;
coinex

عمر باتری گلکسی A23 را حالا می‌دانیم

به تازگی اطلاعاتی از عمر باتری گلکسی A23 و همچنین عملکرد این باتری منتشر شده است که قصد داریم در این مطلب، این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

نزدیک به دو ماه پیش، نسخه 4G گلکسی A23 با قابلیت‌هایی از جمله صفحه‌نمایش 6.4 اینچ LCD با ناچ قطره‌ای و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین ویژگی‌های سخت‌افزاری همچون اسنپدراگون 680 و رم 4 گیگابایتی معرفی شد. گفتنیست که این گوشی با توجه به ارائه عملکرد نسبتا خوب، قیمت مقرون‌به‌صرفه نیز دارد. عمر باتری گلکسی A23 نیز از دیگر نقاط مثبت این گوشی اقتصادی است که در ادامه به جزئیات بیش‌تری از این باتری می‌پردازیم.

عمر باتری گلکسی A23

سامسونگ گلکسی A23 دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین از پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام بهره می‌برد. عمر باتری این گوشی درواقع معادل 18 ساعت وبگردی و 16 ساعت پخش ویدئو به صورت مداوم است. با وجود تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد در زمینه عمر باتری، این گوشی توانست امتیاز 130 ساعت را دریافت کند.

عمر باتری گلکسی A23

عمر باتری گلکسی A23

سرعت شارژ شدن گلکسی A23

اگرچه این گوشی در زمینه عمر باتری، عملکرد بسیار خوبی را ارائه کرده، اما در رابطه با سرعت شارژ باتری، نتوانسته با گوشی‌های هم‌رده خود، رقابت کند. همچنین این گوشی با وجود پشتیبانی از شارژ 25 واتی بر روی استاندارد Power Delivery 3.0، با یک شارژر استاندارد 15 واتی در داخل جعبه ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند به طور جداگانه، شارژر 25 واتی سامسونگ و کابل USB-C به USB-C مناسب را تهیه کنند. عمر باتری گلکسی A23

گفتنیست که شارژر 15 واتی گلکسی A23، می‌تواند 0 تا 100 باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی را در 1 ساعت و 43 دقیقه شارژ کند. یعنی نزدیک به 30 دقیقه طول می‌کشد تا تنها 32 درصد از ظرفیت باتری این گوشی شارژ شود. می‌توان گفت این موضوع یک نقطه‌ضعف بزرگ برای این گوشی در بین رقبای خود از برندهای مختلف، محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد عمر باتری گلکسی A23 و همچنین سرعت شارژ شدن این گوشی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر