی شبکه FX،  هم خانه‌های خون‌آشامی را دنبال می‌کند که برای تسخیر استاتن‌آیلند تلاش می‌کنند.

تاریخ پخش فصل چهارم What We Do in the Shadows و خط داستانی:

در فصل چهارم What We Do in the Shadows، گروه دوباره متحد می‌شوند و هر کدام به خانه‌شان در استاتن آیلند بازمی‌گردند که ویران شده است. آنها بدون هیچ پولی، باید راهی برای تعمیر عمارت وحشتناک خود بیابند. همچنین، جستجوی ناندور برای عشق ادامه خواهد یافت، ناجا به دنبال رؤیای دیرینه‌اش؛ یعنی افتتاح باشگاه خون‌آشام است. لازلو برای بزرگ کردن بچه کالین تلاش خواهد کرد و گیلرمو در سفری عاطفی عشق به خانواده و دیگران را می‌آموزد.

تاریخ پخش فصل چهارم What We Do in the Shadows

فصل 4 دارای مکان‌های وحشتناکی مانند بازار شبانه مخفی فراطبیعی، بارنس جرسی کاج و محراب عروسی خواهد بود. همچنین موجودات عجیب‌تر و حضور بازیگران مهمان را شاهد خواهیم بود.

سریال What We Do in the Shadows در 12 جولای 2022 به شبکه باز خواهد گشت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر