;
coinex

شروع ثبت نام جاماندگان یارانه جدید ؛ نحوه ثبت نام و شرایط

طبق اطلاعیه اخیر سازمان هدفمندی یارانه‌ها، جاماندگان یارانه جدید که تا به الان موفق به دریافت یارانه 300 هزار تومانی نشده‌اند، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

جاماندگان یارانه جدید که پس از تعطیلات عید فطر، هنوز برایشان یارانه واریز نشده، در بازه زمانی مشخص شده، مهلت دارند که اطلاعات خود را در سامانه وارد نمایند. گفتنیست که ثبت‌نام از بیست و هفتم اردیبهشت آغاز شده و تا سی و یکم ادامه دارد. البته نوبت‌دهی برای ثبت‌نام در این پنج روز، بر اساس فرد و زوج بودن کد ملی سرپرستان خانوار انجام می‌شود. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا از روز مشخص شده برای کد ملی‌های مختلف مطلع شوید.

ثبت‌نام جاماندگان یارانه جدید از 27 تا 31 اردیبهشت

طبق اعلامیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، جاماندگان یارانه 300 هزار تومانی می‌بایست ابتدا با شماره گیری کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود مطلع شوند. سپس ثبت‌نام خود را از طریق سامانه اینترنتی my.gov.ir انجام دهند. گفتنیست که پس از شناسایی خانواده‌های واجد شرایط برای دریافت یارانه جدید، مبلغ یارانه از زمانی که توزیع یارانه‌ها صورت گرفته است، در اسرع وقت به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

جاماندگان یارانه جدید

در ادامه به تاریخ ثبت‌نام برای جاماندگان یارانه جدید که بر اساس رقم آخر کد ملی تعیین شده است می‌پردازیم:

  • در صورتی‌که آخرین رقم کد ملی سرپرست خانوار زوج باشد: این افراد می‌بایست روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 1401/2/27 و 1401/2/28 برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
  • در صورتی‌که آخرین رقم کد ملی سرپرست خانوار فرد باشذ: این افراد می‌بایست روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 1401/2/29 و 1401/2/30 برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
  • در آخر کسانی که در این روزها موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند در روز شنبه مورخ 1401/2/31 برای ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

همچنین در آخر باید بگوییم که ثبت‌نام پس از این تاریخ‌ها، ادامه خواهد داشت و تاریخ جدید باز هم برای کسانی که نتوانستند در این بازه زمانی ثبت‌نام انجام دهند، اعلام خواهد شد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بخدا اجناس گران شده وحشتناکم نقدی بدن بهتره لاقل دوای یه درد از تموم دردهای جامعه میشه اگه بصکرت کالا برگ بود بد بود پول اب وبرق ‌وگاز که خیلی هم بالا رفته مردم بیچاره از کجا بیارن

    پاسخ