;
coinex

آینده متاورس (Metaverse) و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

آینده متاورس یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بعد از تبدیل فیس‌بوک به متا از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به بررسی آینده این پلتفرم خواهیم پرداخت.

آینده متاورس و تجهیزات مرتبط به آن در عصر دیجیتال یکی از مواردی است که توجه به آن از نکات ضروری دیجیتال محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، اخیراً در ماه اکتبر، شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که قصد دارد نام خود را به متا (Meta) تغییر دهد.

این تغییر شگرفی در سراسر جهان اینترنت بود که این شرکت اظهار داشت که با تغییر نام خود به متا، عملکرد بهتری از خود ارائه خواهد داد. به گفته این شرکت، متا برای ارتباط بیشتر مردم با یکدیگر ایجاد شده است.

آینده متاورس

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، تغییر فیس‌بوک به متا یکی از مهم‌ترین تغییراتی بود که در سراسر اینترنت شاهد آن بودیم. این تغییر موجب شد که بسیاری از مردم سؤالاتی در ذهن خود داشته باشند و به دنبال پاسخ‌های منطقی از مسئولین باشند. برای این‌که آینده ارزهای متاورس را بهتر درک کنید، به برخی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای کاربران پیش آمده پاسخ خواهیم داد.

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که درباره آینده متاورس برای کاربران پیش آمد، این بود که متاورس دقیقاً چیست و چرا فیس‌بوک آینده خود را برای این شرکت به خظر انداخته است؟

David Touve که مسؤلیت مدیریت ارشد مؤسسه باتن در دانشگاه ویرجینیا را بر عهده دارد و همچنین در تکنولوژی‌های مدرن و تجربیات دیجیتال تخصص دارد، به این سؤالات مهم پاسخ خواهد داد.

بعد از اینکه نام فیس‌بوک به متا تغییر کرد، باعث تغییر چشمگیری در شرکت‌های اینترنتی سراسر دنیا شد. علاوه بر این، اظهارنظر و گمانه‌زنی‌ها در این باب افزایش یافت و هرکسی که کمی هم از این حوزه سررشته داشت، دراین‌رابطه توضیحاتی از خود ارائه داد و سؤالاتی مطرح کرد. در ادامه، بیشتر با این حوزه و سؤالاتی که برای کاربران پیش آمد بحث خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox) چگونه است؟

متاورس چیست؟

آینده متاورس (Metaverse)

همان‌طور که گفتیم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین سؤالی که برای کاربران پیش می‌آید، مفهوم کلی متاورس بوده است. رئیس دانشگاه ویرجینیا به این سؤال پاسخ درستی می‌دهد.

او می‌گوید که اگر بخواهیم معنی متاورس را بهتر درک کنیم، خوب است در ابتدا به فضای مجازی و قابل اشتراک فکر کرد. برای مثال، هر چیزی که در یک صفحه چت یا گفت‌وگو انجام می‌گیرد تا بازی‌هایی مانند Minecraft و Fortnite (فورت نایت) به‌صورت مجازی انجام می‌شوند.

این در حالی است که فضای مجازی این بازی‌ها از نظر وضعیت مجازی متن، صدا، ویدئو، جزئیات تصویری، حس فضای مجازی و تمام‌کارهایی که در این فضاها می‌توانید انجام دهید، با یکدیگر متفاوت هستند.

در این فضای مجازی، چندین نفر این امکان را دارند تا در یک محیط آنلاین، به‌صورت هم‌زمان به یکدیگر متصل شده و با هم در ارتباط باشند. وقتی که فیس‌بوک به متا تغییر نام داد، موجب شد تا همه چیز به چند قدم جلوتر حرکت کند.

برای درک بهتر آینده متاورس خوب است بدانید که این برنامه به‌صورت چندجانبه‌ای بوده و حتی این مفهوم در 30 سال پیش نیز در کتاب «سقوط برفی» نیز منتشر شد. بااین‌حال، ساختار کلی پلتفرم متاورس و این‌که چه کسی آن را ابداع کرده است، با این کتاب تفاوت‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

مفهوم همه‌جانبه متاورس

آینده متاورس (Metaverse)

این‌طور به نظر می‌رسد که مفهوم متاورس بسیار همه‌جانبه باشد و چندین فضای مجازی را با هم ترکیب کرده‌اند تا این پلتفرم ایجاد شود. این امر موجب می‌شود که فرد احساس کند در جای دیگری نیز حضور دارد.

بااین‌‌حال، برخلاف بازی‌های مجازی مانند ماین کرفت (Mine craft) و فورت نایت (Fortnite) و همچنین متاورسی که در کتاب سقوط برفی وجود داشت، ذاکر برگ و همکاران خود پلتفرمی متفاوت ارائه دادند. این پلتفرم بسیار شبیه به اینترنت بوده و زیرساخت آن بدین شکل است که هیچ اداره یا نهادی آن را اداره نمی‌کند.

در عوض، متاورس از برخی قوانین اساسی و گسترده‌ای پیروی می‌کند که باعث به‌روز شدن فناوری‌های آن می‌شود. این پلتفرم به دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای متفاوت این امکان را می‌دهد تا مردم با یکدیگر در ارتباط باشند و تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارند. دقیقاً مانند برخی پروتکل‌های نامرئی که باعث می‌شوند تا ارتباط و خدمات ما با یکدیگر بیشتر از قبل شود.

به بیانی دیگر، پلتفرم متا، همان متاورس نیست. این بدان معنی است که شرکت‌هایی مانند متا به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بتوانند اطلاعات و تجربیات خود را بین پلتفرم‌های متفاوت و بین افراد بسیار زیادی ردوبدل کنند.

بیشتر بخوانید:

متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

تطبیق بیشتر با متاورس

نکته دیگری که درباره آینده متاورس باید بدانید، امکان تطبیق آن با مردم است. سؤالی که برای افراد زیادی پیش آمده است، بدین صورت است: «یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در چند دهه اخیر مورد استقبال مردم قرار گرفته، واقعیت مجازی است.

آیا دلیل خاصی وجود دارد که بگوییم ما در حال حرکت به سمت تطبیق بیشتر با این واقعیت‌ها هستیم؟» برای پاسخ به این سؤال، گفته می‌شود که متاورس هم مانند هوش مصنوعی برای مدت بسیار طولانی، واقعیت مجازی را به تجربه‌ای جدید تبدیل کرده است.

آینده متاورس
تطبیق بیشتر با متاورس

دستگاه‌های سه‌بعدی مخصوص، در ابتدا با نقاشی کشیدن و سپس با انواع عکس‌ها، تجربیات سه‌بعدی خود در میانه دهه 1800 را معرفی کردند. هالیوود نیز از فیلم‌های سه‌بعدی در دهه 1960 در فیلم‌هایی مانند Sensorama استفاده کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که نیروی هوایی، بودجه لازم برای ایجاد شبیه‌سازهای پرواز سه‌بعدی در دهه 1970 را تأمین کرده است. خوب است بدانید که یکی از اولین مجموعه عینک‌های واقعیت مجازی در اواخر دهه 1980 فروخته شد. نام این عینک‌ها، آیفون بود.

بیشتر بخوانید:

زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است؟

فورت نایت

این‌طور به نظر می‌رسد که در چند دهه اخیر، شواهد به ما نشان داده‌اند که از سال 2000 تا کنون، افراد علاقه بیشتری به فضای مجازی و سه‌بعدی از خود نشان داده‌اند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بازی محبوب فورت نایت در بازه زمانی سال 2019 تا 2020، بیشتر از 100 میلیون کاربر اضافه دریافت کرد. این امر موجب شد که تعداد کل کاربران این بازی به 350 میلیون نفر برسد که رقم چشمگیری است و تأثیر آن بر آینده متاورس نیز بیشتر شود.

در برابر فورت نایت، بازی مجازی سکند لایف (Second Life) قرار دارد که از سال 2002، مدت 4 سال طول کشید تا توانست یک میلیون کاربر جدید به خود اضافه کند.

تحقیقات نشان داد که در سال 2006، 8 درصد جمعیت کل اینترنت را کاربران مخصوص سکند لایف تشکلیل می‌دادند. این در حالی است که در سال 2020 تعداد کل کاربران فورت نایت در سراسر جهان به بیشتر از 8 درصد هم می‌رسید.

آینده متاورس
فورت نایت

شاید خنده‌دار به نظر برسد اما به نظر متخصصان، اگر برنامه فورت نایت یک مقصد گردشگری و توریستی بود، به یکی از محبوب‌ترین اماکن در سطح کره زمین تبدیل می‌شد.

خوب است بدانید که کاربران و بازدیدکنندگان کشور چین در سال 2019 از این بازی، نزدیک به 145 میلیون نفر بودند. درحالی‌که این کاربران در ایالات متحده به 80 میلیون نفر هم می‌رسد. این در حالی است که کاربران فورت نایت نیازی ندارند تا منزل خود را برای بازی ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری

موانع پذیرش متا

یکی دیگر از سؤالاتی که برای کاربران پیش آمد، این بوده که چه چیزهایی موجب می‌شود که ما نتوانیم از متاورس استفاده کنیم؟ آیا برای استفاده از آن به سخت‌افزار خاصی نیاز داریم؟

این امکان وجود دارد که دیگر تکنولوژی باعث جلوگیری از یادگیری فضای مجازی نباشد. برای استفاده از متاورس، شما تنها به گوشی‌های هوشمند خود نیاز دارید. پس برای این مورد هیچ نگرانی نخواهید داشت؛ زیرا همه ما یک گوشی هوشمند در دست داریم.

برای اطلاع بیشتر از آینده متاورس خوب است بدانید که در حال حاضر، کسانی که تلفن‌های هوشمند را می‌سازند، قابلیت‌های جدیدی دررابطه‌با واقعیت مجازی به این گوشی‌ها اضافه می‌کنند.

علاوه بر این، شما می‌توانید اغلب گوشی‌های هوشمندی که در سال‌های اخیر با هدست منتشر شده‌اند را با قیمتی کمتر از 50 دلار خریداری نمایید. با استفاده از این تلفن‌ها نیز می‌توانید از واقعیت مجازی استفاده کافی را ببرید.

موانع اجتماعی در برابر متاورس

از نظر متخصصان، اصلی‌ترین مانعی که در برابر متاورس وجود دارد، بیشتر از این‌که موانع فنی باشد، موانع اجتماعی است. همچنین این موانع می‌توانند موانع سیاسی هم باشند.

آینده متاورس
موانع اجتماعی در برابر متاورس

نکته جالب‌توجه درباره موانع فنی، این است که شما می‌توانید این موانع را در طول زمان حل کرده و به آن‌ها غلبه کنید. این در حالی است که موانع اجتماعی بعد از مدتی بیشتر از قبل درگیر می‌شوند. اینترنت هم از اوایل ایجاد خود با این موانع اجتماعی مواجه بود.

برای مثال، برخی از شبکه‎‌های اطلاعاتی مانند Arpanet، Csnet، Bitnet و درنهایت، NSFNET در مدت دهه 1980 به وجود آمدند. این شبکه‌ها به بخش اساسی اینترنت مدرن تبدیل شدند. این شبکه‌های اطلاعاتی نه‌تنها از برخی زیرساخت‌های استاندارد، بلکه از جوامع مختلف افراد تشکیل و ساخته شده‌اند.

شاید اگر این افراد راهی برای صحبت کردن با یکدیگر پیدا نمی‌کردند، احتمالاً ما اینترنتی که اکنون از آن لذت می‌بریم را نداشتیم. فرقی ندارد که این گفت‌وگوها از نظر فنی باشند یا از نظر شخصی.

برای اینکه بیشتر با آینده متاورس آشنا شوید، ادامه این مقاله را به‌دقت مطالعه فرمایید. نزدیک به 40 سال آینده، جامعه و سایر سازمان‌های مردم‌نهاد که تحت‌تأثیر متاورس هستند، نه‌تنها برای جمعیت‌های بیشتر استفاده می‌شوند، بلکه این پلتفرم شامل اجتماع پیش‌پاافتاده‌ای مانند دولت‌ها و ایالت‌ها و همچنین برخی شرکت‌ها خصوصی می‌‌شود. برای مثال، دولت کره جنوبی پلتفرم متاورس خود را در ماه می سال تشکیل داد. این پلتفرم در بیش از 200 مؤسسه به وجود آمدند.

بیشتر بخوانید:

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

مدت‌زمان استفاده افراد از فناوری متاورس

درنهایت، سؤال دیگری که برای کاربران متاورس پیش می‌آید، این است که آیا فکر می‌کنید که افراد تمایل دارند مدت‌زمان بیشتری در محیط متاورس بگذرانند یا خیر؟

برای پاسخ به این سؤال خوب است بدانید که این احتمال وجود دارد که در آینده افراد بیشتری به این پلتفرم روی بیاورند. ممکن است افراد از سراسر جهان با موقعیت‌های جغرافیایی متفاوت، از متاورس استفاده کنند.

آینده متاورس
آینده ارز های متاورس

ازآنجاکه فناوری قابلیت‌های بیشتری در سرکار و اماکن اجتماعی از خود نشان می‌دهد، همه افراد به‌صورت دورکاری مشغول به کار نمی‌شوند. اکثر مردم از کارهایی انجام می‌دهند که بهترین سود را داشته باشد.

این افراد ترجیح می‌دهند که برای انجام کارهای خود از اینترنت و تکنولوژی استفاده کنند. این موجب می‌شود که کار آن‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. درحالی‌که اگر این افراد از آینده متاورس اطلاع داشته باشند و دانش کافی داشته باشند، می‌توانند کار خود را از درون خود اداره‌ها نیز انجام دهند.

محدودیت‌های فناوری برای کاهش تعامل

سؤال دیگری که درباره آینده متاورس کاربران پیش می‌آید، این است که چه محدودیت‌هایی برای افراد ایجاد می‌شود که موجب شده تا تعامل و ارتباط بین افراد کاهش یابد؟

برای پاسخ به این سؤال، باید این‌طور گفت که دقیقاً مانند سایر محیط‌های کاری، برخی از فضاهای کاری مجازی با سایر محیط‌ها متفاوت بوده و درنتیجه، شما تجربه‌های متفاوتی از محیط‌های کاری خواهید داشت. برای مثال، در پلتفرمی مانند زوم، شما از نگاه کردن به سایر کاربران احساس خوشایندی نخواهید داشت.

آینده متاورس
آینده ارز های متاورس

هم‌زمان که این فضاهای مجازی همه‌گیرتر می‌شوند، احساس راحتی افراد نیز بیشتر از قبل می‌شود. این امر موجب می‌شود که شما کارهای خود را به شیوه دیگری انجام داده و بتوانید کارهای متفاوتی پیش ببرید.

مهم‌تر از همه موارد ذکر شده، بهترین و مؤثرترین فضای مجازی، آن است که یک کپی از محیط‌های کاری معمولی نباشد. این در صورتی است که محیط‌های کاری آنلاین مدل‌های جدیدی از فضای کار را به شما ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

پیش‌بینی توکن‌های متاورسی

بعد از اینکه اطلاعات کافی درباره متاورس کسب کردید، نوبت به آن می‌رسد که درباره آینده ارزهای متاورس نیز اطلاعاتی به دست آورید. اخیراً شرکت فیس‌بوک به متاورس تغییر پیدا کرده است، به یک پلتفرم مجازی در جهان تبدیل شده است.

متاورس شامل جنبه‌های متفاوتی از رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین، واقعیت‌های افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و ارزهای رایج می‌شود. مردم می‌توانند با استفاده از این پلتفرم، با افراد دیگر و با شیوه‌های جدیدتری ارتباط برقرار می‌کنند.

فضاهای مجازی نه‌تنها تعامل‌ها یا اتفاقات معمول، بلکه به افراد این امکان را می‌دهند تا خرید کنند تا حتی در بخش‌ها مختلف آن سرمایه‌گذاری کنند. آینده متاورس برای سرمایه‌گذاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نحوه خریدوفروش این سرمایه‌گذاری، با استفاده از متاورس، ارزهای دیجیتال و توکن‌های محلی انجام می‌گیرد. توکن‌های متاورس بخشی از ارزهای مجازی هستند که برای خریدوفروش‌های دیجیتالی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ازآنجاکه برخی از توکن‌های متاورس تنها در پلتفرم متاورس استفاده می‌شوند، می‌توان از آن‌ها برای خرید در فضاهای مجازی جهانی مانند خرید انواع بازی‌ها نیز استفاده کرد. برخی از توکن‌ها نیز در صرافی‌هایی مانند ویزار X، Coinbase و همچنین بایننس موجود هستند. در ادامه، پیش بینی توکن های متاورسی را مشاهده خواهید کرد.

مانا (دیسنترالند)

آینده ارز های متاورس
آینده ارز های متاورس

دیسنترالند یکی از مهم‌ترین فضاهای مجازی است که می‌توانید با استفاده از اینترنت از آن استفاده کنید. شما با استفاده از ارز دیجیتال مانا (Mana)  می‌توانید در بازی دیسنترالند زمین‌هایی خریدوفروش کنید.

بازیکنان این امکان را دارند که قطعه‌های زمین خود را مدیریت و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند. قیمت هر یک از این زمین‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای اینکه آینده پروژه های Metaverse را درک کنید، خوب است بدانید که قیمت ارز دیجیتال در حال حاضر 4.72 دلار بوده که از هفته قبل تاکنون، 30 درصد افزایش قیمت داشته است.

آینده ارزهای متاورس برای ارز دیجیتال مانا به 9 میلیارد هم می‌رسد. علاوه بر این، دیسنترالند حمایت‌های خود از شبکه ماتیک را نیز ارائه داده است. این موجب می‌شود که این هزینه‌‌ها کاهش بیابند. در ادامه این مقاله، سایر ارزهای دیجیتال برای آینده متاورس نیز بررسی خواهیم کرد.

سند (سندباکس)

آینده ارز های متاورس
آینده ارز های متاورس

یکی دیگر از مواردی که برای پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی باید بدانید، ارز دیجیتال سند در بازی سندباکس است. بازیکنان با استفاده از این توکن‌ها می‌توانند فعالیت‌های خود را در بازی سندباکس انجام دهند.

به بیانی دیگر، این بازی به‌نوعی بازی‌هایی است که برای کسب درآمد انجام می‌شوند (P2E). برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال متاورس خوب است بدانید که با انجام بازی سندباکس، درآمدها خوبی کسب کنید. شما برای خرید لندها باید از توکن‌های سند خود استفاده کنید.

برای اینکه آینده پروژه های Metaverse را درک کنید، خوب است بدانید که در حال حاضر، قیمت ارز دیجیتال سند نزدیک به 7 دلار تخمین زده می‌شود. این در حالی است که قیمت این ارز دیجیتال در هفته گذشته 87 درصد افزایش یافته است. به‌این‌ترتیب، می‌توان گفت که ارزش قیمت ارز دیجیتال سند بیش از 6 میلیارد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

AXS (اکسی اینفینیتی)

یکی دیگر از مواردی که برای آینده پروژه های Metavers از اهمیت بالایی برخوردار بوده، ارز دیجیتال AXS در بازی محبوب اکسی اینفینیتی است. این بازی هم مانند بازی‌های قبل، در ازای بازی کردن می‌توانید به کسب درآمد برسید.

آینده متاورس
آینده ارز های متاورس

در این بازی، شما این امکان را دارید که هیولاهای موجود در بازی را خریده، پرورش داده و آنها را خریدوفروش کنید. همچنین می‌توانید برای جنگیدن در بازی و مبارزه با دشمنان خود از آن‌ها استفاده کنید. اگر در این مبارزات برنده شوید، می‌توانید AXS کسب کنید. این هیولاهایی که گفتیم، خود توکن‌های منحصربه‌فردی هستند.

نکته دیگری که درباره آینده متاورس باید بدانید، این است که محبوبیت ارز دیجیتال AXS در شش ماه اخیر بسیار چشمگیر بوده است. می‌توان گفت که آینده پروژه های Metaverse برای این ارز دیجیتال روزانه 5000 درصد پیشرفت داشته است. در حال حاضر، برای پیش بینی توکن های متاورسی باید گفت که قیمت ارز دیجیتال AXS نزدیک به 132 دلار تخمین زده می‌شود که قیمت جهانی آن 8 میلیارد است.

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب درآمد از متاورس

گالا (بازی‌های گالا)

ارز دیجیتال دیگری که تأثیر مهمی در آینده ارزهای متاورس دارد، ارز دیجیتال گالاست. ارز گالا که یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین شناخته می‌شود، با استفاده از توکن اتریوم گالا ایجاد شده است. ب

رخلاف ارز دیجیتال قبل، از گالا می‌توان در بین چندین بازی گالا مورداستفاده قرار گیرد. این بدان معنی است که شما می‌توانید از این توکن در چند بازی استفاده کنید. این امر موجب می‌شود که پیش بینی توکن های متاورسی گالا از قیمت خیلی خوبی برخوردار باشد.

آینده متاورس
آینده ارز های متاورس

برای اینکه آینده پروژه های Metaverse را بهتر درک کنید، خوب است بدانید که قیمت ارز دیجیتال گالا در حال حاضر 635/. دلار است. این ارز در هفته گذشته نزدیک به 90 درصد افزایش قیمت داشته است که می‌توان گفت در بازار جهانی، قیمت آن 5 میلیارد تخمین زده می‌شود.

شرکت این ارز دیجیتال در حال انجام برخی برنامه‌ریزی‌ها بوده که موجب می‌شود بازی‌های بیشتری از ارز دیجیتال گالا استفاده کنند. با پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی می‌توان این‌گونه برداشت کرد که قیمت ارز گالا در آینده ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) 

ENJ (انجین کوین)

آینده متاورس (Metaverse)
آینده پروژه های Metaverse

ارز دیجیتال دیگری که برای اطلاع از آینده متاورس باید از آن اطلاع داشته باشید، ارز دیجیتال ENJ برای بازی محبوب انجین کوین است. این بازی آنلاین به افراد این امکان را می‌دهد تا توکن‌های خود را مدیریت کنند و از آن در بازی خود استفاده کنند. برای اطلاع از آینده پروژه های Metavers خوب است بدانید که با استفاده از این ارز دیجیتال، این امکان را دارید در بازی‌های متفاوتی کسب درآمد کنید.

آینده ارزهای متاورس ENJ نشان می‌دهد که وقتی یک توکن در شبکه انجین قرار دارد، مقدار مشخصی توکن در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما با بررسی پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال متاورس متوجه خواهید شد که قیمت ارز دیجیتال ENJ در حال حاضر 3.5 دلار است. این قیمت بعد از افزایش 15 درصدی آن در هفته گذشته انجام شد. این در حالی است که ارزش جهانی این ارز دیجیتال 3 میلیارد تخمین زده می‌شود.

سخن نهایی

آینده متاورس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای استفاده از آنها در فضای مجازی باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید. شما با پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی می‌توانید بازی‌های آنلاین خود را کنترل و مدیریت کنید.

ما در این مقاله، به بررسی پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال متاورس پرداختیم و باتوجه‌به این موضوعات، می‌توانید در این بازی‌ها تا حد زیادی پیشرفت کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: news.virginia.edu, cnbctv18.com

نظر شما در خصوص آینده متاورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر