;
coinex

گوشی های سری ZTE Blade A41 رونمایی شدند

گوشی‌های پرچم‌دار ZTE Blade A41 Ultra ،A41 Ultra Extreme Edition و ZTE Blade A41 از برند ZTE رونمایی شدند.

گفتنیست که در بین این سه گوشی رده‌بالا، مدل A41 Ultra Extreme Edition نسبت به بقیه گوشی‌های این خانواده، قیمت بالاتری دارد و پریمیوم‌ترین آن‌ها است. در ادامه قصد داریم به جزئیات و مشخصات این گوشی‌ها بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

مشخصات گوشی‌های سری ZTE Blade A41

برند ZTE برای اولین بار از فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش در گوشی Axon A40 Ultra استفاده کرد. حال این برند به تازگی از این فناوری جدید در گوشی‌های ZTE Blade A41 Ultra و A41 Ultra Extreme نیز بهره برده است. همچنین این دو دستگاه دارای صفحه‌نمایش خمیده هستند و در پنل پشتی آن‌ها نیز ماژول دوربین مستطیلی شکل تعبیه شده است. در رابطه با ویژگی‌های سخت‌افزاری این دو گوشی نیز باید بگوییم که هر دو از اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام بهره می‌برند و به رم‌های از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز هستند.

گوشی های سری ZTE Blade A41 رونمایی شدند

گفتنیست که این دو گوشی در بخش دوربین، ویژگی‌های متفاوتی با هم دارند؛ به طوریکه ZTE Blade A41 Ultra از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارای OIS، به همراه دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ اما نسخه Ultra Extreme، علاوه بر دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دارای لنز 64 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX787) اولتراواید و همچنین دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی است.

در آخر باید بگوییم که متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه به بازار از این گوشی‌ها، در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی‌های ZTE Blade A41 Ultra و A41 Ultra Extreme و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر