;
coinex

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) ؛ آموزش بازی و کسب درآمد

بازی‌های کریپتویی اخیراً طرفداران زیادی کسب کرده و شمار کاربران آن در حال افزایش است. متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) یکی از بازی‌های کریپتویی جذابی به شمار می‌رود که شاید کمتر نام آن به گوش شما خورده باشد. این بازی نسبت به بسیاری از بازی‎‌های کریپتویی دیگر، مانند دیسنترالند و اکسی اینفینیتی، شهرت کمتری داشته اما بسیاری از افراد اعتقاد دارند که جذابیت آن حتی از این بازی‌ها هم بیشتر است. این بازی در گوگل‌پلی و اپ‌استور به‌راحتی یافت می‌شود و شما یا هر شخص دیگری می‌تواند به‌آسانی آن را دانلود کرده و به بازی کردن بپردازد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌هایی که این بازی به کاربران می‌دهد، درآمدزا بودن آن است. این بدان معنی است که این بازی هم مانند بسیاری از بازی‌های متاورسی، می‌تواند موجب به کسب درآمد کاربران خود شوند.

بازیکنان این امکان را دارند که در بازی به تیم‌های چندنفره تقسیم شده و به‌صورت گروهی بازی کنند. این امر موجب افزایش تعداد کاربران این بازی جذاب شده است. در ادامه بیشتر به بررسی و نحوه کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال تتان آرنا خواهیم پرداخت. با ما تا انتها همراه باشید و از این اطلاعات استفاده نمایید.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

برای آموزش بازی متاورس Thetan Arena خوب است بدانید مه این بازی به‌‌صورت بلاک‌چینی کار می‌کند و به‌صورت آنلاین و چندکاربره است. در بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) بازیکنان با یکدیگر به قابت پرداخته و به درآمد دست پیدا می‌کنند.

اگر شما تمایل دارید که با گوشی موبایل خود بازی‌های جذابی را شروع کنید، سری به لیست بهترین بازی های اندوریدی 2022 آنلاین و آفلاین بزنید. این بازی‌ها کاملاً جدید بوده و زیبایی شگفت‌انگیزی دارند.

از سوی دیگر، اگر هم به بازی‌های پلی استیشن علاقه دارید، لیست بهترین بازی های PS4 در سال 2022 را مشاهده کرده و از جدیدترین بازی‌ها آگاه شوید. به‌جز بازی جذاب تتان آرنا، بازی‌های کریپتویی دیگری نیز وجود دارند که احتمالاً نام اکثر آن‌ها را شنیده‌اید.

برای مثال، بازی کریپتوکیتیز و بازی دیسنترالند دو مورد از بهترنی بازی‌های کریپتویی محسوب می‌شوند. بازی اکسی اینفینیتی نیز یکی از بهترین‌های متاورس و ارز دیجیتال شناخته می‌شود. مطالعه بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد نیز خالی از لطف نخواهد بود.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، مهم‌ترین موضوعی که باید در آموزش بازی تتان آرنا به یاد داشته باشید، این است که شما بر اساس توانایی‌های شخصی خود سنجیده می‌شوید.

بدین ترتیب، میزان درآمد دریافتی شما از این بازی هم به همین امر بستگی دارد. به بیانی دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که گیم‌پلی بازی غالباً بر روی مهارت‌های فردی کاربران تمرکز می‌کند. در ادامه، آشنایی بیشتری با پلتفرم محبوب متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) کسب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) چیست؟

شاید یکی از مهم‌ترینم سؤالی که برای شما پیش بیاید، این باشد که تتان آرنا چیست و چگونه کار می‌کند. در این بخش، به این سؤال مهم شما پاسخ می‌دهیم. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، بازی متاورس آرنا یک بازی آنلاین چندکاربره بوده که مبتنی بر بلاک‌چین است.

در این بازی کاربران می‌توانند سلاح‌های متفاوتی جمع‌آوری کرده و با آن‌ها به مبارزه بپردازند. این بازی متاورسی دارای یک ارز دیجیتال منحصربه‌فرد است که بعداً آن را بررسی خواهیم کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بازی، این است که لازم نیست شما برای ورود به آن حتماً از سیستم کامپیوتر استفاده کنید؛ بلکه می‌توانید نسخه موبایل آن را دانلود کرده و به‌راحتی استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که بازی تتان آرنا هم برای اندروید و هم برای IOS قابل‌اجرا بود و همه می‌توانند آن را به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی تاکنون بیشتر از یک میلیون بار دانلود شده است که این امر، جذابیت و محبوبیت آن را نشان می‌دهد.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

بسیاری از افراد در آموزش بازی تتان آرنا اعتقاد دارند که این بزای شباهت زیادی به بازی‌های بتل رویال دارد. این بدان معنی است که کاربران با استفاده از توانایی‌های خود، مبارزه کرده و برنده می‌شوند.

این امر موجب شده است که تعداد کاربران این بازی روزبه‌روز افزایش یابد. خوب است بدانید که بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) را بازی‌های KardiaChen و همچنین WolfFun ساخته‌اند. این بازی، کاملاً جدید بوده که رمزنگاری شده است. اگر به بازی‌های کریپتویی علاقه دارید، احتمالاً این بازی برای شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

آموزش بازی تتان آرنا

بعد از این‌که متوجه شدید که تتان آرنا چیست و ویژگی‌های آن چگونه است، وقت آن رسیده که با محیط و روند این بازی نیز آشنا شوید. اگر شما پیش‌ازاین با سایر بازی‌های کریپتویی یا بازی Pokemon Unite کار کرده باشید، احتمالاً با این بازی نیز به‌راحتی آشنا خواهید شد و آموزش بازی تتان آرنا هم راحت‌تر خواهد شد؛ زیرا شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در این بازی، به شما یک قهرمان به‌صورت رایگان داده می‌شود تا با آن بازی خود را آغاز کنید.

نام این شخصیت، ریدون (Raidon) بوده که یکی از اعضای گروه Delta Special Ops به شمار می‌رود. وظیفه این شخصیت، حفظ امنیت و جان مردم است.

او باور دارد که همیشه باید عدالت بر جامعه حاکم باشد و به همین دلیل هم به‌عنوان قهرمان در بازی معرفی می‌شود. این شخصیت، یکی از اولین قهرمان‌هایی است مه شما در بازی با آن مواجه می‌شوید. او یک تفنگ به‌عنوان سلاح برای خود انتخاب می‌کند و جزو گروه قهرمانان حرفه‌ای و آدم‌کش قرار می‌گیرد.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم؛ در متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) شما این امکان را دارید که بازی را با دوستان خود به‌صورت گروهی انجام دهید. همچنین می‌توانید به‌صورت تصادفی اشخاص دیگری از سراسر جهان را برای بازی انتخاب کنید.

زیرا این بازی به‌صورت چهارنفره بوده و باید به شکل گروهی انجام شود. بدین ترتیب، اگر می‌خواهید برنده شوید باید آخرین تیمی باشید که زنده می‌ماند و امتیاز بیشتری هم داشته باشید. روند بازی بسیار ساده است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دشمنان خود را در سریع‌ترین زمان از بین ببرید. این امر موجب می‌شود که میزان امتیازهای شما افزایش پیدا کند.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

تیمی که بیشترین امتیاز را دارد، به‌عنوان تیم برنده و کسی که امتیازهای وی بیشتر از همه است، قهرمان MVP بازی شناخته می‌شود. بدین ترتیب، بازیکنان می‌تواند توکن‎های بومی بازی یا NFT مخصوص به آن را دریافت و کسب درآمد کنند.

نکته جالب‌توجه درباره آموزش بازی متاورس Thetan Arena باید بدانید، این است که در این بازی چندین حالت گیم‌پلی قرار دارد که در ادامه به بررسی هر یک می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

حالت‌های متفاوت بازی Thetan Arena

همان طور که گفتیم، در بازی تتان آرنا چندین نمونه حالت‌های گیم‌پلی وجود دارد که این امر موجب می‌شود تا حوصله بازیکنان سر نرود. بدین ترتیب، شما می‌توانید این بازی را برای بارها اجرا کرده و هر دفعه هم از بازی آن لذت ببرید. زیرا هرگز تکراری به نظر نمی‌رسد. در ادامه به بررسی حالت‌های گیم‌پلی بازی تتان آرنا خواهیم پرداخت.

بتل رویال (Battle Royal)

این حالت از گیم‌پلی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) که بتل رویال نام دارد، هم به‌صورت انفرادی بوده و هم می‌توان آن را به شکل گروهی و تیمی اجرا کرد. در این حالت از بازی، در مجموع تعداد 12 بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا آخرین نفر که زنده می‌ماند، مشخص شود.

زمان این بازی 4 دقیقه خواهد بود. این بازی هم مانند هر بازی بتل رویال دیگری که شاید تجربه کرده باشید، در یک منطقه محصور انجام می‌شود که با گذشت زمان، این منطقه کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

سوپراستار (Superstar)

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

در این حالت محبوب از بازی متاورسی تتان آرنا که بخش سوپراستار نام دارد، 8 بازیکن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بتوانند امتیاز زیادی کسب کنند. درنهایت کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده بازی معرفی می‌شود.

سقف این امتیازها و امتیاز برنده، باید 50 باشد. این بازی هم مانند بازی قبلی به مدت 4 دقیقه خواهد بود. درنهایت، فرد برنده می‌تواند توکن این بازی را دریافت کند. بدین ترتیب، با بخش دیگری از نحوه کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال تتان آرنا آشنا شدید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

بازی مرگ (Deathmatch)

همان طور که از نام این بخش مشخص است، در این حالت از بازی، بازیکنان باید به گروه‌های چندنفره تقسیم شده و سایر گروه‌ها را کشته و از بین ببرند. گروه‌های این حالت از تتان آرنا چهارنفره خواهد بود و مدت‌زمان آن هم کمتر از 3 دقیقه است.

بدین ترتیب، تیمی که بتواند در کمتر از 3 دقیقه و پس از نابودی همه تیم‌ها زنده بماند، به‌عنوان تیم برنده معرفی می‌شود. این تیم می‌تواند توکن متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) را به دست آورده و به درآمد برسد.

محاصره برج (Tower Seige)

این حالت از بازی هم به‌صورت گروهی انجام می‌گیرد و هر تیم باید متشکل از 4 نفر باشد. به هر یک از این تیم‌ها یک برج تعلق می‌گیرد که باید از آن محافظت کنند. هدف هر تیم علاوه بر محافظت از برج خود، تخریب و محاصره برج دشمن نیز هست.

تیمی برنده خواهد بود که درنهایت برج آن سالم مانده باشد و سایر برج‌ها خراب شده باشند. اما درصورتی‌که هیچ‌یک از این برج‌ها خراب نشدند، تیمی که بیشترین امتیاز در سالم بودن را دارد، به‌عنوان برنده شناخته خواهد شد.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

نبرد سفارشی (Custom Battle)

درنهایت، آخرین حالت بازی که در آموزش بازی تتان آرنا مشاهده می‌کنید، نبرد سفارشی آن است. همان طور که از نام این بازی مشخص است، همه چیز به خود بازیکن بستگی داشته و می‌توانند هر حالتی که بخواهند را انتخاب کنند. بدین ترتیب، شما می‌توانید شمار افراد گروه خود را نیز تعیین نمایید.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

قهرمانان و شخصیت‌های بازی تتان آرنا

اکنون وقت آن رسیده تا برای آموزش بازی متاورس Thetan Arena با انواع شخصیت‌ها و به بیانی دیگر، قهرمان‌های آن آشنا شوید. همان طور که می‌دانید، شخصیت‌هایی که درون این بازی هستند با نام قهرمان شناخته می‌شوند.

این شخصیت‌ها و قهرمانان، به سه دسته قاتل‌ها، تیراندازها و تانک‌ها تقسیم می‌شوند. در ادامه، به بررسی هر یک از این شخصیت‌ها در متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) خواهیم پرداخت.

قهرمانان قاتل

هنگام ورود به بازی و شروع آن، اول‌ازهمه با این شخصیت روبرو خواهیم شد. قهرمانان قاتل، افراد خطرناک، حرفه‌ای و غیرقابل‌شناسایی هستند که می‌توانند به‌راحتی وارد یک مبارزه شوند، دشمنان موردنظر خود را با یک حرکت نابود کنند و درنهایت، فرار کنند.

آن‌ها تمام این کارها را بدون این‌که شناسایی شوند، انجام می‌دهند. اکثر موقع، سلامتی این شخصیت‌ها در مقایسه با سار قهرمان‌ها کمتر است. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید این افراد حتی با این‌که از سلامتی کمی برخوردار هستند، اما سرعت بسیار خوبی دارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

قهرمانان تیرانداز

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در بازی تتان آرنا وجود دارد، با نام قهرمان تیرانداز شناخته می‌شود که بیشتر از همه با خطر و آسیب مواجه می‌شوند. وظیفه آن‌ها این است که در طول بازی، سطح DPS خود را حفظ کرده و ثابت نگه دارند.

میزان سلامتی آن‌ها غالباً در سطح متوسطی قرار دارد؛ همان طور که سرعت آن‌ها نیز متوسط است. اما ازآنجاکه همواره میزان DPS آن‌ها بالاست، حمله آن‌ها نیز بسیار زیاد انجام می‌شود.

قهرمانان تانک

در نهایت آخرین قهرمانان و شخصیت‌هایی که با آن مواجه می‌شویم، قهرمانان تانک هستند. مهم‌ترین وظیفه‌ای که این شخصیت‌ها دارند، یان است که خود را در مقابل دشمن قرار دهند تا سایر هم‌گروهی‌های آن‌ها آسیب نبینند.

این شخصیت‌ها در بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) به‌عنوان یک سپر برای کل تیم عمل می‌کنند. ازآنجاکه این قهرمانان باید از تمام اعضای تیم مراقبت کنند، میزان سلامتی آن‌ها نیز از دو گروه قبلی بیشتر است؛ اگرچه حمله آن‌ها عادی و سرعت آن‌ها هم تقریباً کم است.

اهمیتی ندارد که شما در کدام دسته از شخصیت‌ها قرار می‌گیرید؛ زیرا همان طور که مشاهده کردید، هر یک از این شخصیت‌ها ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند و هرکدام می‌توانند کارهای مخصوصی انجام دهند.

بدین ترتیب، می‌توان این‌گونه گفت که هر شخصیت بسته به موقعیت خود، می‌تواند در رود بازی مؤثر باشد و به پیشبرد اهداف گروه کمک شایانی کند. این امر موجب می‌شود که احتمال برد گروه افزایش یافته و درنتیجه، نحوه کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال متان آرنا را خواهند دانست.

نکته دیگری که درباره شخصیت‌‎های بازی متاورس آرنا باید بدانید، این است که هر شخصیت به انواع مختلفی طبقه‌بندی می‌شود؛ گروه قهرمان معمولی، قهرمان حماسی و قهرمان افسانه‌ای. این ویژگی و نادر بودن قهرمان با استفاده از دو امر مهم تعیین می‌شود؛ نادر بودن خود قهرمان و همچنین کمیاب بودن نوع پوست آن.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

آینده اتریوم در سال 2022

 

قهرمانانی که کمیاب‌تر از بقیه هستند، مهارت‌های بالاتری داشته و همچنین امکان بیشتری برای دریافت جوایز و درآمد از بازی را دارند. در انتخاب قهرمان خود دقت داشته باشید.

زیرا همین شخصیت‌ها در برنده شدن یا نشدن شما، کمک می‌کنند. پس علاوه بر مهارت، نوع قهرمانی که انتخاب می‌کنید هم تأثیر بسزایی در بنده شدن کاربران دارد. در ادامه، بیشتر با متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) و ارز آن آشنا خواهید شد.

ارز دیجیتال تتان آرنا

همان طور که پیش‌ازاین درباره توکن محلی این بازی بحث کردیم، احتمالاً برای شنا سؤال پیش آمده که ارز دیجیتال بازی تتان آرنا چیست و چه نامیده می‌شود. همان طور که می‌دانید، به‌جز تتان آرنا بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که دارای توکن بومی مخصوص به خود هستند.

بازی اکسی اینفینیتی، دیسنترالند و … همه شامل این دسته از بازی‌های کریپتویی می‌شوند. شما با داشتن ارز دیجیتال بازی تتان آرنا می‌توانید به درآمد در آن برسید.

اگر شما نحوه کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال تتان آرنا را بدانید، می‌توانید خسارت‌های ناشی از بازی را جبران نموده و برنده شوید. این سیستم، نوعی پاداش به بازیکنان می‌دهد که کاملاً منحصربه‌فرد بوده و مبتنی بر بلاک‌چین است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به ارز دیجیتال دست پیدا کنند.

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

توکن اصلی این بازی با نام THG شناخته می‌شود که شما با انجام بازی و خریدوفروش محصولات متفاوت در فروشگاه بازی، می‌توانید این ارز دیجیتال را کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 

نکته جالب‌توجه درباره این ارز دیجیتال این است که برای اهداف متفاوتی استفاده می‌شود. این اهداف شامل مبادله محصولات، ذخیره ارزش، استیک کردن و رأی دادن می‌شوند.

لازم به ذکر است که ارز THG تنها از طریق IDO در بخش Polkastarter در دسترس بوده و بازیکنان با طی مراحل به‌خصوصی می‌توانند آن را خریداری کنند. گیمرها در بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) می‌توانند از این سکه‌ها برای مبادله محصولات استفاده کنند. همچنین می‌توانند آن را ذخیره نمایند تا ارزش آن بالاتر برود.

برای آموزش بازی تتان آرنا خوب است بدانید که ارز دیجیتال این بازی از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و افراد در سراسر جهان در حال خرید THG هستند.

علاوه بر این، رمزارزها و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFTها) نیز اخیراً محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و یکی از داغ‌ترین بحث‌ها در رسانه‌های اجتماعی هستند. بدین ترتیب، می‌توان گفت که ورود به این بازی کاملاً قاطعانه و عالی به نظر می‌رسد. بعد از ورود به بازی، متوجه خواهید شد که آینده روشنی در اختیار شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

برای برنده شدن در بازی چه کنیم؟

بعد از این‌که متوجه شدید که ارز دیجیتال تتان آرنا چیست و محبوبیت آن چقدر است، نوبت به آن می‌رسد که نحوه برنده شدن در آن را نیز بدانید. همان طور که در آموزش بازی تتان آرنا مشاهده کردید، شما در بازی به‌عنوان یک قهرمان حاضر می‌شوید باید برای برنده شدن خود تلاش کنید.

برای نحوه کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال تتان آرنا باید بدانید که شما با برنده شدن در بازی می‌توانید به درآمد دست پیدا کنید. حالا مهم‌ترین سؤالی که پیش می‌آید، این است که چگونه می‌توان در بازی برند شد؟

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما برای برنده شدن در بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) باید سایر تیم‌ها را شکست داده و امتیاز بیشتری کسب کنید.

علاوه بر این، بازیکنان باید دو مهارت مهم دیگر داشته باشند تا بتوانند در میدان مبارزه برتری داشته باشند. این مهارت‌ها موجب می‌شوند که بازیکنان بتوانند تصمیم‌های عاقلانه‌تری در هنگام بازی بگیرند. البته این مهارت‌ها به خود شما بستگی دارد و بادی از بین تمام آن‌ها انتخاب نمایید.

هر هفته این مهارت‌ها در بازی به‌روز می‌شوند و تقریباً 15 مهارت را مشاهده خواهید کرد. البته شما تنها می‌توانید مهارت‌های در دسترس را انتخاب کنید. این مهارت‌ها به سه دسته مهارت تأثیرگذاری، آسیب و پشتیبانی تقسیم می‌شوند.

در مهارت تأثیرگذاری، شما باید وضعیت خود، هم‌گروهان و دشمنان خود را تغییر دهید. این امر موجب می‌شود که موقعیت شما و هم‌گروهی‌ها امن‌تر شده و دشمن بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

دومین مهارت که در بازی تتان آرنا وجود دارد، مهارت آسیب است. اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن، بیشترین آسیب را به دشمنان خود وارد کنید، انتخاب این مهارت می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. درنهایت، مهارت پشتیبانی هم به شما کمک می‌کند که در برابر حملات دشمنان از خود دفاع کنید.

کلام آخر

بازی متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های کریپتویی محسوب می‌شود که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. به‌طورکلی، تتان آرنا یک بازی بسیار سرگرم‌کننده است که افراد نه‌تنها برای کسب درآمد از آن، بلکه برای سرگرمی هم به‌شدت از آن استفاده می‌کنند.

البته توجه داشته باشید که این بازی کاملاً اعتیادآور است و اگر مدت طولانی از آن استفاده کنید، همواره علاقه به ادامه بازی خواهید بود؛ بنابراین، میزان بازی کردن خود را کنترل نمایید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: ldplayer.net

نظر شما در خصوص متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر