;
coinex

تکلیف 10 میلیون نفر جامانده یارانه 300 هزارتومانی مشخص شد

بعد از گذشت یک هفته از واریز یارانه جدید و دهک بندی افراد جامعه، ابراهیم رئیسی دستور داده است که یارانه برخی از افرادی که قبلا مشمول یارانه جدید نشده بودند، از امروز واریز شود. اما چه کسانی مشمول واریز یارانه جدید خواهند شد؟ با این خبر همراه ما باشید تا تکلیف بازماندگان یارانه 300 هزارتومانی را بدانیم.

از بین جمعیت مردم کشور، در حدود 74 میلیون نفر مشمول یارانه جدید شدند و آن را دریافت کردند. حدود 10 میلیون نفر از مردم کشورمان، یارانه جدید را دریافت نکردند و به تشخیص دولت مشمول یارانه جدید نشدند، زیرا دولت آن‌ها را جزو دهک دهم جامعه حساب کرده است؛ این در حالیست که برخی از این افراد، قبلا یارانه نقدی و یا معیشتی 45 هزار تومانی را دریافت می‌کردند.

تکلیف جاماندگان یارانه 300 هزارتومانی

رئیس جمهور کشور ابراهیم رئیسی امروز در یک دستوری اعلام کرد که یارانه 300 هزارتومانی به حساب تمام سرپرستان خانواری که قبلا یارانه را دریافت می‌کردند و در این دوره آن‌ها را جزو دهک دهم حساب کرده‌اند، واریز شود.

تکلیف جاماندگان یارانه 300 هزارتومانی

طبق این دستور از بین 10 میلیون نفری که یارانه جدید را دریافت نکرده بودند، با دو شرط می‌توانند یارانه نقدی را دریافت نمایند. اولا این یارانه مشمول افرادی می‌شود که قبلا یارانه و کمک معیشتی را دریافت می‌کردند و فقط در این دوره یارانه کمک معیشتی جدید را دریافت نکرده‌اند و دوما، افرادی را شامل می‌شود که اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت یارانه در سامانه اعتراضات ثبت کرده‌اند.

رئیسی اظهار کرد در این مرحله ما اصل را بر پایه اعتماد به مردم، طبق اعتراض‌شان می‌گذاریم و افرادی که معترض بودند یارانه جدید را دریافت خواهند کرد.

یارانه جدید ایران

ابراهیم رئیسی در ادامه این جلسه گفت، بایستی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این اعتراضات را پیگیری کند و در مدت یک ماه آینده بررسی‌های لازم را انجام داده و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوارها اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عدم دریافت یارانه 300 هزارتومانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر