;
coinex

ایلان ماسک برای پیشبرد معامله توییتر شرط گذاشت

در جریان خرید 44 میلیارد دلاری توییتر «پاراگ آگراوال»، مدیر عامل این شرکت با ایلان ماسک درمورد تعداد کاربران فیک توییتر ، به گفت و گو پرداختند.

پاراک آگراوال در پاسخ به نگرانی‌‎های ایلان ماسک از ربات‌ها و کاربران فیک توییتر و همچنین درخواست او برای شناسایی این کاربران، در توییتی اعلام کرد امکان بررسی و شناسایی صد در صد این کاربران وجود نخواهد داشت. ایلان ماسک نیز در پاسخ به او واکنش جالبی نشان داد که در ادامه قصد داریم به جزئیات گفت‌ و گو بین مدیر عامل توییتر با ثروتمندترین فرد جهان بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

تعداد کاربران فیک توییتر عامل تاخیر در نهایی شدن قرارداد خرید توییتر است

آگراوال در توییتی گفت: «تمام برآوردهای انجام شده ما برای چهار فصل گذشته زیر 5 درصد بوده است.» او نیز در رابطه با تعیین دقیق تعداد کاربران فیک توییتر و ربات‌ها توضیحاتی ارائه کرد و در توییتی نوشت: «متاسفانه نمی‌توان چنین ارزیابی خاصی را به دلیل استفاده از اطلاعات عمومی و خصوصی (که نمی‌توانیم آن‌ها را به اشتراک بگذاریم) توسط واحدهای خارج از شرکت انجام داد. علاوه بر این، حتی نمی‌توان به طور دقیق درک کرد کدام حساب‌ها به عنوان کاربر فعال روزانه محسوب می‌شوند.»

تعداد کاربران فیک توییتر

ایلان ماسک طی مشکل جدید پیش آمده به دلیل مشخص نبودن تعداد کاربران فعال و جداسازی کاربران فیک از این پیام‌رسان، به طور موقت روند این معامله را متوقف کرده است. همچنین مدعی شده است که تعداد این کاربران می‌تواند حتی بیش‌تر از 90 درصد کاربران فعال روزانه باشد؛ بنابراین به علت همین موضوع قصد دارد در مبلغ پیشنهادی خود تجدید نظر کند و قرارداد نهایی توییتر را با مبلغی کمتر نهایی سازد.

البته که ایلان ماسک از لغو این قرارداد حرفی نزده است و اعلام کرده که «همچنان به معامله متعهد» است و تنها به علت عدم شناسایی کاربران فیک و همچنین تعداد این کاربران، قصد دارد مدتی خرید توییتر را به تعویق بیاندازد تا بتواند با قیمت پیشنهادی کم‌تری سهام کل این شرکت را صاحب شود. حال مدیر عامل فعلی توییتر در واکنش به تصمیم ایلان ماسک در توییتی نوشت:

ما هفته پیش نتیجه بررسی‌های خود از پیشنهاد ایلان ماسک را به اشتراک گذاشتیم و مشتاقانه منتظر ادامه گفتگو با او و تمام شما هستیم.

ماسک در واکنش به این توییت، دلیل اصلی نگرانی خود را کاربران فیک توییتر و عدم اعتماد تبلیغ‌کنندگان دانست و در پاسخ از یک ایموجی استفاده کرد و گفت: «بنابراین تبلیغ‌کنندگان چگونه متوجه خواهند شد برای پولی که پرداخت می‌کنند، چه چیزی کسب می‌کنند؟ این امر برای سلامت مالی توییتر ضروری است.»

گفتنیست که ایلان ماسک در جریان این موضوعات، اخیرا برنامه‌های خود را برای پلتفرم توییتر تا سال 2028 بیان کرده است که این برنامه‌ها شامل کاهش وابستگی به تبلیغات و جایگزینی با ارائه سرویس‌های اشتراکی، کاهش کاربران فیک و ربات‌ها و حدالامکان به صفر رساندن آن‌ها و در نهایت ایجاد فضایی مطمئن برای آزادی بیان از هر قومیت و کشوری می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درمورد تعداد کاربران فیک توییتر که به تازگی فاش شده است چیست؟ به نظر شما قیمت پیشنهادی ایلان ماسک چه قدر می‌تواند باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر