;
coinex

بازی Fall Guys با انتشار بر روی ایکس باکس و نینتندو سوییچ کاملا رایگان می‌شود

بازی Fall Guys سرانجام با انتشار بر روی ایکس باکس و نینتندو سوییچ کاملا رایگان می‌شود. تاریخ انتشار نسخه های سوییچ، ایکس باکس و PS5 نیز فاش شد.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout با انتشار در آگوست 2020 سر و صدای زیادی به‌پا کرد و به سرعت مورد توجه استریمرها و سازندگان محتوا قرار گرفت که باعث شد محبوبیت آن افزایش یابد. سبک این عنوان یک بتل رویال متمرکز بر مینی‌گیمی است که به‌دلیل گیم‌پلی ساده اما اعتیادآور و سبک جذاب شخصیت‌های نمادین آن مورد تحسین قرار گرفت. این بازی تا جایی پیش رفت که طبق گزارش‌های منتشر شده جزء بازی‌های مورد علاقه چندین شخصیت مشهور مانند بری لارسون و تام هالند شد. اما در دسترس نبودن Fall Guys برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ یکی از شکایات رایج در بین طرفداران آن بوده است؛ مشکلی که در نهایت Mediatonic به آن پاسخ داد.

ساخت نسخه کنسول‌های ایکس‌ باکس و سوییچ مدت‌ها است که یکی از موضوعات داغ در میان طرفداران بوده است. زیرا این بازی که تقریبا دو سال از زمان انتشار آن می‌گذرد، هنوز بر روی کنسول‌های خانگی دیگر پورت نشده است. Mediatonic و Devolver Digital قبلا تایید کرده بودند که نسخه‌های Switch و Xbox Fall Guys در حال توسعه هستند، اما هیچکدام تاریخ انتشار احتمالی این پورت‌ها را تایید نکردند. اما در نهایت با یک افشای هیجان انگیز از Mediatonic اکنون تایید شده است که نه تنها Fall Guys برای سوییچ و ایکس‌ باکس عرضه می‌شود، بلکه این بازی کاملا رایگان خواهد شد.

بازی Fall Guys را از 31 خرداد به رایگان تجربه کنید

خبر اخیر Mediatonic به‌طور رسمی، تاریخ انتشار نسخه‌های ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و اپیک گیمز استور را فاش کرد و قرار است در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) بر روی پلتفرم‌های مربوطه منتشر شود. پس از انتشار نسخه‌های جدید، بازی به‌صورت کامل رایگان خواهد شد. اما برای کسانی که قبلا بازی Fall Guys را برای پلی استیشن 4 و استیم خریداری کرده‌اند، قرار است یک بسته Legacy از آیتم‌های تزئینی منحصر به‌فرد و همچنین اولین بتل پس پریمیوم بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.

بازی Fall Guys با انتشار بر روی ایکس باکس و نینتندو سوییچ کاملا رایگان می‌شود

این بازی پس از انتشار بر روی پلتفرم‌های مذکور، با راه‌اندازی Season 1 – Free for All فصل‌های خود ریست کرده و همه‌چیز از نو شروع می‌شود. کمپانی سازنده Fall Guys از عرضه نسخه‌های جدید بر روی این پلتفرم‌ها ابراز خوشحالی کرد و از این‌که تمامی بازیکنان در هر پلتفرمی می‌توانند با استفاده از قابلیت کراس‌پلی با یکدیگر به رقابت بپردازند، بسیار راضی و خشنود است. طبق گزارش‌ها قرار است ارز جدیدی به‌نام Show-Bucks به این بازی اضافه شود و Season Pass جدید بازی برای بازیکنانی که آن را از طریق بسته Legacy Pack دریافت نمی‌کنند، با همین ارز تازه معرفی شده که هنوز قیمت آن اعلام نشده، در دسترس خواهد بود. با انتشار فصل جدید یعنی Season 1 – Free for All در تابستان امسال، می‌توانیم شاهد آیتم‌های تزئینی و مراحل جدیدی باشیم که سازندگان برای ما عرضه خواهند کرد.

بازی Fall Guys به‌عنوان یکی از نمادین‌ترین عناوین سال‌های اخیر در دنیای ویدیو گیم شناخته شده است و توسط جامعه گیم به‌شدت حمایت می‌شود. این بازی در ژانویه سال گذشته در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. Fall Guys همچنین به دلیل کراس اورهای فراوان خود با فرنچایزهای محبوب بازی‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های مصور مشهور شده است. همچنین رایگان شدن این عنوان می‌تواند وضعیت بسیار خوبی که در حال حاضر در آن قرار دارد را بیش از پیش تقویت کند.

بازی Fall Guys هم‌ اکنون برای پلتفرم پی‌سی از طریق استیم و پلی استیشن 4 در دسترس است و نسخه‌های ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و اپیک گیمز استور قرار است در ۲۱ ژوئن (31 خرداد) منتشر شوند.

بیشتر بخوانید:

شما هم از رایگان شدن این عنوان راضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر