;
coinex

تحلیلگر معروف: بیت کوین باز هم جای ریزش دارد

Peter Schiff، تحلیلگر معروف بازارهای مالی اعتقاد دارد روند بیت کوین در ادامه همچنان ریزشی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بشید.

پیتر شیف یکی از منتقدان سرسخت ارزهای دیجیتال و حامی سرمایه‌گذاری بر روی طلا به شمار می‌رود. او در حال حاضر مدیر عامل Euro Pacific Capital رئیس صندوق SchiffGold است. پیتر شیف در یک پیام توییتری پیش‌بینی خود از آینده بیت کوین را به اشتراک گذاشت.

پیش‌بینی ریزش بیت کوین توسط تحلیلگر معروف

به عقیده Schiff هیچ شخصی که نمودار بیت کوین را بررسی کرده باشد، این ارز را برای طولانی مدت نگه نخواهد داشت. نمودار تحلیلی بیت کوین نشانه‌های بسیار منفی را برای حرکت بلندمدت این ارز در خود جای داده است.

چارت بیت کوین در حال حاضر الگوهای Double Top و Head and Shoulders را تشکیل داده است. به عقیده شیف این یک ترکیب شوم است و نشان می‌دهد بیت کوین مسیر نزولی طولانی مدتی در پیش خواهد داشت.

Head and Shoulders یا الگوی سر و شانه یک الگوی بازگشتی است که روند صعودی را به نزولی تبدیل می‌کند. Double Top یا همان سقف دوقلو نیز یک الگوی بسیار نزولی است که قیمت پس از رسیدن به دو قله با یک شکست نزولی همراه می‌شود.

در زمان انتشار این مقاله، قیمت بیت کوین برابر با 29615 دلار است. شیف در گذشته اظهار کرده بود اگر قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار برسد، قیمت‌هایی نظیر 10 هزار دلار را نیز خواهد دید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: u.today

نظر شما درباره اظهارات Peter Schiff درباره حرکت آتی بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر