;
coinex

اعلامیه جدید بنیاد لونا در پی سقوط 97 درصدی

سازمان غیرانتفاعی Luna Foundation Guard جهت حمایت از اکوسیستم ترا تأسیس شده است. اعلامیه جدید بنیاد لونا در پی سقوط 97 درصدی ممکن است کمی از نگرانی‌های هولدرهای این رمزارز بکاهد.

همانطور که انتظار می‌رفت، کوچکترین سهامداران لونا زودتر از بقیه در صف غرامت قرار خواهند گرفت. بنیاد لونا برای جبران خسارات هولدرها سرمایه‌های خود را به فروش می‌رساند.

جزئیات اعلامیه جدید بنیاد لونا

قبل از پرداختن به جزئیات علامیه جدید بنیاد لونا در پی سقوط 97 درصدی این رمزارز، باید به این نکته اشاره کنیم که LFG مجری و سازنده پروتوکل UST Reserve به شمار می‌رود. UST Reserve یک ذخیره دارایی غیرمتمرکز برای جامعه Terra است.

طبق آخرین داده‌های ارائه شده در حال حاضر، ذخایر بنیاد لونا شامل موارد زیر است:

  • 313 واحد بیت کوین
  • 39914 واحد BNB
  • 1973554 واحد AVAX
  • 1847079725 واحد UST
  • 222713007 واحد LUNA (که 99 درصد آن‌ توسط ولیدیتورها استیک شده است)

مجموع دارایی تخمین‌زده شده بنیاد لونا در حال حاضر 82 میلیون دلار است. با مقایسه این اعداد با داده‌های هفته گذشته LFG می توان فهمید ذخایر بنیاد لونا در مدت زمان یک هفته با 97.4 درصد کاهش مواجه شده است!

جو روانی منفی علیه لونا

علی‌رغم اینکه دو کوان، سازنده و مدیر لونا درهفته گذشته از برنامه‌های خود برای آینده این رمز ارز صحبت کرد، علاقه‌مندان به اکوسیستم لونا و جوامع رمزارزی احساسات متغیری نسبت به این پروژه دارند. اکثر نظرات و احساسات درباره آینده این رمزارز منفی است.

برخی از افراد معروف نظیر رئیس FTX و ویتالیک بوترین درباره آینده لونا اظهار نظر کرده‌اند. از یک طرف، هشدار درباره وضعیت فعلی و خطرات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال واجب است و از طرف دیگر به دلیل تحت فشار بودن لونا و آینده مبهم آن بسیاری از افراد مشهور ترجیح می‌دهند بدون از دست دادن دارایی خود از این وضعیت خارج شوند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: u.today

نظر شما درباره اعلامیه جدید بنیاد لونا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر