;
coinex

تاریخ رونمایی از چهار مدل آیفون 14 مشخص شد

اپل در رویداد امسال خود که در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) برگزار می‌شود، از سری آیفون 14 ، سه ساعت هوشمند و ایرپاد پرو 2 رونمایی خواهد کرد.

رویداد اپل، امسال هم طبق روال سالانه این شرکت در ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) برگزار می‌شود و اپل قصد دارد از محصولات جدید خود که شامل مدل‌های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به همراه ایرپاد پرو و سه ساعت هوشمند رونمایی کند.

بر اساس گزارشات وب‌سایت iDropNews، به نظر می‌رسد که در بین چهار مدل گوشی که قرار است در رویداد 22 شهریور رونمایی شوند، مدل‌های غیر پرو، از تراشه نسل قبلی گوشی‌های اپل که تراشه A15 است، بهره می‌برند. ولی نسخه پرو و پرو مکس، به تراشه ارتقا یافته مجهز هستند و طراحی‌ای متفاوت در قسمت دوربین دارند. همچنین دارای نمایشگر 120 هرتزی پروموشن و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هستند.

رونمایی سری آیفون 14 و دیگر محصولات اپل

گفته می‌شود که در این رویداد، مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 مکس که در نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه می‌شود، به ترتیب دارای قیمت 799 دلار و 899 دلار هستند. آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس نیز با اختلاف قیمت بیش‌تر نسبت به نسخه‌های استاندارد، در بازار به فروش می‌رسند. گفتنیست که قیمت این دو گوشی با حافظه داخلی 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت (یا حتی 2 ترابایت)، به ترتیب از قیمت پایه 1099 دلار و 1199 دلار شروع خواهد شد.

سری آیفون 14

ساعت‌های جدید هوشمند اپل نیز شامل سه مدل: اپل واچ 8، اپل واچ SE و نسخه جدیدتری به نام اپل واچ Extreme Edition می‌شود که این نسخه جدید که برای اولین بار در رویداد سپتامبر رونمایی می‌شود، مختص به فعالیت‌های ورزشی در فضای باز تولید شده و از فناوری‌های هوشمند توسعه یافته، بهره می‌برد. در آخر به آخرین محصول این رویداد که ایرپاد پرو 2 است، می‌رسیم. از ویژگی‌های اصلی این ایرپاد می‌توان به امکان حذف نویز فعال، پشتیبانی از صدای بی‌اتلاف و در نهایت بره‌مندی از درگاه USB-C اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی‌های سری آیفون 14 و دیگر محصولات اپل که در رویداد سپتامبر رونمایی خواهند شد، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر