;
coinex

آپدیت اندروید 12 گلکسی A22 با One UI 4.1 منتشر شد

کمپانی سامسونگ در ادامه روند انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری، این‌بار آپدیت اندروید 12 را به همراه One UI 4.1 در دسترس کاربران گلکسی A22 قرار می‌دهد.

این آپدیت سیستم عامل با کد نسخه A225FXXU3BVD8 در حال حاضر در کشور روسیه منتشر شده و انتظار داریم که در روزهای آینده، در دسترس کاربران بیشتری در سراسر جهان قرار بگیرد.

آپدیت اندروید 12 و One UI 4.1 برای گلکسی A22

آپدیت نسخه سیستم عامل اندروید 12 با پچ امنیتی آوریل همراه است. رابط کاربری One UI 4.1 نیز بهینه‌سازی‌های قابل قبولی را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به پالت رنگ، ویجت‌های جدید، Dark Mode بهینه‌سازی شده و همچنین آپدیت‌های جدید اپلیکیشن‌های سامسونگ اشاره کرد.

سیستم عامل اندروید هم ویژگی‌هایی مثل کنترل حریم خصوصی در هنگام استفاده از قابلیت‌های دوربین و میکروفون و همچنین ویژگی‌های امنیتی داشبورد را در اختیار کاربران گلکسی A22 قرار می‌دهد.

آپدیت اندروید 12 گلکسی A22 با One UI 4.1 منتشر شد

Galaxy A22 سال گذشته همراه با اندروید 11 راه‌اندازی شد و حالا، آپدیت اندروید 12 و رابط One UI 4.1 را دریافت می‌کند. این گوشی از نمایشگر با رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی قرار گرفته که همراه با دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

گلکسی A22 از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌‌کند و با تکنولوژی 15 واتی شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت اندروید 12 گلکسی A22 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    سلام ، من a22 دارم و آپدیت کردم اما الان گوشیم به مشکلات زیادی برخورده ، و تقریبا قابل استفاده نیست و نمیتونم باهاش کار کنم ، به جز ریست کردنش میتونم کاری بکنم ک مثل سابق بشه ؟

    پاسخ

    برای، a32 تازه اومده

    پاسخ

    اندروید ۱۲ برایa22 4gسکرت فولدر داره؟

    پاسخ

    پس برای a12 کی میاد

    پاسخ

    من a22 4g دارم چرا نیومده؟

    پاسخ

    سلام برای گوشیa22 5gکی میاد

    پاسخ

    سلام.احتمالا شهریور میآد یا مرداد

    پاسخ

    ایجانم منم a22 دارم فقط کی برای ایران میاد؟

    پاسخ

    ی چند روز دیگه میاد

    پاسخ