;
coinex

طرح فروش خودروی سایپا آغاز شد ؛ محصولات و نحوه خرید

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا مادرانی که فرزند دوم آن‌ها پس از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده است، می‌توانند بدون قرعه‌کشی صاحب خودرو شوند. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تری از این خبر بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

اخیرا در دور جدید طرح فروش فوق‌العاده سایپا که از دیروز آغاز شده است، این خودروسازی به منظور حمایت از قانون جوانی جمعیت موظف است خودروهای خود را بدون قرعه‌کشی به مادرانی که فرزند دوم خود را به دنیا آورده‌اند ارائه کند. گفتنیست که سایپا با وجود بدهی‌های کلان، زیان و کیفیت پایین محصولات، باز هم به طرح‌های فروش فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و سری بعدی این طرح در هفته جاری آغاز خواهد شد.

طرح فروش فوق‌العاده سایپا برای مادران

مادرانی که از تاریخ 19 آبان 1400 فرزند دوم آن‌ها متولد شده است، مشمول این طرح می‌شوند. طرح فروش فوق‌العاده سایپا برای مادران درواقع در راستای حمایت از قانون خانواده و جوانی آغاز شده است. همچنین سایپا تاکید کرده است در صورتی‌که تعداد افراد واجد شرایط بیش‌تر از ظرفیت تولید شرکت باشد، این خودروسازی مجبور است که به صورت قرعه‌کشی این طرح را اجرا کند.

در بخشنامه خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران آمده است: اطلاعات طرح مذکور، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود.

سایپا در این دوره، محصولات خود را در سه طرح عرضه می‌نماید که این طرح‌ها شامل: طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید است. متقاضیان می‌توانند اطلاعات و همچنین خودروی مورد نظر خود را برای برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده سایپا که از 9 صبح امروز آغاز شده است، در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نمایند. گفتنیست که پس از انجام مراحل قرعه‌کشی، اسامی پذیرفته‌شدگان طرح فروش محصولات سایپا، در همین سایت اعلام خواهد شد.

طرح فروش فوق‌العاده سایپا

طرح فروش فوق‌العاده سایپا

طرح فروش فوق‌العاده سایپا

قیمت ارائه شده برای خودروهای طرح فروش سایپا

با توجه به قیمت‌هایی سایپا برای خودروهای خود در این طرح در نظر گرفته است، می‌توان گفت در صورتی که اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد، اختلاف چشمگیری بین قیمت بازار و قیمت کارخانه وجود دارد. البته این اختلاف قیمت در برخی از خودروها بیش‌تر و در برخی دیگر کم‌تر است.

تیبا SX موتور M15

تیبا SX موتور M15 از خودروهایی است که در این طرح با قیمت 119 میلیون و 940 هزار ارائه می‌شود. درحالیکه قیمت این خودرو در بازار 197 میلیون تومان است.

ساینا EX با گیربکس معمولی

از خودروهای طرح فروش فوق‌العاده سایپا ساینا EX با گیربکس معمولی بوده که قیمت این خودرو نیز در کارخانه 124 میلیون و 725 هزار تومان است و در بازار با قیمت 214 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تیبا EX2 با رینگ فولادی

تیبا EX2 با رینگ فولادی، در این طرح قیمتی معادل 126 میلیون و 950 هزار تومان دارد. درحالیکه این خودرو با قیمت 207 میلیون و 500 هزار تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

کوئیک با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در این دوره از پیش فروش سایپا، از امکان خرید کوئیک با گیربکس معمولی نیز برخوردارند. گفتنیست که قیمت کارخانه کوئیک با گیربکس معمولی، 168 میلیون و 74 هزار تومان است و نرخ بازار آن 223 میلیون تومان است.

کوئیک S

کوئیک S از دیگر ماشین‌های طرح سایپا با قیمت 184 میلیون و 662 هزار تومان در کارخانه و حدود 242 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کوییک R با گیربکس معمولی

یکی دیگر از خودروهای موجود در در این دور از طرح سایپا، کوییک R با گیربکس معمولی است. قیمت این خودروی سایپا در کارخانه، 178 میلیون و 20 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 234 میلیون تومان قیمت دارد.

ساینا S

همچمین از خودروهای موجود در این دور از طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید سایپا سایپا، می‌توان به ساینا S اشاره کرد. خریداران باید به صورت علی‌الحساب 84 میلیون و 915 هزار تومان پرداخت کنند. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، 169 میلیون و 817 هزار تومان است و این خودرو در بازار، 234 میلیون تومان قیمت دارد.

حال در ادامه به طور خلاصه به اختلاف قیمت خودروهای نام‌برده شده، بین کارخانه و بازار می‌پردازیم:

  • تیبا SX موتور M15: مبلغ 77 میلیون تومان
  • ساینا EX با گیربکس معمولی: مبلغ 89 میلیون تومان
  • تیبا EX2 با رینگ فولادی: مبلغ 81 میلیون تومان
  • کوئیک با گیربکس معمولی: مبلغ 55 میلیون تومان
  • کوئیک S: مبلغ 57 میلیون تومان
  • کوییک R با گیربکس معمولی: مبلغ 56 میلیون تومان
  • ساینا S: مبلغ 64 میلیون تومان

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درمورد طرح فروش فوق‌العاده سایپا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر