;
coinex

تهمینه میلانی آتش بس 3 ، 4 و 5 را هم می‌سازد

همانطور که تهمینه میلانی در زمان اکران آتش بس 2 قول داده بود، آتش بس 3 ، 4 و 5 را هم می‌سازد. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

نزدیک به 9 سال پیش خانم میلانی اعلام کرده بود که قصد دارد قسمت‌های 3 4 و 5 آتش بس را با فاصله زمانی 10 ساله بسازد و حال او پروانه ساخت قسمت سوم این پروژه را گرفته و می‌خواهد آن را به زودی جلوی دوربین ببرد.

آتش بس 3 ، 4 و 5 ساخته می‌شوند

سال 1384 اولین فیلم آتش بس با حضور مهناز افشار و محمد رضا گلزار جلوی دوربین رفت و توانست رکورد بیش از 1 میلیارد تومان را در تاریخ سینمای ایران ثبت کند. 9 سال بعد نیز آتش بس 2 با بازی میترا حجار و بهرام رادان اکران شد. قسمت دوم برخلاف قسمت اول نتوانست مخاطبانش را راضی کند، اما با اینحال فروش راضی کننده‌ای داشت.

آتش بس 3

تهیمنه میلانی همان جا از ساخت 3 قسمت دیگر با فاصله‌های زمانی 10 ساله خبر داد و حال که نزدیک به 9 سال از پخش قسمت دوم اتش بس می‌گذرد، وی پروانه ساخت قسمت جدید اتش بس را دریافت کرده تا به زودی این قسمت را هم وارد فاز تولید کند.

البته طبق گفته‌های میلانی، این قسمت شاهد یک ماجرای جدید هستیم و آتش بس 3 درباره مشکلات زوج‌ها نیست. در این قسمت قرار است فیلم مشکلات دختران مجرد و پا به سن گذاشته را روایت کند.

در این قسمت و قسمت‌های بعدی دکتر روانشناس آتش بس 1 و 2  که نقش آن را آتیلا پسیانی بازی می‌کند نیز حضور دارد. میلانی در این خصوص گفته است:

من فقط قصد دارم دکتر روانشناس را در همه این مجموعه حفظ کنم و اگر زمانی آقای پسیانی در دسترس نبود کس دیگری را جایگزین او می‌کنم. چون می‌خواهم از طریق این روانشناس حرف‌های خودم را با بیننده مطرح کنم و به روابط غلط «آتش بس» بدهم.

این فیلم، اولین اثر این کارگردان پس از فیلم «ملی و هزار راه نرفته» بوده که در سال 1395 اکران شد. تهیه کننده قسمت جدید آتش بس نیز همسر وی، محمد نیک بین است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره فیلم‌های آتش بس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر