;
coinex

سریال انیمه ریک اند مورتی ساخته می‌شود

سریال انیمه ریک اند مورتی جدیدترین پروژه کمپانی Adult Swim خواهد بود. این سریال اثری ترکیبی از جهان ریک اند مورتی و فلسفه بصری انیمه‌های ژاپنی است.

انیمشین بزرگسال ریک اند مورتی داستان پیرمردی دیوانه و دانشمند را روایت می‌کند که به همراه نوه‌اش مورتی در جهان‌های مختلف و از طریق پرتال‌های کرم چاله دست به ماجراجویی می‌زند و با موجودات عجیب و غریب مبارزه می‌کند. سریال ریک و مورتی توسط Telecom Animation Film تولید شده بود. سریال انیمیشن ریک اند مورتی در سال 2013 به صورت سیتکام (کمدی موقعیت) پخش شد و توانست نظرات مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند. این انیمیشن در 5 فصل عرضه شده و توانسته نمره عالی 9.2 را از IMDB دریافت کند.

کمپانی Adult Swim  که سازنده انیمیشن محبوب ریک اند مورتی است، در خبری اعلام کرد که قصد دارد انیمه‌ای از ریک و مورتی تولید کند. طبق خبرها، کارگردانی اثر برعهده تاکاشی سانو (کارگردان انیمه Tower Of God) خواهد بود.

البته ناگفته نماند، سانو پیش از این دو انیمیشن کوتاه تحسین‌شده را در دنیای ریک اند مورتی کارگردانی کرده بود؛ «ریک و مورتی در برابر نسل‌کشی» و «تابستان با خدا ملاقات می‌کند (ریک با شیطان ملاقات می‌کند).» این دو انیمیشن کوتاه در پلتفرم های دیجیتال Adult Swim  بیش از 10 میلیون بازدید داشتند.

از سریال انیمه ریک اند مورتی چه می‌دانیم؟

گفته می‌شود، سریال انیمه اریک اند مورتی به ‌عنوان اثری اورجینال معرفی شده است؛ در حالیکه داستان سریال انیمه اریک و مورتی به داستان و مضامین اصلی سریال وفادار خواهد بود.

سانو در بیانیه‌ای گفت: «مفتخرم که فرصتی به من داده شد تا داستان جدیدی درباره این خانواده شگفت انگیز تعریف کنم. امیدوارم از ماجراجویی آنها لذت ببرید!»

انیمه ریک اند مورتی

سانو در ادامه گفت: «سوء‌استفاده‌های چند جهانی ریک و باند چالش‌هایی را برای پیوند خانوادگی ایجاد می‌کند. اتفاقی که می‌تواند به معنای واقعی، حقیقت زندگی را نشان مخاطب دهد.»

کمپانی Adult Swim قبلاً اسپین‌آف‌های ریک اند مورتی را به عنوان انیمیشن‌های کوتاه عرضه کرده بود؛ اما انیمه ریک اند مورتی مجموعه کامل 10 قسمتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال انیمه ریک اند مورتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یکی از بهترین و فرامتنی ترین و عمیق ترین سریال انیمیشن های تمام اعصار تا بحال که هجو بی رحمانه‌ای داره با نگرش نهیلیستی و پنجره‌ای به جهان اونطور که هست نه اونطور که باید دیده شه.
    شاید کسانی که بار اول ببین این سریال رو متوجه نکات فلسفی نشن اما کافی نقد های معتبر هر قسمت رو بخونید تا متوجه بشید ریک و مورتی در مدت بیست دقیقه پر محتوا تر از اکثر اثار سینماییه.
    من بنظر من تنها اثریه که هم قامت انیمه های خوب شرق ظاهر شده.
    بالاتر از فمیلی گای،فیوچراما و دیگر آثار که خودشون هم قوی هستن اما ریک و مورتی دن هارموند،،،به قطع یه شاهکار تمام.
    یه آنتالوژی که فراتر از جوکهای بصری و دیالوگیه که اگر متوجه پیامهاش باشید به قطع اندازه چندین کتاب محتوا داره.

    پاسخ