;
coinex

قابلیت پین کردن کامنت به توییتر می‌آید

قابلیت پین کردن کامنت یکی از ویژگی‌های مفید و کاربردی سوشال‌مدیاها بوده و گفته می‌شود توییتر در حال کار کردن بر روی این قابلیت است.

پین کردن کامنت چندان هم قابلیت جدیدی نیست و شما آن را هنگام پین کردن کامنت‌های اینستاگرام دیده‌اید. حال به نظر می‌رسد توییتر قصد دارد این قابلیت را به اپ خود اضافه نماید. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

توییتر قابلیت پین کردن کامنت را اضافه می‌کند

اخیرا یکی از مهندسان معکوس و برنامه‌نویس چینی به نام جین مانچون وانگ مدعی شده که توییتر قصد دارد ویژگی جدیدی به اپ خود اضافه کند تا نویسندگان توییت بتوانند پاسخ‌های کامنت‌های خود را پین کنند.

در واقع مانچون وانگ با بررسی کدها به این قابلیت پی برده و به نظر می‌رسد طی آپدیت‌های بعدی این ویژگی به توییتر اضافه شود. این مهندس یک اسکرین شات از پین کردن کامنت در توییتر نیز به اشتراک گذاشته که می‌توانید در زیر آن را ببینید.

قابلیت پین کردن کامنت

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، با کلیک بر روی سه نقطه، گزینه Pin reply اولین گزینه‌ای است که چشم شما را می‌گیرد ولی همچنان تعداد ریپلی‌هایی که می‌توان پین کرد مشخص نیست.

در حال حاضر این قابلیت در دسترس عموم نبوده و نمی‌توان پیش بینی کرد چه زمانی این ویژگی به توییتر اضافه می‌شود. همچنین مشخص نیست که اصلا این قابلیت برای همه مردم خواهد بود یا صرفا برای کسانی که برای استفاده از این پلتفرم پول پرداخت می‌کنند.

اخبار مرتبط با توییتر را از دست ندهید:

.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر