;
coinex

دوربین وای فای چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دوربین وای فای چیست و چه کاربردهایی دارد؟ بر خلاف گذشته، کار کردن همزمان پدر و مادرها در بیرون از خانه امری طبیعی شده است. والدین مجبور هستند در این شرایط سخت اقتصادی برای رفاه و گذران زندگی، زمان‌ زیادی را در طول روز خارج از خانه سپری کنند. حال، نگه‌داری و پرستاری از کودکان، به دغدغه‌ای جدید برای خانواده‌ها تبدیل می‌شود.

دوربین وای فای، نوعی از دوربین مداربسته است که به سادگی نصب و کنترل می‌شود. در این حالت دیگر نیازی به کابل‌کشی، سوراخ‌کاری و کثیف‌کاری نیست. تنها کافیست دوربین را به نزدیک‌ترین پریز برق وصل کرده و تصاویر را بعد از انجام تنظیمات مشاهده نمایید. این دوربین یک اسلات(شیار) برای قرار دادن SD Card(کارت حافظه) جهت ضبط تصاویر دارد. متناسب با ظرفیت آن، تعداد روزهایی که تصاویر ذخیره می‌شوند، متفاوت است. ولی اصولا از 7 روز به بالا است. نام‌های دیگر این دوربین، دوربین بی سیم، دوربین وایرلس، دوربین پرستار کودک یا بیبی کم نیز گفته می‌شود.

آیا می‌توان به پرستار کودک اعتماد کرد؟ راهکار چیست؟

جواب این سوال قطعی بله یا خیر نیست. تجربیات مثبت و منفی زیادی والدین از این کار داشته اند. اما یکی از بهترین راهکارهایی که برای برطرف کردن این دغدغه وجود دارد، استفاده از دوربین وای فای و نصب آن در محل کودک است. حال با این کار می‌توانید فرزند و پرستارش را ببینید. اگر در محل کار دسترسی به موبایل داشته باشید، کافیست با نصب یک نرم افزار، به سادگی دوربین مداربسته بی سیم خود را کنترل کنید.

راهکار مراقبت و نگه داری از سالمندان چیست؟

این جمله را بارها شنیده‌ایم که سالمندان مانند کودکان نیاز به توجه و محبت‌کردن دارند. با توجه به مشغله‌های این روزهای مردم، یکی از روش‌های ساده جهت دیدن و ارتباط برقرار‌کردن لحظه‌ای با سالمندان، خرید دوربین بیسیم جهت نصب در محل استراحت آن‌ها است. با این کار می‌توانید هر لحظه از شبانه‌روز پدر و مادرمان را ببینیم. حتی با استفاده از قابلیت گفتگوی دوطرفه در دوربین‌ها، ارتباط کلامی نیز با آن‌ها برقرار کنیم. اگر پرستاری هم دارند، بر کار و میزان رسیدگی‌اش، نظارت داشته باشیم.

راهکار دیدن حیوانات خانگی از راه دور چگونه است؟

دیدن حیوانات از راه دور از طریق موبایل، لپ‌تاپ و تبلت امکان پذیر است. با استفاده از نرم‌افزارهایی که روی گوشی یا روی سیستم دستکتاپ یا لپ‌تاپ نصب می‌شوند، می‌توان علاوه بر دیدن، حرکات حیوان را نیز رصد کرد. اصولا در تاریکی شب که تصاویر سیاه سفید می‌شوند، به واسطه‌ی داشتن IR مادون قرمز، جلوی دوربین تا متراژی معین قابل مشاهده خواهد بود. از طرفی می‌توانید تصاویر را ضبط کرده و هر زمانی که نیاز داشتید، بازپخش آن‌ها را ببینید.

قیمت دوربین وای فای چقدر است؟

دوربین وای فای چیست و چه کاربردهایی دارد؟

قیمت دوربین های Wifi، در حال حاضر از حدود 800 هزارتومان شروع و تا 2 میلیون تومان است. بسته به این‌که چه امکانات و خدماتی را ارائه می‌دهند، این قیمت‌ها متفاوت است. نکته مهم در هنگام خرید این مدل دوربین‌ها، اصالت شرکتی هست که خدمات پس از فروش و گارانتی آن‌ها را برعهده دارد. یکی از هزینه‌های پنهان شما در میزان مصرف اینترنت و اعصاب خوردی بابت قطعی وصلی تصاویر در صورت سرعت کم خواهد بود. پس این هزینه‌ها را می‌توانید با انتخاب دوربین بیبی کم که دارای سرور داخلی در ایران جهت انتقال تصویر هست، کاهش دهید.

نحوه نصب دوربین بی سیم چگونه است؟

دوربین وای فای چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد، نصب این دوربین‌ها ساده است. یعنی نیازی به هزینه کردن جهت نصب توسط نصاب نیست. در جعبه‌ دوربین تمامی متعلقات مورد نیاز برای این کار وجود دارد. شما هم می‌توانید دوربین هم روی دیوار و هم زیر سقف پیچ کنید. (امکان قرار دادن روی یک سطح صاف بدون پیچ شدن هم وجود دارد). آداپتوری 5 ولت در جعبه قرار دارد که کافیست توسط آن برق مورد نیاز دوربین را تامین کنید. فقط نیاز به یک اینترنت دارید که توسط گوشی موبایل تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید.

چه امکاناتی را نرم افزار گوشی موبایل دوربین وایرلس به شما می‌دهد؟

بسته به برند و مدل هر دوربین یک سری امکاناتی به شما داده خواهد شد.

  • چرخش 360 درجه‌ای از راه دور و با یک کلیک در نرم‌افزار
  • قابلیت زوم کردن روی سوژه
  • امکان ضبط تصاویر روی کارت حافظه
  • بازبینی تصاویر ضبط شده روی گوشی
  • امکان گفتگوی دونفره از طریق موبایل با دوربین و برعکس
  • پشتیبانی از کارت حافظه جهت ضبط تصاویر
  • فعال کردن قابلیت موشن آلارم برای کنترل بهتر
  • تعقیب سوژه‌ای که از مقابل دوربین عبور می‌کند
  • ضبط بصورت 24 ساعته و دائمی
  • ضبط بصورت حرکتی که مقابل دوربین انجام می‌شود
  • قابلیت دانلود نرم افزار موبایل Briton CCTV Pro از تمامی مارکت‌ها

چه کسانی نباید دوربین وای فای بخرند؟

در صورتی که برای یک پروژه متوسط یا بزرگ نیاز به نصب و خرید دوربین مداربسته داشته باشید، دوربین بی بی کم بدرد شما نمی‌خورد. بهتر است برای این کارها از دوربین‌های سیمی استفاده کنید. ولی اگر این دوربین ها برای تعداد کم و حداکثر تا 3 یا 4 تا نیاز داشته باشید، می‌توانید بسته به پروژه خود استفاده کنید. اصولا از این مدل دوربین‌ها برای کنترل سالمند، کودک، حیوانات خانگی و یا مجموعه‌های کوچکی که امکان کابل‌کشی را ندارند، استفاده می‌شود.

در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته وای فای با کیفیت بالا و با هزینه مناسب داشتید، به وب سایت پویش رایان داتیس، بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات نظارت تصویری در ایران مراجعه کنید. ضمنا همکاران ما در واحد فروش می‌توانند در زمینه خرید این محصولات، به شما مشاوره رایگان بدهند. شماره تماس: 02174856

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا برای دیدن عکس های دوربین نیاز به سرعت اینترنت خیلی بالایی داریم؟ دوربین وای فای همون دوربین وایرلس هست؟

    پاسخ