;
coinex

فیلم چند میگیری گریه کنی 2 با بازی حامد آهنگی اکران می‌شود

حامد آهنگی در چند میگیری گریه کنی 2 به سینماها میآید. قسمت اول فیلم، در سال 1385 اکران شد و جزو موفق‌ترین آثار کمدی ایران محسوب می‌شود.

در دهه 80، فیلم چندمیگیری گریه کنی، فضای جدیدی را در سینمای کمدی این دهه به وجود آورد. فضایی که حال و هوای فیلم مهمان مامان داریوش مهرجوئی را می‌شد در آن دید. این فیلم به کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی محسن تنابنده با بازی ابوالفضل‌ پورعرب توانست در جشنواره بیست و پنجم نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند. داستان قسمت اول، درباره پیرمرد ثروتمندی بود که می‌خواست قبل مرگ مراسم ختمش را ببیند. به همین خاطر، جوانی را استخدام می‌کند تا با گرد هم آوردن گروهی گریه کن مجلسی ترتیب بدهد.

حال با گذشت 15 سال، تهیه‌کننده اثر اول، حسن توکل‌نیا، چند میگیری گریه کنی 2 را آماده اکران کرده است. کارگردانی این اثر با علی توکل‌نیا است. هنوز اطلاعاتی در خط داستانی چند میگیری گریه کنی 2 در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد، ابوالفضل پورعرب همانند قسمت اول، در چند میگیری گریه کنی 2 نیز حضور خواهد داشت. نکته جالب توجه حضور حامد آهنگی کمدین این روزهاست.

حامد آهنگی در چند میگیری گریه کنی 2 از کجا شروع کرد؟

حامد آهنگی که به عنوان استندآپ کمدین فعالیت می‌کند. او همانند حسن ریوندی با اجرای کنسرت‌های خنده در شهرهای مختلف توانست نظر رامبد جوان را جلب کند و با حضور در برنامه خندوانه در میان مردم شناخته شد. او در برنامه‌های نمایش خانگی مانند مافیا و جوکر نیز حضور پیدا کرد. البته که این روزها، رئالیتی‌شو شب‌های آهنگی را در شبکه خانگی دارد؛ برنامه‌ای که شبیه به برنامه الن دجنرس است و از شوخی‌های الن استفاده می‌کند.

حامد آهنگی در چند میگیری گریه کنی 2

فیلم چند میگیری گریه کنی 2، مراحل ساختش را قبل از پاندمی کووید 19 به پایان رساند؛ اما به دلیل وضعیت سینماها و اکران فیلم‌ها در دوران پاندمی، حسن توکل‌نیا ترجیح داد، فیلم را به مدت 2 سال اکران نکند. حال به نظر می‌رسد با برگشتن سینماها به حالت عادی، فیلم چند میگیری گریه کنی 2 بعد از پایان اکران فیلم انفرادی رضا عطاران به روی پرده سینماها خواهد رفت. از بازیگران قسمت دوم می‌توان به حمید لولایی، محیا دهقانی (بازیگر سریال نجلا)،عباس جمشیدی فر، اشپیتیم آرفی و مهران رجبی را نام برد.

شاید محبوبیت حامد آهنگی باعث شده که حسن توکل نیا در فیلمش از او استفاده کند. حال باید دید، آهنگی در بازیگری هم به اندازه دیگر فعالیت‌هایش موفق خواهد بود یا خیر.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر